Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

Inaktiva reservlag och juniorer

Helsvenskan juniorer reserver
2 svar till detta ämne

#1   Epacoachen

Junior

• Medlem
  • Pip
  • 10 Inlägg:

Postad 11 April 2019 - 17:27 PM

Jag har ett lag i division 7 (Helsvenskan). Det har ett reservlag och ett juniorlag men dessa spelar inte i någon serie. Kommer de att göra det säsongen efter (jag vinner sjuan)? Beror det på i vilken serie A-laget spelar i?

Detta inlägg har redigerats av Epacoachen: 11 April 2019 - 17:35 PM

#2   Justus

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 172 Inlägg:
  • Favoritlag:IFK Göteborg

Postad 11 April 2019 - 17:41 PM

Visa inläggEpacoachen skrev:

Jag har ett lag i division 7 (Helsvenskan). Det har ett reservlag och ett juniorlag men dessa spelar inte i någon serie. Kommer de att göra det säsongen efter (jag vinner sjuan)? Beror det på i vilken serie A-laget spelar i?

Om reserv/junior-laget inte är registrerat för seriespel kommer de inte vara det nästa säsong heller. Tyvärr finns inte den funktionen i FM att man kan registrera flera lag för seriespel ingame. Däremot kan dina ungdomar få spela i u21 och u19 serierna om du tar dig till division 1 har jag för mig.

#3   Epacoachen

Junior

• Medlem
  • Pip
  • 10 Inlägg:

Postad 11 April 2019 - 17:57 PM

Visa inläggJustus skrev:

Om reserv/junior-laget inte är registrerat för seriespel kommer de inte vara det nästa säsong heller. Tyvärr finns inte den funktionen i FM att man kan registrera flera lag för seriespel ingame. Däremot kan dina ungdomar få spela i u21 och u19 serierna om du tar dig till division 1 har jag för mig.
ok tack

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar