Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

[FM19] Steven Grayson's journey

8 svar till detta ämne

#1   Alex Grecco

Favorit

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1818 Inlägg:
  • Favoritlag:Manchester United, Panathinaikos

Postad 11 February 2019 - 17:16 PM

Postad bild

INLEDNING
Manuel Pellegrini lämnar West Ham. Det är den unge oerfarne Steven Grayson som tar över rollen som manager för West Ham. Med snart 26 år fyllda kommer Steven Grayson från den egna akademin där han både varit manager för klubbens U19 och nu senast hjälptränare för a-laget. Det kommer som en chock för många, en okänd tränare ska till kommande säsong leda ett lag i Premier League. Klubbens ägare, David Sullivan ser det inte som ett problem, det finns en stor potential i Steven, berättar han för Daily Mirror i en intervju.

Joel Finch journalist
Kommer Steven Grayson lyckas i West Ham? #WHUFC #PL
Barry Hayes supporter
Har svårt att tänka mig någon värre person än Steven Grayson, vad sysslar West Ham med!? #Grayson #WHUFC
Alex Marsh supporter
Låt oss stötta killarna - och den nya managern - och stå enade som lag! #WHUFC #PL

RAPPORTINFORMATION
Jag har tidigare gett mig in i för avancerade rapporter som slutat i att de runnit ut i sanden. Denna gången kommer jag fokusera på en enklare rapport med en enkelt textbaserad och grafiskt enkel rapport. Nu kör vi igång!

25 JUNI 2018. introduktion

Detta inlägg har redigerats av Alex Grecco: 19 February 2019 - 12:35 PM

#2   Argt Troll

Manager

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4048 Inlägg:

Postad 11 February 2019 - 17:40 PM

KÖR BARA BROR!

OM DU TROR FÖR EN SEKUND ATT KÅKEN (BANN FRÅN FMS)
SKRÄMDE MIG? TÄNK OM. VI GÖR OM DET OM DE BEHÖVS.

#3   Alex Grecco

Favorit

• Medlem
  • 1818 Inlägg:

Postad 13 February 2019 - 23:52 PM

Postad bild

Tack Freaky11 för den snygga bannern!

Jag, Steven Grayson kommer att leda West Ham kommande säsong. Ni kommer nu få följa med på min resa. En intressant trupp på pappret med stjärnor som Felipe Anderson som värvades av Lazio för 430 miljoner samt Andriy Yarmolenko. Potentialen finns i backlinjen i form av Declan Rice, Isse Diop och Reece Oxford som för tillfället är utlånad till Augsburg. Kan lagets kapten Mark Noble visa vägen denna säsongen och den stora frågan är, kan jag få igång Jack Wilshere till att bli den spelare han var ämnad till att bli.

Övergångsbudget: 242 miljoner
Lönebudget: 1,2 miljoner p/v
Säsongens mål: Övre halvan av tabellen

Ni kan förvänta er några förändringar i truppen till seriepremiären mot Crystal Palace.

1 juli 2018. inför säsongen

Detta inlägg har redigerats av Alex Grecco: 13 February 2019 - 23:56 PM

#4   Yayakolo

Sportchef

• Administratör
  • 5689 Inlägg:
  • Yrke:Student
  • Tränar:Fotboll

Postad 14 February 2019 - 11:07 AM

Grymt!

#5   Alex Grecco

Favorit

• Medlem
  • 1818 Inlägg:

Postad 15 February 2019 - 00:17 AM

Postad bild

ÖVERGÅNGAR UT
Michail Antonio, 150 milj Burnley
Angelo Ogbonna, 155 milj Wolves
Robert Snodgrass, 117 milj Newcastle
Manuel Lanzini, 230 milj Lyon
Adrian, 107 milj Shaktar
Pedro Obiang, 102 milj Rubin

ÖVERGÅNGAR IN
Kristoffer Ajer, 230 milj Celtic
Dennis Man, 52,5 milj Steaua Bukarest
Dominic Livakovic, 28 milj Dinamo
Antonio Marin, 29 milj Dinamo
Tomas Soucek, 47 milj Slavia Prag
Tom Rogic, 230 milj Celtic
Cican Stankovic, 55 milj Salzburg

Joel Finch journalist
West Ham agerar stort på marknaden! #WHUFC #PL
Alex Marsh supporter
Intressanta värvningar, jag har stora förväntningar på Rogic och Ajer. Det här ser bra ut. #WHUFC #PL
Barry Hayes supporter
Extremt dåligt beslut att göra sig av med Lanzini och Obiang. Pinsam att vi släppte Obiang så billigt. Vilka är ens nyförvärven? Dennis who? Det här känns inte bra #WHUFC'

Det behövdes förändras lite och en rad med spelare som inte håller måttet fick redan under detta transferfönster lämna klubben. Jag har under en längre tid både som hjälptränare och ungdomstränare följt Ajer när han tagit resan från den norska klubben Start till Celtic. Nu när jag fick ansvaret plockade jag in norrbaggen. Vi tar in billiga spelare från lite udda ligor kanske, en från Österrike, en från Tjeckien, en från Rumänien och två från Kroatien, vågat? Ja, något annat vore att ljuga. Potentialen finns där i samtliga och det blir spännande och se hur de anpassar sig till Premier League. Jag har höga förhoppningar på Rogic.

9 augusti 2018. silly season

Detta inlägg har redigerats av Alex Grecco: 19 February 2019 - 12:46 PM

#6   Pon-TuZz

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 148 Inlägg:
  • Favoritlag:Helsingborgs IF, West Ham
  • Tränar:Helsingborgs IF, Högaborg

Postad 15 February 2019 - 00:41 AM

Oh de här ska bli spännande, ett av mina "ängagäng"

imo så är de mest vågade antalet ändringar i ett fönster 13 st (fast någon såg ut att va för juniorlaget)
En del av dem pratar juh samma språk och de brukar underlätta, glhf som kidsen säger

#7   Alex Grecco

Favorit

• Medlem
  • 1818 Inlägg:

Postad 19 February 2019 - 12:19 PM

Postad bild

TRUPPEN. FÖRMÅGA. LÖNER
En blandad trupp mellan ungt och rutinerad, kort sagt är jag nöjd med helheten. Noble kommer bära kaptensbindeln på mittfältet tillsammans med Declan Rice som jag ser stor potential i. Ajer konkurrerar både på mittbacksplatsen och det defensiva mittfältet. Prislappen på Lanzini var för bra för att tacka nej och han fick packa sina väskor till Frankrike. En för hög lön sett till kvalitén på Ogbonna och det stod mellan honom och Reid. I slutändan blir Reid kvar på grund av hans inflytande i laget. Antonio, Snodgrass och Obiang anser jag inte håller måttet varav de såldes. Utgående kontrakt på Adrian gjorde att vi ersatte honom med två målvakter som är tänkt att ersätta även Fabianski i framtiden. Dennis Man och Antonio Marin är två framtidslöften på kanterna som vi hoppas får en god utveckling i klubben. Tom Rogic är en av de stora namnen som kommer in den här sommaren, vi får hoppas han är värd sin prislapp.

Jack Wilshere håller på att skolas om till högerback och har gjort stor succé i träningsmatcherna. Andy Carroll han spela en träningsmatch där han gjorde två mål innan han slet av knäsenan och missar tre månader.

Arnautovic

Anderson Rogic Yarmonlenko

Rice Noble

Cresswell Ajer Diop Wilshere

Fabianski

12 augusti 2018. truppgenomgång

Detta inlägg har redigerats av Alex Grecco: 19 February 2019 - 12:35 PM

#8   Alex Grecco

Favorit

• Medlem
  • 1818 Inlägg:

Postad 27 February 2019 - 19:33 PM

Postad bild

PREMIER LEAGUE. RESULTAT. SPELARSTATISTIK.
En oerhört svajig höst. Det tog sju omgångar innan vi äntligen kunde fira våran första seger och mot just Manchester City. Notera att vi bland annat förlorat mot Brighton hemma, kryssat mot Bournemouth och Everton på hemmaplan samt torskat stort mot Liverpool. Vi fortsätter att torska och vinner någon enstaka match lite här och var. 6-1 och 5-2 mot Watford respektive Newcastle samt 2-4 mot Crystal Palace och 0-3 mot Southampton summerar våran höst rätt bra.

Jack Wilshere fick en ny roll i träningsmatcherna som högerback. Han presterade kanon fram tills seriespelet där han presterade under all kritik varav han gått tillbaka till mittfältet. Noble och Balbuena har presterat bra i det negativa. Ajer har fått ett litet genombrott och Felipe Anderson blixtrar till lite då och då, men det är sällan. Perez och Hernandez ryktas bort då hösten varit allt annat än bra för de två. Nu blickar vi framåt, en budget på 300 miljoner kronor ska spenderas väl. Nasri ansluter nu i januari och signade med oss innan jag tog över ansvaret.

Joel Finch journalist
Steven Grayson behöver en bättre vår jämfört med hösten om han ska få förlängt. #WHUFC #PL
Alex Marsh supporter
Vi måste samlas tillsammans, laget, fansen och managern för att vända på det här. Grayson behöver mer tid. #WHUFC #PL
Barry Hayes supporter
Sparka Grayson, det här är ett skämt! #WHUFC

Höstens bästa. Fabian Balbuena 7,08
Höstens målskytt. Arnautovic, Chicharito, Ajer 5 mål
Höstens passningsspelare. Jack Wilshere 5 assist. 82% lyckade passningar

Ryktas bort. Hernandez, Zabaleta, Masuaku, Lucas, (Fabianski?)

1 januari 2019

Detta inlägg har redigerats av Alex Grecco: 27 February 2019 - 19:34 PM

#9   Yayakolo

Sportchef

• Administratör
  • 5689 Inlägg:
  • Yrke:Student
  • Tränar:Fotboll

Postad 28 February 2019 - 13:48 PM

Härligt!

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar