Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

Livets enda höjdpunkt - Regens!

78 svar till detta ämne

#41   Phoenix

Truppspelare

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 284 Inlägg:
  • Favoritlag:Enskede IK

Postad 02 March 2019 - 00:35 AM

...och där lämnade Henrik. Styrelsen accepterade ett bud från Lyon trots högljudda protester från min sida.

Postad bild

#42   Yayakolo

Klubbdirektör

• Administratör
  • 5828 Inlägg:
  • Yrke:Student
  • Tränar:Fotboll

Postad 03 March 2019 - 09:59 AM

Sjukt hög övergångssumma!

#43   DifDaniel

Lagkapten

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1143 Inlägg:
  • Favoritlag:Djurgårdens IF

Postad 20 March 2019 - 15:02 PM

Sjuk jävel jag hittade i BP

Postad bild

#44   jonatannk

Stjärna

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 852 Inlägg:
  • Favoritlag:AIK, Chelsea, Atlético Madrid

Postad 20 March 2019 - 15:04 PM

Visa inläggDifDaniel skrev:

Sjuk jävel jag hittade i BP

Postad bild

Ingen sparkar fotboll som han
Lennart, jag sa’ Lennart!

#45   DifDaniel

Lagkapten

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1143 Inlägg:

Postad 20 March 2019 - 15:06 PM

Visa inläggjonatannk skrev:

Ingen sparkar fotboll som han
Lennart, jag sa’ Lennart!

Kan värva honom för ca 8 miljoner. Men hans förnamn drar mig ifrån att köpa loss honom.

#46   Pon-TuZz

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 156 Inlägg:
  • Favoritlag:Helsingborgs IF, West Ham
  • Tränar:Helsingborgs IF, Högaborg

Postad 20 March 2019 - 15:28 PM

Kan värva honom för ca 8 miljoner. Men hans förnamn drar mig ifrån att köpa loss honom.
Döp om honom då!!! brukar ja göra med de flesta med hög potential för att lättare minnas ett gäng säsonger senare

#47   DifDaniel

Lagkapten

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1143 Inlägg:

Postad 20 March 2019 - 16:36 PM

Visa inläggPon-TuZz skrev:

Döp om honom då!!! brukar ja göra med de flesta med hög potential för att lättare minnas ett gäng säsonger senare

Tips på namn?

Tillfälligt namn till annat ges Postad bild

Postad bild

Detta inlägg har redigerats av DifDaniel: 20 March 2019 - 16:58 PM

#48   Pon-TuZz

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 156 Inlägg:

Postad 21 March 2019 - 10:56 AM

Tips på namn?

Tillfälligt namn till annat ges [img][url="http://cdn.fmsweden.se//public/style_emoticons/default/laugh3.png"]http://cdn.fmsweden....ault/laugh3.png[/url][/img]

[img][url="https://i.gyazo.com/dae813e5d3e563ae324c2d42006c63c6.png"]https://i.gyazo.com/...d42006c63c6.png[/url][/img]

Haha tackar tackar, hos mig blev Pon-TuZz en stenhård deffensiv spelfördelare, ska dra ut en print-screen på min nyaste unga lovande ytter/inre anfallare TuZznado (de har dock hetat pontus i förnamn på riktigt för att jag ska få agera så ego) brukar oftast köra någon variant på för och/eller efternamnet som låter som något ett gäng fotbollskillar kunnat komma på, just nu har jag i min trupp Tex; Jönsa, Björkis, Rinder och Wille
Philip Åström blev Påsen, Leo Jönsson blev Lejön (övertrötta mitt i nattenbeslut båda två) Utländska wonderkids får oftast ett inho på slutet av något av sina 3 till 5 namn tex: Ásgeir Þór Jónsson blev Þórhino
Det här sker dock enbart med riktigt lovande unga killar som "gått hela vägen" och en klar fördel är att jag har en tendens att ge dom några fler chanser och på så sätt ger dem en bra tidig utveckling och sen är de fan så mycket lättare att följa om de blir så att de får lämna laget, reagerar direkt ifall något av mina egenpåhittade kortare namn dyker upp i feeden

#49   Peppe_1988

FMSU-Ansvarig

• Administratör
  • 1694 Inlägg:
  • Yrke:Trummis i Date
  • Favoritlag:Spurs & IFK Göteborg

Postad 21 March 2019 - 21:24 PM

Fin fina talang som kom upp i Atletico Madrid!

http://www.mediafire...%2021.20.50.png

#50   DifDaniel

Lagkapten

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1143 Inlägg:

Postad 22 March 2019 - 16:05 PM

Kan lägga upp 4 framträdande egna produkter i mitt IFK Göteborg!

Helt ordinarie som målvakt förra säsongen, gjutet i startelvan! Gör lite väl många misstag tycker jag, men handlar väl om åldern..
Postad bild

Linus kom in lägligt i a-truppen nu när André Calisir blivit till åren, inte lika fin fötter som Calisir men en riktig mur i försvaret.
Postad bild

Jacob Eriksson gjorde förra säsongen ett riktigt stort genombrott. I mitt 4-4-2 med fokus på spela bollen centralt har han varit fantastiskt viktig med sin smidighet, passningsfot och bollkänsla. Såldes under vintern till PSG för hela 29 miljoner (kan bli en summa på 50 miljoner med klausuler) och fick dessutom låna honom hela nästa säsong! Tror han kommer bli riktigt, riktigt bra.
Postad bild

Sålde min Ghanesiske anfallare Ernest Ofosu i vintras för hela 43 miljoner. Behöver inte ersätta honom, Erik Nilsson har startat starkt i cupen och starten i allsvenskan med 5 mål på 7 matcher. Utvecklats riktigt bra senaste året.
Postad bild

#51   Alex Grecco

Favorit

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1820 Inlägg:
  • Favoritlag:Manchester United, Panathinaikos

Postad 22 March 2019 - 18:39 PM

Tro fan att Erik Nilsson öser in mål i allsvenskan när han har 17 o acceleration. Perfekt djupledsspelare i en 4-4-2.

#52   kikko

Lagkapten

• FMS Bloggare
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1278 Inlägg:

Postad 22 March 2019 - 22:24 PM

Postad bild

Frågan är vad jag ska träna spelaren på? Jag spelar ett 4-1-4-1 med 1 DM samt två CM. Jag vill lira ett possession-baserat spel både hemma och borta. DM-spelaren har jag testat olika och antingen är det Defensiv mittfältare, halvback, regista eller Fri spelfördelare. Ev kan jag tänka mig testa DSF-F. Men frågan kvarstår. I vilket roll kommer jag få mest nytta av denna spelare?

#53   Pon-TuZz

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 156 Inlägg:

Postad 23 March 2019 - 01:50 AM

Vilken personlighet ska du försöka byta till på den där Erik Nilsson? såg riktigt intressant ut övrigt #glhf

#54   gurkburk

Manager

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4095 Inlägg:
  • Favoritlag:Liverpool FC

Postad 31 March 2019 - 19:22 PM

Saverapporten dog men Tunis kämpar på. 10 år in på saven så har dessa lirare dykt upp i den egna akademien. Vissa kullar har varit riktigt bra, speciellt 3e och 4e. Sellimi och Derbali har båda varit klassade som wonderkid i media.

Aymen Hamidi - Tottenham
Spoiler
Yasser Derbali - PSG
Spoiler
Khaled Sdiri - Marseille
Spoiler
Houssem Felhi - Guingamp
Spoiler
Amine Sellimi - Hertha Berlin
Spoiler
Mohamed Gharbi - Swansea
Spoiler
Aymen Jebali - Tunis
Spoiler

Issam Dhaou - Tunis
Spoiler

Abdelkader Trabelsi - Tunis
Spoiler

Mourad Jelassi - Tunis
Spoiler

Karim Gharbi - Tunis
Spoiler

Nisar Ressaïssi - Tunis
Spoiler

Nader Arfaoui - Tunis
Spoiler

Hassine Ben Nsib - Tunis
Spoiler

#55   jonatannk

Stjärna

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 852 Inlägg:

Postad 01 April 2019 - 21:22 PM

Snappade upp denna snubbe ifrån Club Brügge för 75 mkr. Behöver jobba på hans personlighet bl.a. men hoppas att han kan blomma ut riktigt fint så småningom.

Postad bild

#56   kiwijohansson

Reserv

• Medlem
  • PipPip
  • 82 Inlägg:

Postad 03 April 2019 - 21:14 PM

Plockade in Patrick Robert i mitten av 2020/2021 säsongen och börjar få fin utveckling på han denna säsong. På 20 matcher och 4 inhopp har den offensiva mittfältaren stått för 13 mål och 9 assist. Kommer bli svårt att få behålla denna guldklimp.

Postad bild

När jag spelat kvällens sista match och egentligen bara borde gå och lägga mig så drar jag en liten manuell scoutresa i spelarlistan och lyckas hitta en eventuellt ny fransk supertalang. För Patrik betalade jag 11 miljoner kr och för Moussa Lassalle betalade jag mindre än 500k. Vad tror ni?

Postad bild
Boom boom cheik the room

#57   jonatannk

Stjärna

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 852 Inlägg:

Postad 09 April 2019 - 17:40 PM

Lite sköna herrar i min save med Ajax såhär långt.

Postad bild

Richard Orban plockades in inför föregående säsong fär 75 mkr ifrån Brügge. En säsong han fick spendera i Jong Ajax samtidigt som han fick ett par chanser i a-laget. När ett mittback nu lämnade så har Richard blivit ordinarie i truppen, endast 17 år gammal. Jagas utav Man City, Southampton och Leverkusen.

Postad bild

Axel Durán rapporterade mina scouter om. 35 mkr senare lämnar argentinaren Boca för Eredivisie. Får spendera denna säsong som stand-in på mittbacken, snubben har potential och lär bli en viktig del i detta bygge.

Postad bild

Japp. Servais kom ifrån Standard förra säsongen, 260 mkr, och gjorde 21 matcher och 3 mål. Tränas in på vänsterkanten och lär få än mer tid i år.

Postad bild
Postad bild

Dos Santos och Moumni kom upp under ungdomsintaget första säsongen och båda jagas nu utav Manchester United, Manchester City och Montpeiller. Hittills har Daley Blind kunnat övertala dom att stanna, men hur länge till ska jag kunna hålla på dessa guldklimpar?

Postad bild

Ytterligare en belgare? Japp. En utköpsklausul på 147 mkr må vara högt för en 17-åring, men då vi har ett bra kapital samt väldigt mycket pengar på lönekontot att spendera så plockar vi (efter att fönstret stängt) in Léon Depoorter med hopp om att han kan ta över efter Dolberg som nu jagas intensivt utav främst Roma, Everton och Hertha.

Detta inlägg har redigerats av jonatannk: 09 April 2019 - 17:44 PM

#58   Yayakolo

Klubbdirektör

• Administratör
  • 5828 Inlägg:
  • Tränar:Fotboll

Postad 10 April 2019 - 12:51 PM

Haha sjukt

#59   Argt Troll

Manager

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4054 Inlägg:

Postad 22 April 2019 - 11:39 AM

Postad bild

BP får fram den sjukaste svenska regen jag sett i mitt 10-åriga FM-liv. Ska se om jag lyckas sno åt mig honom i vinterfönstret, annars tar nog MFF eller någon europeisk storklubb honom nästa sommar.

OM DU TROR FÖR EN SEKUND ATT KÅKEN (BANN FRÅN FMS)
SKRÄMDE MIG? TÄNK OM. VI GÖR OM DET OM DE BEHÖVS.

#60   Peppe_1988

FMSU-Ansvarig

• Administratör
  • 1694 Inlägg:
  • Yrke:Trummis i Date
  • Favoritlag:Spurs & IFK Göteborg

Postad 23 April 2019 - 09:49 AM

Visa inläggArgt Troll skrev:

[IMG][url="https://i.gyazo.com/6a642972194d5a7b744e738e8f50001b.png"]https://i.gyazo.com/...38e8f50001b.png[/url][/IMG]

BP får fram den sjukaste svenska regen jag sett i mitt 10-åriga FM-liv. Ska se om jag lyckas sno åt mig honom i vinterfönstret, annars tar nog MFF eller någon europeisk storklubb honom nästa sommar.

Men VAD I HELVETE?! Går ju rakt in i en CL-klubb ju!

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar