Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

Vilket lag ska jag vara?

144 svar till detta ämne

#141   Kakidaniel

Klubbdirektör

• Administratör
  • 7277 Inlägg:
  • Yrke:Manager
  • Favoritlag:Man City & MFF
  • Tränar:Valencia C.F.

Postad 17 July 2019 - 16:17 PM

Visa inläggalxjohansson skrev:

Till en fråga:
- hur ska man tänka med geografiska läget. Bättre att ta ett lag från malmö eller Sthlm med tanke på invånarantal och bättre grogrund för talanger, publik mm? Detta skulle i så fall tala emot Visby.
Rykte är den avgörande faktorn mig veterligen. Om du inte är inne i editorn och tittar på hur högt rykte så kan du se på klubbarnas ryktesstjärnor (upp till 5).

#142   Phoenix

Truppspelare

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 284 Inlägg:
  • Favoritlag:Enskede IK

Postad 02 August 2019 - 22:22 PM

Min savefil har passerat 1GB och krashar titt som tätt. Eftersom jag alltid börjar längre ner i divisionerna får jag aldrig möjligheten att coacha de bästa spelarna IRL. Vill därför ta över ett landslag som har potential att komma långt i turneringar och som har spännande talanger på gång. Tips?

#143   Yayakolo

Klubbdirektör

• Administratör
  • 5828 Inlägg:
  • Yrke:Student
  • Tränar:Fotboll

Postad 03 August 2019 - 08:34 AM

Visa inläggPhoenix skrev:

Min savefil har passerat 1GB och krashar titt som tätt. Eftersom jag alltid börjar längre ner i divisionerna får jag aldrig möjligheten att coacha de bästa spelarna IRL. Vill därför ta över ett landslag som har potential att komma långt i turneringar och som har spännande talanger på gång. Tips?

Rumänien har en supergeneration :)

#144   Phoenix

Truppspelare

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 284 Inlägg:
  • Favoritlag:Enskede IK

Postad 03 August 2019 - 14:50 PM

Visa inläggYayakolo skrev:

Rumänien har en supergeneration Postad bild

I FM19 är de inte jättebra. Förhoppningsvis har de blivit förbättrade till FM20, så jag kan köra med dom då :)

Har tittat lite på de europeiska länderna och har sållat ner listan till 5 länder. Kroatien, Irland, Skottland, Schweiz och Serbien.

#145   Yayakolo

Klubbdirektör

• Administratör
  • 5828 Inlägg:
  • Yrke:Student
  • Tränar:Fotboll

Postad 03 August 2019 - 14:58 PM

Visa inläggPhoenix skrev:

I FM19 är de inte jättebra. Förhoppningsvis har de blivit förbättrade till FM20, så jag kan köra med dom då Postad bild

Har tittat lite på de europeiska länderna och har sållat ner listan till 5 länder. Kroatien, Irland, Skottland, Schweiz och Serbien.

För mig är dom riktigt vassa. Dragus, Man, Marin, Nedelcu, Baluta blir riktigt bra! Det finns en U21 generation som kan bli fantastisk på 4-8 års period. Däremot är dom inte supervassa direkt.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar