Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

Generella frågor

432 svar till detta ämne

#421   Phoenix

Truppspelare

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 284 Inlägg:
  • Favoritlag:Enskede IK

Postad 22 August 2019 - 19:34 PM

Brukar det inte vara 15-20 år innan en ny arena kan byggas? Kör med Hammarby och efter säsongen 2022 meddelar styrelsen att de vill bygga en ny arena. Eller är det bara om man äger arenan?

#422   Kakidaniel

Klubbdirektör

• Administratör
  • 7380 Inlägg:
  • Yrke:Manager
  • Favoritlag:Man City & MFF
  • Tränar:Valencia C.F.

Postad 22 August 2019 - 19:54 PM

Visa inläggAlfons87 skrev:

Tjena!
Spelar med Sandviken och har ett problem. Har haft en spelare från USA och nu en spelare från Nya Zeeland som jag inte kan förlänga kontraktet med. Vad är felet och kan man göra något åt saken? Dom båda är ordinarie så viktiga spelare.. (tänkte om det är som för ett gäng år sedan då spelare från icke-eu var tvungen att spela ett visst antal procent av matcherna för att få vara kvar).

Tacksam för svar
Låter onekligen konstigt men eftersom jag inte har varit med om det själv så vill jag veta om det ens går att trycka in på "erbjuda kontrakt"-knappen eller om den helt enkelt inte finns?

#423   Phoenix

Truppspelare

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 284 Inlägg:

Postad 22 August 2019 - 20:46 PM

Visa inläggAlfons87 skrev:

Tjena!
Spelar med Sandviken och har ett problem. Har haft en spelare från USA och nu en spelare från Nya Zeeland som jag inte kan förlänga kontraktet med. Vad är felet och kan man göra något åt saken? Dom båda är ordinarie så viktiga spelare.. (tänkte om det är som för ett gäng år sedan då spelare från icke-eu var tvungen att spela ett visst antal procent av matcherna för att få vara kvar).

Tacksam för svar

Är du inne på befintligt kontrakt? Har absolut inte gjort det misstaget själv.

Postad bild

#424   Rankin

Reserv

• Medlem
  • PipPip
  • 52 Inlägg:
  • Favoritlag:Chelsea
  • Tränar:Chester

Postad 01 September 2019 - 00:04 AM

Någon som vet om man kan plocka bort Brexit så man slipper det? Och hur man gör det idag?

#425   svennisforpresident

Truppspelare

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 475 Inlägg:
  • Favoritlag:Arsenal
  • Tränar:Juve Stabia

Postad 01 September 2019 - 11:38 AM

Visa inläggRankin skrev:

Någon som vet om man kan plocka bort Brexit så man slipper det? Och hur man gör det idag?

Vill minnas att eftersom beslutet är fattat, så är det Hardcoded, alltså med i grundspelet, men med olika utgångar.
Ibland är de en Hard Brexit (alla ska ut), ibland är de en Soft Brexit (Fortsätt nästan som innan), och nåt där emellan.

Värt o nämna är ju att politiker i England faktiskt IRL åkt till SI för att titta på deras form av Brexit då de själva inte har en koll på hur det ska skötas.

Så svaret på frågan; Tror inte det, tyvärr

#426   Rankin

Reserv

• Medlem
  • PipPip
  • 52 Inlägg:
  • Favoritlag:Chelsea
  • Tränar:Chester

Postad 01 September 2019 - 13:56 PM

Satans synd, gillar att nöta låga divisioner i England och hitta dugliga européer på free, men det spåret är ju kört nu.

Tack för svar

#427   Phoenix

Truppspelare

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 284 Inlägg:

Postad 14 September 2019 - 16:47 PM

Vad har Nordsjaelland för sammarbete med RTD i verkligheten? Ser lite roligt/konstigt ut när 16 av 23 spelare i A-laget (2035) är från Ghana.

#428   Yayakolo

Klubbdirektör

• Administratör
  • 5926 Inlägg:
  • Yrke:Student
  • Tränar:Fotboll

Postad 14 September 2019 - 17:25 PM

Visa inläggPhoenix skrev:

Vad har Nordsjaelland för sammarbete med RTD i verkligheten? Ser lite roligt/konstigt ut när 16 av 23 spelare i A-laget (2035) är från Ghana.

Sjukt

#429   Ragnar

Ikon

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2762 Inlägg:

Postad 19 September 2019 - 13:57 PM

Hur är det med non-FIFA affiliation-landslag i FM? Kan sådana landslag komma in på världsranking och i förlängningen kvalspel utan att det är fixat i databasen sedan tidigare?

Detta inlägg har redigerats av Ragnar: 19 September 2019 - 13:57 PM

#430   Ragnar

Ikon

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2762 Inlägg:

Postad 19 September 2019 - 14:04 PM

Visa inläggPhoenix skrev:

Rätt nära samarbete: https://www.righttod...c-nordsjaelland

#431   julmust

Junior

• Medlem
  • Pip
  • 48 Inlägg:

Postad 21 September 2019 - 19:16 PM

är det någon mer som har problem efter senaste FMSU med portugisiska ligan att de inte kommer någon ny säsong 2019/2020? Hur kan jag åtgärda, har testat startat om flera gånger
Signatur ändrad.

#432   Invicta

Reserv

• Medlem
  • PipPip
  • 67 Inlägg:
  • Favoritlag:Man Utd, Blåvitt

Postad 09 October 2019 - 14:50 PM

Någon mer som kör MacOS Catalina, uppdaterade precis min stationära och steam stödjer inte detta. Någon som hört eller vet något hur ofta de uppdaterar Steam för just programuppdateringar?

#433   Kakidaniel

Klubbdirektör

• Administratör
  • 7380 Inlägg:
  • Yrke:Manager
  • Favoritlag:Man City & MFF
  • Tränar:Valencia C.F.

Postad 10 October 2019 - 17:03 PM

Visa inläggInvicta skrev:

Någon mer som kör MacOS Catalina, uppdaterade precis min stationära och steam stödjer inte detta. Någon som hört eller vet något hur ofta de uppdaterar Steam för just programuppdateringar?
Jag hade nog vänt mig till SIGames Community't angående detta!

2 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar