Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

Tips & Trix

3 svar till detta ämne

#1   Ragnar

Ikon

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2429 Inlägg:

Postad 23 October 2018 - 23:52 PM

Kontraktsskrivning spelare:
När ni skriver kontrakt med en spelare så försök förhandla bort matchavgift (= ni får bort avgiften för att vara avbytare också). Försök också få bort årliga löneökningar samt lägga till lönesänkning vid nedflyttning om ni nu är ett sådant lag.

Många bäckar små...

Kontraktsskrivning ledare:
Försök få bort klausulen om att tränaren kan lämna utan kompensation, irriterande nog att klubbar rycker i bra ledare. Ännu mer irriterande att inte få en krona för det.

#2   Yayakolo

Sportchef

• Administratör
  • 4856 Inlägg:
  • Yrke:Student
  • Tränar:Fotboll

Postad 24 October 2018 - 15:33 PM

Är väldigt nyfiken på träningsdelen till FM19 sen. Hojta till om ni har bra trix där!

#3   Ragnar

Ikon

• Medlem
  • 2429 Inlägg:

Postad 07 November 2018 - 19:51 PM

Folk med Nvidia-kort verkar få problem med krascher vid sparande ibland. Jag har en vän som lyckades lösa det med lägsta grafikinställningar i spelet och spara till moln. Tyckte jag läste mig till att SI vet om problemet och försöker lösa det.

#4   Ragnar

Ikon

• Medlem
  • 2429 Inlägg:

Postad 08 November 2018 - 18:36 PM

Stör ni också er på att egenskaperna för en roll är highlightade och trots att man på egenskapssidan tar bort att dom ska vara highlightade så är dom det nästa gång men går in på spelaren? Lösningen är att gå in på spelarens profilsida och ta bort highlighten, då försvinner den för gott. TACK!

Svara

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar