Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

Make Us Dream!

[FM19]
2 svar till detta ämne

#1   BillyKid

Startspelare

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 502 Inlägg:

Postad 24 March 2019 - 10:03 AM

Postad bild

- inledning

Efter mycket om och men så sitter man här med en ny rapport. Jag velade inte alls kring lagval utan jag ville ha ett lag i den engelska ligafotbollen som har en historia och som är en klubb som charmar mig. Fulham passar perfekt, bara Craven Cottage är ju legendarisk fotbollsmark i sig. Långt ifrån den mest moderna eller bästa arenan men en med mer charm och bättre läge får man leta länge efter. För att prata lite om saven i sig så är målet givet, vi ska till en början med se till att klara oss kvar i Premier League, något som vi bör göra sett till materialet men experterna är eniga, vi kommer få det tufft.

Som alla vet kommer klubben från London och där har vi gott om bra klubbar runtom oss med Chelsea närmast. Även Tottenham och Arsenal är grymma klubbar från staden. Klubben har stark rivalitet med Chelsea, Queens Park Rangers, Brentford och Gillingham. På sikt vill jag självklart ta över som stadens bästa klubb men resan dit är minst sagt långt, väldigt lång. Jag kommer försöka värva billiga men bra spelare för att gynna ekonomin men en och annan transferbomb trillar förhoppningsvis ner på Craven Cottage.

Postad bild

- Mitrovic måste få anfallsspelet att stämma om Fulham ska lyckas -

- spelarinfo

SPEL: football manager 2019

VERSION: 19.3.4

LADDADE LÄNDER: belgien, england, frankrike, tyskland, italien, holland, portugal, skottland, spanien, turkiet, österrike

#2   DifDaniel

Lagkapten

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1133 Inlägg:
  • Favoritlag:Djurgårdens IF

Postad 24 March 2019 - 16:10 PM

Var och såg Fulham - Chelsea på Craven Cottage för några år sedan, en otroligt charmig arena, så Fulham har man lite hjärta för. Lycka till!

#3   Yayakolo

Sportchef

• Administratör
  • 5537 Inlägg:
  • Yrke:Student
  • Tränar:Fotboll

Postad 25 March 2019 - 13:58 PM

Följer!

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar