Sett till ålder så är båda spelarna fortfarande i en väldigt utvecklingsbar ålder, så angående det så tror jag att du hade kunnat spela med vilken av dem som helst. Det är runt 27-29 som en spelare slutar utvecklas beroende på lite olika faktorer.
Om vi går till själva personerna i sig så är det, som andra säger, alltid roligare med en egen produkt. Det ger en själv mer glädje när denne sen utvecklas till en riktigt bra spelare och man känner sig ännu mera motiverad, i var fall jag.
Sett till attributen så har jag räknat lite på hur det ser ut.
Primära attributen (de grönmarkerade) ger din 25-åring 117 poäng (dvs att din spelare har 117 attribut) samtidigt som din 21-åring har 124. Skillnaden är alltså 7 poäng i favör till 21-åringen.
Sekundära attributen (de blåmarkerade) ger din 25-åring 108 poäng samtidigt som din 21-åring har 114. Skillnaden är 6 poäng i favör till 21-åringen.
Totalt har din 25-åring 225 poäng fördelat över de attributen ovan medan din 21-åring har 238 poäng. Skillnaden är 13 poäng i favör till 21-åringen.
Vi går vidare till attributet Beslutsamhet. Din 25-åring har 12 poäng där medan din 21-åring har 15. Detta attributet är ett av de attribut som visar på hur benägen din spelare är att faktiskt utvecklas. Resterande attribut är osynliga och då får man börja titta på personligheterna för att bilda sig en uppfattning. De båda spelarna har bra personligheter där din 25-åring har en mer neutral personlighet men ändock positiv. Din 21-åring har en något mer positiv personlighet vilket i slutändan med samma träning kommer att göra din 21-åring bättre än din 25-åring om de skulle ha ungefärlig samma PA(potential).
Ja skulle rekommendera att träna upp de psykiska attributen hos båda målvakterna för de såg inte speciellt bra ut.
Jag rekommenderar: Din 21-åring