Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

Bettingtips och rekar!

betting tips
102 svar till detta ämne

#1   friggan

Sportchef

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5094 Inlägg:

Postad 28 March 2019 - 12:32 PM

Hej!
Är det fler här som bettar? Jag tänkte att det kunde vara av intresse att dela med sig av sina tips och rekar.

Så bomba tråden med tips, men kom ihåg att en motivering är att föredra!

Detta inlägg har redigerats av friggan: 29 March 2019 - 08:20 AM

#2   Kakidaniel

Klubbdirektör

• Administratör
  • 6959 Inlägg:
  • Yrke:Manager
  • Favoritlag:Man City & MFF
  • Tränar:Klubblös

Postad 28 March 2019 - 19:00 PM

Snyggt!

Jag bettar en del, mer förr men håller lite liv i det ännu. Ser fram emot det här!

#3   DifDaniel

Lagkapten

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1122 Inlägg:
  • Favoritlag:Djurgårdens IF

Postad 28 March 2019 - 20:06 PM

Hade vunnit en tusenlapp (spelade enbart 50 kr) om Sverige hållit 3-2 mot Norge i o med att Danmark lyckats få kryssa mot Schweiz efter ha legat under med 3-0. De var förbannad jävla surt att först vara så jävla glad av Danmarks kvittering och sedan så avtrubbad och tom av Ola Kamaras 3-3 mål.
Speciellt när man är norsk medborgare också. Fyfan hahaha.

Postad bild

Detta inlägg har redigerats av DifDaniel: 28 March 2019 - 20:08 PM

#4   jakob18

Stjärna

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 801 Inlägg:
  • Favoritlag:Malmö FF, Tottenham, SD Eibar

Postad 29 March 2019 - 07:43 AM

Visa inläggDifDaniel skrev:

Hade vunnit en tusenlapp (spelade enbart 50 kr) om Sverige hållit 3-2 mot Norge i o med att Danmark lyckats få kryssa mot Schweiz efter ha legat under med 3-0. De var förbannad jävla surt att först vara så jävla glad av Danmarks kvittering och sedan så avtrubbad och tom av Ola Kamaras 3-3 mål.
Speciellt när man är norsk medborgare också. Fyfan hahaha.

Postad bild

Snyggt med krysset i Danmark-matchen! Men behövde du verkligen ha med Spanien till 1,02?

#5   friggan

Sportchef

• Medlem
  • 5094 Inlägg:

Postad 29 March 2019 - 08:21 AM

Tyvärr så kom saker i vägen vilket gjorde att jag inte hann ge mina rekar! Nya kommer idag!

#6   Kakidaniel

Klubbdirektör

• Administratör
  • 6959 Inlägg:

Postad 29 March 2019 - 08:40 AM

Finns en del intressanta matcher i såväl Ligue 2 som i Eerste Divisie ikväll!

Orleans - Red Star (1)
Paris - Auxerre (1)
Troyes - Grenoble (1)
Dordrecht - GA Eagles (2)
Oss - AZ Jong (1)

Har inte hunnit sätta mig in i dem mer än att snabbt ha sett över formerna och lite annat smått och gott men jag kommer alldeles säkert dela med mig av ett tips senare idag!

#7   friggan

Sportchef

• Medlem
  • 5094 Inlägg:

Postad 29 March 2019 - 13:56 PM

Idag har spelat på ett relativt nytt sätt för mig. Tidigare i veckan har jag förlorat allt på ett litet antalet matcher. Därför har jag idag lagt hela 28 tips för totalt 1000kr. I snitt är det 35kr per tips, och då är frågan om detta sätt att betta kan få mig att i alla fall gå plus.

Några tips jag kan dela med mig av:
16:45 - Minsk Vitebsk 2
1,95
Preimäromgång av vittryska ligan. Vitebsk vann borta i en träningsmatch den 16/3 med 0-3. Förra säsongen vann Vitebsk båda mötena med 1-3 och 1-0.

19:30 Aalborg Sönderjyske X2 1,56
Spelet har suttit i de sex senaste matcherna. Rak tvåa till 2,45 är också värd att chansa en peng på.

17:00 SKA Neva Karaganda 1
1,88
Ettan mot tian i grundserien, nu i semifinal. SKA Neva vann hemma med 4-2 men förlorade med 1-2 borta under grundserien. SKA har bra form med fem raka hemmasegrar.

19:45 Langenthal La Chaux X2 1,61
Final i schweiziska andraligan mellan sexan och ettan. Spelet har suttit i de sex senaste matcherna lagen emellan. Rak tvåa till 2,5 lockar också!

19:30 Oskarshamn Timrå 1
2,55
Oskarshamn var mycket bra i förra matchen på bortaplan när Timrå vann i förlängningen. Revansch direkt?

17:30 Oilers Classic 2 (-2,5) 2,15
Semifinal i finska innebandyligan. Classic har vunnit samtliga matcher denna säsongen mot Oilers. 7-2, 1,9, 6-4. Alltså vann Classic med 8 måls marginal den 2 mars när de möttes i grundserien på Oilers hemmaplan.

17:30 KeuPa Hermes b ö 2,5 inkl f 1,86
Kvartsfinal i finska andraligan i hockey. Hermes som vann serien möter KeuPa som blev åtta. Trots detta står det 3-2 i matcher till KeuPa. Hermes har dock gjort 3+4 mål på de tidigare bortamötena så chansen är stor att de löser det idag igen.

18:30 Dalen Linköping ö 11,5 2,28
Kvartsinal i innebandyligan. I tidigare möten i kvartsfinalspelet har det gjorts 14,13 och 12 mål under ordinarie tid. Bra odds!

19:15 Graz 99ers Klagenfurt 1X 1,5
Spelet har suttit de sju senaste matcherna. Graz har vunnit samtliga förutom en av dessa då Klagenfurt vann på förlängning.

18:30 Magdeburg Heidenheim X2 1,5
Tyska andraligan i fotboll. Magdeburg har 11 poäng på hemmaplan medan Heidenheim har 18 bortapoäng. Senast de möttes blev det 3-0 på hemmaplan för Heidenheim. En rak tvåa till tre gånger pengarna kittlar också.

19:00 Lok. Plovdiv Dunav Ruse 1 1,7
Bulgariska fotbollsligan. De möttes senast i ligan 9 mars och då vann Plovdiv med 4-1. Ruse har 1 poäng de senaste 13 bortamatcherna. Riktigt bra odds!

18:30 St. Pauli Duisburg 1 1,76
Tyska andraligan. Senast vann St. Pauli med 1-0 på bortaplan. St. Pauli kämpar mot uppflyttning och Duisburg ligger näst sist. St. Pauli har 23 hemmapoäng och Duisburg 12 bortapoäng.

20:00 Belfast Fife 1 (-1,5) 1,9
Hockey, Storbritannien. De senaste fyra mötena denna säsong har alla slutat i Belfast-vinst. 1-3, 2-1, 6-3, 1-2. Belfast ligger tvåa på 88 poäng och Fife sexa på 64 poäng.

20:00 Orleans Red Star 1 1,74
Franska andraligan i fotboll. Orleans vann senast på bortaplan med 4-0. Red Star ligger sist i tabellen och har bara tagit 6 poäng borta på 14 matcher. Orleans däremot har bara fyra poäng upp till en kvalplats till högstaligan!

21:00 Shamrock Dublin 1 (-1,5) 1,91
Irlands fotbollsliga. Efter åtta matcher leder Shamrock medan Dublin ligger näst sist, helt utan poäng på bortaplan och har 1-6 i målskillnad på tre matcher. Shamrock däremot har 10 poäng på fyra matcher och 8-0 i målskillnad. Shamrock blev trea förra säsongen medan Dublin är nykomlingar.

Detta inlägg har redigerats av friggan: 29 March 2019 - 14:08 PM

#8   Ragnar

Ikon

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2548 Inlägg:

Postad 29 March 2019 - 18:04 PM

Uerdingen - Kaiserslautern ö1.5 1.30
Blau-Weiß Linz - Wattens ö1.5 1.22
Kapfenberger SV - Anif ö1.5 1.22
Vorwärts Steyr - SV Horn II ö1.5 1.22
MVV Maastricht - FC Volendam ö1.5 1.20
Górnik Zabrze - Cracovia Kraków ö1.5 1.33
Totalt: 3.79

#9   Kakidaniel

Klubbdirektör

• Administratör
  • 6959 Inlägg:

Postad 29 March 2019 - 19:49 PM

Lycka till gubbar!

Ikväll, om ca 10 minuter, försöker jag jobba in det här spelet:

Orleans - Red Star :: 1
Paris - Auxerre :: 1

#10   friggan

Sportchef

• Medlem
  • 5094 Inlägg:

Postad 29 March 2019 - 22:07 PM

Visa inläggKakidaniel skrev:

Lycka till gubbar!

Ikväll, om ca 10 minuter, försöker jag jobba in det här spelet:

Orleans - Red Star :: 1
Paris - Auxerre :: 1
Kasst av Orleans att inte klara av att vinna matchen!

#11   Ragnar

Ikon

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2548 Inlägg:

Postad 29 March 2019 - 22:27 PM

Visa inläggRagnar skrev:

Uerdingen - Kaiserslautern ö1.5 1.30 2-4
Blau-Weiß Linz - Wattens ö1.5 1.22 1-1
Kapfenberger SV - Anif ö1.5 1.22 0-3
Vorwärts Steyr - SV Horn II ö1.5 1.22 1-1
MVV Maastricht - FC Volendam ö1.5 1.20 1-1
Górnik Zabrze - Cracovia Kraków ö1.5 1.33 0-1
Totalt: 3.79

9-8 i avslut i sista matchen. Surt. Nya tag.

#12   Kakidaniel

Klubbdirektör

• Administratör
  • 6959 Inlägg:

Postad 30 March 2019 - 07:52 AM

Visa inläggfriggan skrev:

Kasst av Orleans att inte klara av att vinna matchen!
Verkligen! Hur gick det för dig igår?

#13   friggan

Sportchef

• Medlem
  • 5094 Inlägg:

Postad 30 March 2019 - 07:58 AM

Igår la jag totalt 29 tips, de flesta dubblar men även några tripplar, men även två femlingar placerades. Jag vann endast 9 av dem. Men faktum är att det var bara 4 (!!!) av övriga 20 tips där jag endast var ett bet ifrån att vinna. Så hade jag placerat matcherna i annorlunda par så hade jag utan tvekan kunnat vinna en bra bit över 15 tips.

Av de tipsen jag gav med mig av här på sidan satte jag 8 av 15, så det var ingen direkt höjdare. Fem av tipsen som jag förlorade och satte en vinnare på blev oavgjord. En av mina halvgarderingar slutade i förlust och en rak etta blev en rak tvåa. Med andra ord var det rätt nära även där.

Aja. Jag satsade i alla fall 1038 kronor och vann 1294. Med andra ord gick jag 256 kr plus, och plus är ju alltid kul!

#14   friggan

Sportchef

• Medlem
  • 5094 Inlägg:

Postad 30 March 2019 - 09:46 AM

30 mars 2019
Då jag gick plus igår väljer jag att fortsätta på den inslagna vägen med massor av spel. Totalt har jag lagt hela 33 spel idag för totalt 1278 kronor. Jag tänker varje i fortsättningen försöka tipsa om minst en lågoddsare som känns stensäker, men också en högoddsare som mycket väl kan komma att gå in. Jag väljer idag att tipsa om totalt 10 spel.

Dagens lågoddsare:
Burnely - Wolves - ö 1,5 mål - 1,43
Burnley har spelat 9 raka matcher där det blivit minst två mål. Wolves har spelat tre raka. Känns som att oddsen är rätt bra ändå!

Dagens högoddsare:
Sp. Subotica - Mladost - 2 - 6,15
I serbiska superliga hittar jag ett otroligt spelvärt odds. Subotica ligger på plats 11 i tabellen. De har skrapat ihop 17 poäng på 13 matcher på hemmaplan. Mladost, som ligger femma i tabellen har tagit 16 poäng på 13 bortamatcher. Lagen mötes i cupen den 13 mars och då vann Mladost, även då på bortaplan, med 2-1, trots en man mindre under drygt halva matchen. Frånvaro av spelare eller vad som kan bidra till Mladost höga odds har jag inte tagit reda på, men känner ändå spontant att det är ett för bra odds för att blunda för.

Övriga matcher:
Freiburg - Bayern Munchen - 2 (-1,5) - 1,66
Bayern har börjat gå riktigt starkt i ligan. Och då bör de spöa alla lag med två måls marginal. Även på bortaplan.

Midtjylland - Nordsjälland - Båda lagen gör mål - 1,57
Lagen möttes 4 mars och då blev det 3-3. Vi får gå tillbaka till Juli 2016 för att hotta en match där båda inte gjort ett mål var!

Juventus - Empoli - 1 (-1,5) 1,9
Herregud vilka odds på att ligans överlägset bästa lag ska vinna med två måls marginal mot ligan överlägset sämsta bortalag.

Juventus - Empoli - Hemma ö 2,5m - 2,29
Riktigt fina odds att Juventus gör tre mål i matchen. Det har de löst i fem(!) raka hemmamatcher. Empoli har släppt in minst tre mål i fem av sina tio senaste bortamatcher.

Nitra - Zvolen - 1 - 2.0
Jag tippade Nitra som segrare redan i gårdagens match mellan lagen och då vann de med 3-1. Dubbla insatsen för seger idag igen känns bra. Zvolen har bara vunnit en av sina sex senaste bortamatcher. Nitra har vunnit 7 av sina åtta senaste hemmamatcher.

Boston Bruins - Florida Panthers - 1 - 1,66
Boston är ett överlägset lag mot Florida i de flesta matcher. NHL är svårtippat men det ska skilja för mycket mellan dessa lag.

Endre - Täby - ö 9,5 mål - 1,72
Kvartsinal i innebandy för damer. Tidigare matcher denna säsong har slutat med 13, 13 och 12 mål. Innebandy är svårtippat men denna känns relativt säker!

Rönnby - Pixbo - 1 (+2,5) - 1,57
Kvartsfinal i innebandy för damer. Rönnby skrällde på bortaplan och vann med 3-5 i veckan. Nu hemmaplan och oddsen är på 1,57 på att Pixbo får vinna med max 2 mål. Spelet har suttit i de fem senaste inbördes mötena.

Detta inlägg har redigerats av friggan: 30 March 2019 - 13:23 PM

#15   kikko

Lagkapten

• FMS Bloggare
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1250 Inlägg:

Postad 30 March 2019 - 13:50 PM

Har två spel idag som jag kört som en dubbel.

1. Sheffield United - Bristol City. Sheffield att vinna & BLGM.
Sheffield är seriens bästa hemmalag. Bristol har iår tagit en poäng mer på bortaplan än på hemmaplan. Min känsla är att Bristol spelar ett spel som passar sig bättre på bortaplan helt enkelt.
Jag har en stark känsla att Sheffield vinner den här matchen med 2 eller 3-1.

2. Barnsley - Coventry. Barnsley att vinna & BLGM. Alternativt Barnsley att vinna & Ö2.5 mål.
Här kanske jag delvis talar emot mig själv då Barnsley är det lag som spelar klar tajtast bakåt i hela L1. Så Coventry kommer inte att ha lätt att göra mål.
Men jag har länge följt dessa båda lag vad gäller statistik och jag tycker Coventry har en förmåga att "flaxa" till när de möter lagen som ligger topp fem.
Jag tror att Coventry klarar av att pilla in en boll. Men att Barnsley vinner matchen ändå. Skulle Coventry inte lösa ett mål så räcker det ju om Barnsley vinner med 3-0. Vilket jag faktiskt tror att de kan klara av.

#16   friggan

Sportchef

• Medlem
  • 5094 Inlägg:

Postad 31 March 2019 - 01:19 AM

31 mars 2019
Tyvärr en klappkass omgång igår när endast åtta spel satt och totalt gick jag 409 kronor minus. Av rekarna jag delade med mig av satt bara 3 av 10. Nu hoppas vi att det går bättre!

Dagens lågoddsare:
AIK - Östersund - ö 1,5 mål - 1,44
Endast två mål behöver göras för att detta spel ska sitta. Borde funka fint. Jag la en fyrling med över 1,5 mål på samtliga söndagens allsvenska matcher.

Dagens högoddsare:
Frölunda - Malmö - 1 (-3,5) - 5,55
3-1 i matcher till Frölunda som kan avgöra hemma i Scandinavium. Frölunda har vunnit de tidigare hemmamatcherna med 4-0 och 7-2. Med andra ord har spelet suttit i deras tidigare matcher och ingen skulle höja på ögonbrynen om de vann med fyra måls marginal igen. Till de oddsen är det bara att hoppas!

Övriga matcher:
Helsingborg - Norrköping - 2 - 2,31
Jag blev förvånad över att det var så bra odds på bortalaget här. Helsingborg är nykomlingar och tippas hamna på nedre halvan medan Norrköping har värvat extremt bra i sommar och är en titelutmanare!

Ajax - PSV - ö 4,5 kort - 2,1
Toppmöte! Spelet har suttit i de senaste fyra matcherna lagen emellan. Borde inte vara några problem alls att få in denna!

CSKA Moskva - UFA - h ö 1,5 m - 1,74
Ufa släpper inte in speciellt många mål, men har släppt två mål i sina tre senaste bortamatcher. CSKA har gjort minst två mål i sina åtta senaste matcher!

Frölunda - Malmö - h ö 3,5 m - 2,2
Frölunda har gjort över fyra mål i tre av fyra möten med Malmö i slutspelet. Riktigt smarriga odds.

Classic - Oilers - 1 (-3,5) - 2,1
Classic är fullständigt överlägsna i finsk innebandy. De tidigare matcherna har slutat med 7-2 och 3-8, båda i Classics farvör. Inga problem för Classic att återigen vinna med minst fyra bollar!

Rungsted - Frederikshavn - 1 - 1,56
Rungsted vann hemma häromsistens med 3-0. Inget direkt tyder på att de förlorar denna även om Fredrikshavn vann med 3-2 i sin egen hemmaplan.

#17   friggan

Sportchef

• Medlem
  • 5094 Inlägg:

Postad 01 April 2019 - 11:32 AM

1 april 2019
Gårdagens matcher gick inte riktigt som jag hade hoppats. Totalt gick jag minus på 252 kronor av de 909 som jag omsatte. Totalt satte jag fyra av mina åtta rekar jag delade med mig av. Fan, man kan verkligen inte lita ett dugg på statistik inom sportens värld. Nya tag idag!

Dagens säkraste:
Almere - Helmund - 1 - 1,40
Detta är en solklar etta. Helmund har bara 5 poäng på femton bortamatcher. Almere har uppflyttningskval i sikte!

Dagens högoddsare:
Leksand - Mora - ö 5,5 mål ink. förlängning - 2,18
Jag har inte rekat fram någon riktig högoddsare. Men denna får duga för dagen. Åtta respektive sju mål i de tidigare mötena.

Övriga matcher:
Waljwiik- Twente - B ö 1,5 mål - 1,61
Ett mittenlag mot seriens bästa lag. Twente gör nästan alltid minst två mål per match, vilket de också snittar. Bör absolut funka!

Bohemians - Cabinteely - H ö 1,5 - 1,45
Irländska cupen. Bohemians är ett topplag högstaligan och Cabinteely ett topplag i andraligan. De möttes i cupen för ett år sen och då blev det 5-1 till Bohemians.

Täby - Endre - ö 10,5 - 1,96
Damernas innebandykvart. Det har blivit 14 respektive 13 mål tidigare i serien. Borde inte vara några som helst svårigheter detta. Bra odds!

Mamonty - Loko - 2 - 1,68
Rysk hockey, MHL. De möttes så sent som igår och då vann Loko med 6-1, även då på bortaplanen.

Pixbo - Rönnby - 2 (+2,5) - 1,85
Spelet har suttit de sex senaste matcherna lagen emellan. Bara det är värt att lägga en slant på!

Detta inlägg har redigerats av friggan: 01 April 2019 - 15:19 PM

#18   Kakidaniel

Klubbdirektör

• Administratör
  • 6959 Inlägg:

Postad 01 April 2019 - 18:28 PM

Shit, friggan. Du täcker alla sporter som kan tänkas finnas hos en bettingsida, lycka till!

Själv sätter jag en 50-lapp på nedanstående dubbel:

1. Arsenal vinner hemma mot Newcastle (1,36)
2. Twente vinner borta mot Waalwijk (1,90)

#19   friggan

Sportchef

• Medlem
  • 5094 Inlägg:

Postad 01 April 2019 - 19:05 PM

Visa inläggKakidaniel skrev:

Shit, friggan. Du täcker alla sporter som kan tänkas finnas hos en bettingsida, lycka till!

Själv sätter jag en 50-lapp på nedanstående dubbel:

1. Arsenal vinner hemma mot Newcastle (1,36)
2. Twente vinner borta mot Waalwijk (1,90)
haha njae. Mest fotboll och hockey. Men någon gång då och då även innebandy, handboll och basket. Lite mindre skrällsegrar i de sporterna, dock också lite sämre odds generellt.

#20   Kakidaniel

Klubbdirektör

• Administratör
  • 6959 Inlägg:

Postad 02 April 2019 - 06:21 AM

Haha asså, två skitförluster sedan jag skrev upp mina spel här..

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar