Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

Bettingtips och rekar!

betting tips
160 svar till detta ämne

#81   friggan

Sportchef

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5298 Inlägg:

Postad 13 April 2019 - 08:25 AM

Idag är det bra odds på Juventus borta mot Spal för 2,1x pengarna och Barcelona borta mot Huesca för 1,8 x pengarna!

#82   Kakidaniel

President

• Administratör
  • 7668 Inlägg:
  • Yrke:Manager
  • Favoritlag:Man City & MFF
  • Tränar:Toulouse

Postad 13 April 2019 - 08:27 AM

Visa inläggfriggan skrev:

Idag är det bra odds på Juventus borta mot Spal för 2,1x pengarna och Barcelona borta mot Huesca för 1,8 x pengarna!
Har också noterat det. Matchen mellan två cl-matcher; många vilas. Men båda klubbarna bör hantera sina respektive motståndare hur som helst..

#83   friggan

Sportchef

• Medlem
  • 5298 Inlägg:

Postad 13 April 2019 - 08:38 AM

Visa inläggKakidaniel skrev:

Har också noterat det. Matchen mellan två cl-matcher; många vilas. Men båda klubbarna bör hantera sina respektive motståndare hur som helst..
Ja men precis. Båda lagen kan ju använda sig av bänkspelare som skulle bli tvåa i sina respektive ligor i princip Postad bild

------------------------------------------

Idag la jag även en tiooddsare med 10-supergivna spel. Alla vet att alla bör sitta. Likt förbannat vet alla att det bara kommer vara 9 av de 10 som sitter. Aja. Antingen blir jag en femtiolapp fattigare, eller 500 kronor rikare. Det återstår ju ändå att se.

Kunde inte klistra in bilden här tydligen, men här kan ni kolla mina val:
https://www.mediafir...g.jpg?size_id=5

Detta inlägg har redigerats av friggan: 13 April 2019 - 08:38 AM

#84   marre023

Sportchef

• Medlem
  • 4751 Inlägg:

Postad 13 April 2019 - 13:22 PM

Jag har tidigare försökt med ganska låga odds på mestadels dubblar för att gå plus på betting. Men allt som oftast spricker några och även fast det totala oddset ligger på mellan 2-4 så kan jag inte gå plus. (Jag har faktiskt gått plus drygt 1000 kr plus på 2 månader, men det beror på ett ny-kundserbjudande som jag flaxade till på max och vann 2000kr på).

Vad tycker ni, ska jag fortsätta med dubblar och hoppas att alla spikar någon gång sitter (händer ju dock aldrig har jag märkt)?, eller ska man istället försöka sig på fler högoddsare? För att när man väl vinner så vinner man stort?

Kanske någon kombination? Att varje dag i alla fall ha en 10 oddsare? Så får man hoppas att den sitter två ggr per vecka eller så?

Jag har omsatt bonusar sen början av februari på unibet, betsson, speedybet och jobbar betfair nu. Kör nästan aldrig chansningar och händer det blir det minimala insatser. Brukar oftast lägga spel i dubblar eller singlar (1 av 10 spel är en super-favorit-trippel).

1.5-2 i odds brukar jag sikta på, oftast hamnar oddset på 1.7-1.8 ungefär. Spelar hellre säkert och vinner med DNB eller 1x/x2 spel än kör raka spel, vilket oftast kostar mig pengar men i det långa loppet så tror jag att jag tjänar på det. Omsatt 35 000 kr på ett ungefär och cashat ut ungefär 8500 kr på alla mina bonusar.

Använder mig av flashscore i alla mina rekar, bra site för att kolla statistik, spelarstatus och startelvor.

Mitt tips är att försöka hitta säkra spel till lägre odds, att sätta en dubbel till 4x insats är oftast väldigt svårt. Oddsen handlar ju om sannolikhet och spelbolagen är oftast rätt ute när det gäller oddsen (dvs sannolikheten). Att jaga 10-oddsare kan vara kul, men inget man går plus på långsiktigt om man nu inte har en jäkla tur (eller är jävligt duktig och har tur).
Min saverapport - AFC Wimbledon

Dalarna - Sveriges äldsta stad

#85   pompey89

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 237 Inlägg:
  • Favoritlag:Örgryte, Portsmouth & Sevilla

Postad 13 April 2019 - 15:08 PM

Vad är DNB?

#86   friggan

Sportchef

• Medlem
  • 5298 Inlägg:

Postad 13 April 2019 - 17:01 PM

Visa inläggpompey89 skrev:

Vad är DNB?
Draw No bet/pengarna tillbaka vid oavgjort

#87   friggan

Sportchef

• Medlem
  • 5298 Inlägg:

Postad 13 April 2019 - 17:11 PM

okej. Efter idag ska jag ALDRIG mer köra annat än singlar. Jag la 12 dubblar med 40 kr per dubbel. Förlorade alla, dvs 480kr. Hade jag lagt dem som singlar så hade jag gått minus 8 kronor.... Med tanke på att jag inte spelar för att vinna stort utan för att jag tycker det är kul och absolut inte vill förlora, så känns det ju betydligt lättare att hålla sig flytande om jag kör singlar, även om de bara är på 1,5 i odds.

#88   pompey89

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 237 Inlägg:
  • Favoritlag:Örgryte, Portsmouth & Sevilla

Postad 13 April 2019 - 17:46 PM

Både Barca OCH Juve tappade poäng idag..

#89   Ragnar

Ikon

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2821 Inlägg:

Postad 14 April 2019 - 17:58 PM

I alla fall Barcelona ställde väl upp med en b-elva?

#90   Kakidaniel

President

• Administratör
  • 7668 Inlägg:
  • Yrke:Manager
  • Favoritlag:Man City & MFF
  • Tränar:Toulouse

Postad 14 April 2019 - 18:32 PM

Visa inläggRagnar skrev:

Allt är väl en b-elva när Cronaldo inte spelar heller?

#91   friggan

Sportchef

• Medlem
  • 5298 Inlägg:

Postad 14 April 2019 - 19:44 PM

Visa inläggRagnar skrev:

Ja Juventus startade med två debutanter och bytte in två till i slutet. Hatar att allegri inte alltid vill vinna matcher.

#92   friggan

Sportchef

• Medlem
  • 5298 Inlägg:

Postad 15 April 2019 - 10:10 AM

Dagens rek är att Örgryte vinner mot Frej med minst två måls marginal till 2,25 x pengarna. Även att Örgryte gör minst 3 mål till 2,45 är värd att lägga en slant på.

#93   Peppe_1988

FMSU-Ansvarig

• Administratör
  • 2044 Inlägg:
  • Yrke:Lärare
  • Favoritlag:Spurs & IFK Göteborg

Postad 15 April 2019 - 10:45 AM

Dagens spel: Brescia (1:a) borta mot Livorno (16:e) till 2,17 ggr pengarna.

#94   Yayakolo

Klubbdirektör

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5931 Inlägg:
  • Yrke:Student
  • Tränar:Fotboll

Postad 15 April 2019 - 14:37 PM

Watford över 1,5 mål hemma mot Arsenal till 2,31 i odds. Arsenal är svaga borta och Watford frejdiga offensivt.

#95   Peppe_1988

FMSU-Ansvarig

• Administratör
  • 2044 Inlägg:

Postad 15 April 2019 - 16:14 PM

Blev 1000:- på Brescia ikväll. Får hoppas på lite magi från Sandro Tonali.

#96   Peppe_1988

FMSU-Ansvarig

• Administratör
  • 2044 Inlägg:

Postad 16 April 2019 - 05:50 AM

Visa inläggPeppe_1988 skrev:

Blev 1000:- på Brescia ikväll. Får hoppas på lite magi från Sandro Tonali.

Brescia avgjorde i 89:e, 2170:- in på kontot Postad bild

#97   friggan

Sportchef

• Medlem
  • 5298 Inlägg:

Postad 16 April 2019 - 08:48 AM

Brescia avgjorde i 89:e, 2170:- in på kontot [img][url="http://cdn.fmsweden.se//public/style_emoticons/default/thumbs_up.png"]http://cdn.fmsweden....t/thumbs_up.png[/url][/img]

Shit vad gött för dig! Jag vågade tyvärr inte då jag spelat på Serie B tidigare och nästan aldrig fått med mig rätt resultat. Men grattis till dig!

#98   Peppe_1988

FMSU-Ansvarig

• Administratör
  • 2044 Inlägg:

Postad 16 April 2019 - 10:20 AM

Shit vad gött för dig! Jag vågade tyvärr inte då jag spelat på Serie B tidigare och nästan aldrig fått med mig rätt resultat. Men grattis till dig!

Tackar! Serie B är allt annat än lätt att tippa så det var oerhört skönt när bollen satt i 89:e. :)

Vad gör man idag då? Backar Juventus till 1,70 på hemmaplan?

#99   friggan

Sportchef

• Medlem
  • 5298 Inlägg:

Postad 16 April 2019 - 10:26 AM

Tackar! Serie B är allt annat än lätt att tippa så det var oerhört skönt när bollen satt i 89:e. Postad bild

Vad gör man idag då? Backar Juventus till 1,70 på hemmaplan?

Ja jag tror juventus vinner! 1,7 är på gränsen till snåla odds men borde ändå funka. Sällan de tappar poäng hemma.

Annars tror jag på en riktigt målrik match mellan Öster och Degerfors. Har hittat många bra spel där. Båda lagen gör mål, Degerfors över 1,5 mål. Över 2,5 mål i matchen och över 3,5 mål i matchen är alla bets som absolut kan gå in!

#100   Ragnar

Ikon

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2821 Inlägg:

Postad 16 April 2019 - 13:29 PM

Vi kanske ska skippa snack om cash i den här tråden och använda oss av units istället (om man nu vill visa någon form av insats)? Kan vara en trigger för många när man använder cash för att beskriva insatser/vinster.

Detta inlägg har redigerats av Ragnar: 16 April 2019 - 13:29 PM

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar