Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

[FM12] BASHLEY FOOTBALL CLUB - NON LEAGUE STRUGGLES

29 svar till detta ämne

#21   Foffinho

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 164 Inlägg:

Postad 17 April 2019 - 08:45 AM

Visa inläggbananfluga skrev:

Grymt bra start på rapporten! Kör hårt[img][url="http://cdn.fmsweden.se//public/style_emoticons/default/smile.png"]http://cdn.fmsweden....fault/smile.png[/url][/img] PS. Dåligt namn på arenan förresten[img][url="http://cdn.fmsweden.se//public/style_emoticons/default/laugh3.png"]http://cdn.fmsweden....ault/laugh3.png[/url][/img]

Kul att höra! Lite osäker på om jag ska köra så många poster, men jag tänker att jag pumpar på.

En stomme på 5-6 spelare med grym leverans och sen är det lite blandat. Med 2-3 förstärkningar så kan det bli riktigt bra.

Bashley Road är väl inte så kreativt Postad bild

#22   Foffinho

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 164 Inlägg:

Postad 17 April 2019 - 10:31 AM

Postad bild

Five star performance

Efter den senaste tidens svaga insatser och deppiga stämning i truppen behövde vi ett lyft i FA-trophy. Clevedon stod för motståndet men trots att vi var en division högre så var vi inte favoriter.

Postad bild

Postad bild

Postad bild

Postad bild

Postad bild

Come on you Bash!

Postad bild

#23   Foffinho

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 164 Inlägg:

Postad 17 April 2019 - 13:47 PM

Postad bild
They call us mellow yellow

Jag kan inte säga att jag saknade varken Archbold som lämnat oss eller Benssaouda som var långtidsskadad. Archbold var fjärdeval som mittback och även om det är lite trist att en spelare försvinner som varit med oss ett tag så kände jag att det var rättvisare mot Phil att han fick lämna om han ville det. Karim är egentligen fjärde forward och med tanke på vilken leverans som våra anfallare Allen, Gillespie och Sales har så märker vi knappt av att Karim är borta. Efter en dramatisk start på säsongen så skulle vi gå in i en period som var lite mer mittemellan eller ska man säga smådeppig...

Postad bild

Postad bild

Postad bild

Postad bild

Postad bild

Postad bild

Postad bild

Postad bild

Come on you Bash!

Postad bild

#24   bananfluga

Reserv

• Medlem
  • PipPip
  • 71 Inlägg:
  • Favoritlag:IFK Göteborg
  • Tränar:alldeles för lite

Postad 17 April 2019 - 13:52 PM

Visa inläggFoffinho skrev:

Kul att höra! Lite osäker på om jag ska köra så många poster, men jag tänker att jag pumpar på.

En stomme på 5-6 spelare med grym leverans och sen är det lite blandat. Med 2-3 förstärkningar så kan det bli riktigt bra.

Bashley Road är väl inte så kreativt [img][url="http://cdn.fmsweden.se//public/style_emoticons/default/smile.png"]http://cdn.fmsweden....fault/smile.png[/url][/img]

Står Recreation Ground i matchreferaten men det kanske bara är ett smeknamn?!

#25   Foffinho

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 164 Inlägg:

Postad 17 April 2019 - 15:39 PM

Visa inläggbananfluga skrev:

Står Recreation Ground i matchreferaten men det kanske bara är ett smeknamn?!

Den verkar ha båda namnen av någon anledning. På Wikipedia står det Bashley Road.men på deras hemsida står det Recreation Ground.

Formen hos the Bash är kalas nu... Uppdatering kommer snart.

#26   Foffinho

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 164 Inlägg:

Postad 17 April 2019 - 16:47 PM

Postad bild

Picking up form

Vi var ute ur både FA-cupen och FA-trophy. Vi hade naturligtvis hoppats på mer och klubbens kassör Fred Hunter var inte helt nöjd. Jag hade jagat vår förre skyttekung Ryan Moss men blivit nobbad. Supportrarna funderade på vad vi skulle med Moss till när vi hade Allen, Gillespie och Sales. Men Sales fyller 38 och Gillespie är bara på lån säsongen ut och sen vet vi inte mer. Släpper Eastleigh honom kan vi kanske snappa upp honom men det är inget vi kan räkna med. Moss är ren klass men just nu begär han lite för mycket för vad jag har råd med. Men vår formkurva började peka uppåt igen och spelet vi hade i inledningen av serien var tillbaka.

Obs, såg inte att matchrapporterna försvinner efter 30 dagar

Postad bild

Postad bild

Postad bild

Postad bild

Postad bild

Postad bild

Come on you Bash!

Postad bild

Detta inlägg har redigerats av Foffinho: 17 April 2019 - 16:47 PM

#27   Foffinho

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 164 Inlägg:

Postad 17 April 2019 - 17:14 PM

Postad bild
In good form

Det har varit en tuff start för vår lovande vänsterytter Jack Boyle. Var i Southamptons akademi där de släppte honom. Kom hit under sommaren och såg ruskigt bra ut på försäsongen. Blev skadad, spelade bra, blev skadad, spelade bra och blev skadad igen. Som tur är har Jacks ersättare Carl Preston spelat bra. Carl som kom från Poole den här säsongen har öst in mål för dom de två senaste säsongerna men då pratar vi om spel två divisioner ner. Vi är på gång just nu. Vi spelar fin fotboll och det känns som vi med lite tur skulle kunna utmana om en plats i play-off.

Postad bild

Postad bild

Postad bild

Postad bild

Come on you Bash!

Postad bild

#28   Foffinho

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 164 Inlägg:

Postad 17 April 2019 - 19:14 PM

Postad bild

New Forest derby

Strålande form och seger mot serieledarna. Vi ser ruggigt starka ut just nu! Men nu väntar en tuff period med 3 bortamatcher i rad och varav New Forest derbyt mot Totton på annandag jul. Det är lugnt runt spelartruppen för tillfället. Inga spelare på gång in eller ut. Men Jack Boyle och Richard Gillespie saknas för tillfället på grund av skada. Vi överträffar förväntningar just nu och är nöjda med det. Men visst vore det underbart med ett Play-off i maj.

Postad bild

Postad bild

Postad bild

Postad bild

Postad bild

Postad bild

Come on you Bash!

Postad bild

#29   Foffinho

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 164 Inlägg:

Postad 18 April 2019 - 05:51 AM

Postad bild
Good times at Bashley Road

Vi hade haft en ruskigt fin form det sista och rört oss närmare toppen av tabellen för varje vecka samtidigt som vi spelat en underhållande attackfotboll. Medias tips var en 16:e plats inför säsongen och vi försökte att hålla fötterna på jorden och ständigt påminna oss om det när det samtidigt pratades bland supportrarna om uppflyttning och Conference South.

Postad bild

Postad bild

Postad bild

Postad bild

Postad bild

Postad bild

Postad bild

Come on you Bash!

Postad bild

Detta inlägg har redigerats av Foffinho: 18 April 2019 - 05:52 AM

#30   Foffinho

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 164 Inlägg:

Postad 25 April 2019 - 08:31 AM

Vill bara säga att storyn lever. Är inne på min 3:e säsong. Blev lite intensivt att både spela och pumpa ut uppdateringar snabbt så jag kör igenom ett antal säsonger först.

Att ha så tuffa transferregler med bara lokala spelare gör spelandet extremt långsamt.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar