Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord
74 svar till detta ämne

#21   Justus

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 172 Inlägg:
  • Favoritlag:IFK Göteborg

Postad 30 December 2018 - 22:13 PM

Visa inläggjackhysell skrev:

Serien uteblir för mig med... Tror du att det går att lösa på något sätt?

Självklart går det att lösa! Kollar på det nu.

#22   jackhysell

Junior

• Medlem
  • Pip
  • 12 Inlägg:

Postad 31 December 2018 - 10:29 AM

Snyggt! Blev lite orolig att jag spelat upp Angered från div 7 utan att kunna fortsätta. Riktigt bra jobbat i övrigt med uppdateringen!

#23   Yayakolo

Klubbdirektör

• Administratör
  • 5769 Inlägg:
  • Yrke:Student
  • Tränar:Fotboll

Postad 01 January 2019 - 14:29 PM

Grymt jobb!

#24   Gabrielaas97

Reserv

• Medlem
  • PipPip
  • 58 Inlägg:

Postad 02 January 2019 - 18:31 PM

Grymt jobb som vanligt Justus! Men jag har dessvärre stött på ett problem. Jag kom 2a i divison 1 södra med mitt kära Älvsborg FF och det står att jag skall vara med i ett kval till superettan. Men så går mina spelare på semester och helt plötsligt är det två lag (som inte tillhör någon divison) som tar platserna i kvalet istället? Går det att lösa på något sätt eller är det bara att spela ytterligare en säsong i divison 1? Har laddat ner filen härifrån och alltså inte steam, alltså kanske du inte kan ändra på något då? :/

#25   Justus

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 172 Inlägg:

Postad 02 January 2019 - 19:08 PM

Visa inläggGabrielaas97 skrev:

Grymt jobb som vanligt Justus! Men jag har dessvärre stött på ett problem. Jag kom 2a i divison 1 södra med mitt kära Älvsborg FF och det står att jag skall vara med i ett kval till superettan. Men så går mina spelare på semester och helt plötsligt är det två lag (som inte tillhör någon divison) som tar platserna i kvalet istället? Går det att lösa på något sätt eller är det bara att spela ytterligare en säsong i divison 1? Har laddat ner filen härifrån och alltså inte steam, alltså kanske du inte kan ändra på något då? :/

En startad save går tyvärr inte att ändra, så du får kriga en säsong till i 1an. Såg att reglerna för kvalet va upplagda lite otydligt, men ska va lätt fixat. Lägger upp en ny version senare i kväll!

#26   PokéBlock

Ungdom

• Medlem
  • 1 Inlägg:

Postad 02 January 2019 - 21:22 PM

Visa inläggJustus skrev:

En startad save går tyvärr inte att ändra, så du får kriga en säsong till i 1an. Såg att reglerna för kvalet va upplagda lite otydligt, men ska va lätt fixat. Lägger upp en ny version senare i kväll!

Kommer den upp på Steam samtidigt ikväll?

Stort tack för det arbete du lägger ner!

#27   Olajowski

Junior

• Medlem
  • Pip
  • 45 Inlägg:
  • Favoritlag:Arsenal, IFK Göteborg

Postad 03 January 2019 - 09:08 AM

På min save mötte kvallagen i Superetttan varandra i kvalet neråt istället för lagen från Div 1
Doktorn kollade min hjärna. Han sa att man behövde ett mikroskop för att hitta nåt

#28   irriducibili1985

Ungdom

• Medlem
  • 2 Inlägg:

Postad 05 January 2019 - 18:26 PM

Synd du inte fixat så Svenska cupen startar för lägre div, gått från div 6 till div 1, fortfarande ingen svenska cup, den ska ju va hela vägen ner ju, förstör mkt för små lag att inte få möta nått kul storlag tidigt men hittills funkar serie systemet å allt bra iaf,

#29   Peppe_1988

FMSU-Ansvarig

• Administratör
  • 1666 Inlägg:
  • Yrke:Trummis i Date
  • Favoritlag:Spurs & IFK Göteborg

Postad 05 January 2019 - 18:32 PM

Visa inläggirriducibili1985 skrev:

Synd du inte fixat så Svenska cupen startar för lägre div, gått från div 6 till div 1, fortfarande ingen svenska cup, den ska ju va hela vägen ner ju, förstör mkt för små lag att inte få möta nått kul storlag tidigt men hittills funkar serie systemet å allt bra iaf,

Är nog svårt då man behöver fixa distriktsmästerskap först. Vinnarna där får ju kliva in i Svenska Cupen.

Grymt jobb Olle, så jäkla imponerad utav dig! Postad bild

#30   irriducibili1985

Ungdom

• Medlem
  • 2 Inlägg:

Postad 05 January 2019 - 18:39 PM

Visa inläggPeppe_1988 skrev:

Är nog svårt då man behöver fixa distriktsmästerskap först. Vinnarna där får ju kliva in i Svenska Cupen.

Grymt jobb Olle, så jäkla imponerad utav dig! [img][url="http://cdn.fmsweden.se//public/style_emoticons/default/thumbs_up.png"]http://cdn.fmsweden....t/thumbs_up.png[/url][/img]

Varför inte göra jobbat fullt ut, att skita i Sveriges enda cup e ju lite B, men hur som helst kul att kunna spela Div 6, är i toppen av Div 1 2025, räknar meda tt gå upp, surt sverige e så lätt liga å spela upp sig i, få bli Eng div 6 efter detta, mera realistiskt när de redan e inlagt rivaler å allt,, här är de ju bara lag namnen inlagd a ingen historik eller bakgrund på klubbarna, men skulle väl ta flera år å sitta å fylla i allt. men svenska cupen borde finnas.

#31   Peppe_1988

FMSU-Ansvarig

• Administratör
  • 1666 Inlägg:

Postad 05 January 2019 - 18:53 PM

Varför inte göra jobbat fullt ut, att skita i Sveriges enda cup e ju lite B, men hur som helst kul att kunna spela Div 6, är i toppen av Div 1 2025, räknar meda tt gå upp, surt sverige e så lätt liga å spela upp sig i, få bli Eng div 6 efter detta, mera realistiskt när de redan e inlagt rivaler å allt,, här är de ju bara lag namnen inlagd a ingen historik eller bakgrund på klubbarna, men skulle väl ta flera år å sitta å fylla i allt. men svenska cupen borde finnas.

Tycker din ton är jävligt arrogant. Olle har lagt ner ett helvetes jobb helt ideellt för att folk ska kunna spela med sin moderklubb. Att sitta här och klaga på att skita i saker och att Helsvenskan är "B" gör mig rent ut sagt förbannad.

#32   Tejparn

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 153 Inlägg:
  • Favoritlag:Bajen

Postad 06 January 2019 - 21:30 PM

Amen bra att du tar på dig och fixar det!

#33   Gabrielaas97

Reserv

• Medlem
  • PipPip
  • 58 Inlägg:

Postad 07 January 2019 - 00:11 AM

Lackar seriöst jävligt mycket på dig och din fruktansvärda jävla ton. Här lägger killen ner 400 timmar av sin FRITID för att höja andras spelglädje och så har du mage att sitta och klaga? Se över ditt jävla liv och bli lite tacksam istället.

Skit i idioten Justus, du vet hur mycket ditt jobb uppskattas av oss andra här!

#34   Yayakolo

Klubbdirektör

• Administratör
  • 5769 Inlägg:
  • Yrke:Student
  • Tränar:Fotboll

Postad 08 January 2019 - 11:45 AM

Då tror jag vi kan släppa den här diskussionen! Justus gör ett suveränt jäkla bra jobb. Keep it up! :)

#35   Justus

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 172 Inlägg:

Postad 14 January 2019 - 06:28 AM

Uppdaterat så att kvalet till Superettan funkar som det ska nu, och kompletterat fler serier efter släppta förslag från diverse förbund.

Tack för allt stöd gubbar o gummor, men otacksamt pack ska inte få varken min eller er uppmärksamhet. Dock har irriducibili1985 rätt i det som han så ödmjukt påpekar, att det blir mer intressant att spela ett lag i de lägre divisionerna om rätt historik, rivalitet etc är inlagt. Har redan lagt till det jag hittat under tiden, men väldigt mycket info är svår att hitta på det dära internettet, så där får ni ute i byarna hojta till om ni sitter på nån info så fixar jag det Postad bild

Ha det gött! /Justus

#36   Tobbebobbeberg

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 107 Inlägg:

Postad 14 January 2019 - 16:05 PM

Grymt jobb är Tobbe Hysén Stefan Selakovic och Fredrik Risp med i Kungsbacka :)

#37   Peppe_1988

FMSU-Ansvarig

• Administratör
  • 1666 Inlägg:

Postad 15 January 2019 - 21:13 PM

Visa inläggTobbebobbeberg skrev:

Grymt jobb är Tobbe Hysén Stefan Selakovic och Fredrik Risp med i Kungsbacka Postad bild

Ett tips: Ladda ner och kolla!

#38   ae.hammarstrom

Ungdom

• Medlem
  • 2 Inlägg:

Postad 22 January 2019 - 23:40 PM

Först och främst, vilket jävla jobb, så grymt!

Till min fråga. Jag spelar med ett lag i Div 4 Medelpad, Söråkers FF, mitt lag har i vanlig följd ett reserv och u19 lag, men inget av dessa lag spelar ligaspel utan kör bara vänskapsmatcher, något fel eller är det i ordning? Vill ju hemskt gärna de ska spela liga spel också.

Tackar, hej! Postad bild

#39   Justus

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 172 Inlägg:

Postad 23 January 2019 - 07:13 AM

Visa inläggae.hammarstrom skrev:

Först och främst, vilket jävla jobb, så grymt!

Till min fråga. Jag spelar med ett lag i Div 4 Medelpad, Söråkers FF, mitt lag har i vanlig följd ett reserv och u19 lag, men inget av dessa lag spelar ligaspel utan kör bara vänskapsmatcher, något fel eller är det i ordning? Vill ju hemskt gärna de ska spela liga spel också.

Tackar, hej!

Tack så mycket!

Nu har inte Medelpads förbund spikat serierna än, men vad jag hittat har Söråker bara ett lag anmält till spel, så då stämmer det. Visar det sig att de vill ha ett lag även i 5an lovar jag att lägga till det sen.

#40   ae.hammarstrom

Ungdom

• Medlem
  • 2 Inlägg:

Postad 23 January 2019 - 21:00 PM

Visa inläggJustus skrev:

Tack så mycket!

Nu har inte Medelpads förbund spikat serierna än, men vad jag hittat har Söråker bara ett lag anmält till spel, så då stämmer det. Visar det sig att de vill ha ett lag även i 5an lovar jag att lägga till det sen.

Detta stämmer säkerligen, men är det möjligt att kommande säsonger för mig att anmäla dem in-game? Eftersom jag utvecklar laget här så hade det kunnat vara toppen att säg, när jag kommit till div 2 eller 1 kunna anmäla ett reservlag för ligaspel. Kan jag modifiera detta? Postad bild

P.S - Kan hjälpa till med historiken för till exempel Söråkers FF. Börjar med att rivalerna är solklart Ljustorps IF. Vi pratar från 40-120 personer på en match till över 1000 under dessa sammandrabbningar Postad bild - dock olika divisioner numera.

Detta inlägg har redigerats av ae.hammarstrom: 23 January 2019 - 23:09 PM

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar