Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

Starten på en ny era - IFK Göteborg

6 svar till detta ämne

#1   Gabrielaas97

Reserv

• Medlem
  • PipPip
  • 58 Inlägg:

Postad 08 February 2019 - 18:07 PM

Året är 2019, IFK Göteborg är i kris. Förgående säsongen i allsvenskan blev ett totalt fiasko och en slutlig 16e plats innebar nedflyttning till superettan. Helt plötsligt ligger inte den gamla mästerklubben längre i Allsvenskan. Poya Ashbagi har naturligtvis fått sparken, ersättaren är minst sagt en doldis. 21 åriga Gabriel Aas är den som skall rädda IFK:s heder. Men resurserna är små och det finns inte direkt några supertalanger att tala om.

Men så, kommer huvudscouten in till Gabriels tränarrum på sommaren inför säsongen. Han påstår sig ha hittat 3 riktiga supertalanger. En stark mittback, en central mittfältare och en striker. Enligt honom är detta något i hästväg när det kommer till talanger, enligt honom kommer alla tre bli landslagsspelare.

Spelarna är:

Glenn Hysén - IF Warta - 16 år gammal
Glenn Strömberg - Lerkils IF - 16 år gammal
Torbjörn Nilsson - Jonsered IF - 16 år gammal

Kan dessa tre spelarna vara vändningen för IFK, kan dessa tre ta IFK tillbaks till där dem hör hemma, den absoluta toppen.

Fortsättningen följer...

Detta inlägg har redigerats av Gabrielaas97: 08 February 2019 - 18:13 PM

#2   Peppe_1988

FMSU-Ansvarig

• Administratör
  • 1511 Inlägg:
  • Yrke:Trummis i Date
  • Favoritlag:Spurs & IFK Göteborg

Postad 10 February 2019 - 21:54 PM

Spännande! :)

#3   Kakidaniel

Klubbdirektör

• Administratör
  • 6967 Inlägg:
  • Yrke:Manager
  • Favoritlag:Man City & MFF
  • Tränar:Klubblös

Postad 10 February 2019 - 23:07 PM

Är detta något du planerar att göra en saverapport/berättelse om eller det ska mer vara faktabaserat? Tänker om du vill att vi flyttar den till saverapport-delen på forumet. I övrigt önskar jag dig lycka till :)

#4   Yayakolo

Sportchef

• Administratör
  • 5352 Inlägg:
  • Yrke:Student
  • Tränar:Fotboll

Postad 11 February 2019 - 17:24 PM

Sånt här är alltid spännande att följa!

#5   Gabrielaas97

Reserv

• Medlem
  • PipPip
  • 58 Inlägg:

Postad 12 February 2019 - 15:20 PM

Kul att det uppskattas, tänkte köra en berättelse så du får gärna flytta på den om du vill Daniel! Har mycket i skolan nu så har inte hunnit än. Men jag misslyckas med att skapa en editorfil innehållandes de tre spelarna och ifk i superettan från säsongen 2019. Lyckas med det förstnämnda men det sista blir alltid knas då jag samtidigt har fmsu. Hur gör jag enklast?

#6   gurkburk

Manager

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4091 Inlägg:
  • Yrke:Student
  • Favoritlag:Liverpool FC

Postad 12 February 2019 - 15:56 PM

Visa inläggGabrielaas97 skrev:

Kul att det uppskattas, tänkte köra en berättelse så du får gärna flytta på den om du vill Daniel! Har mycket i skolan nu så har inte hunnit än. Men jag misslyckas med att skapa en editorfil innehållandes de tre spelarna och ifk i superettan från säsongen 2019. Lyckas med det förstnämnda men det sista blir alltid knas då jag samtidigt har fmsu. Hur gör jag enklast?

Du får ladda FMSU-filen i edtorn och göra dina ändringar direkt i den. Alternativt endast lira med din fil. Eftersom FMSU innehåller upp-/nedflyttningar i allsvenskan/superettan gör det att din fil och FMSU krockar med varandra.

#7   Gabrielaas97

Reserv

• Medlem
  • PipPip
  • 58 Inlägg:

Postad 12 February 2019 - 19:54 PM

Visa inlägggurkburk skrev:

Du får ladda FMSU-filen i edtorn och göra dina ändringar direkt i den. Alternativt endast lira med din fil. Eftersom FMSU innehåller upp-/nedflyttningar i allsvenskan/superettan gör det att din fil och FMSU krockar med varandra.
Såja, stort tack!

Precis börjat första säsongen återkommer med säsongsrapport! :)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar