Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

Vad har de gjort med editorn?

4 svar till detta ämne

#1   mattep74

Junior

• Medlem
  • Pip
  • 46 Inlägg:

Postad 14 April 2019 - 14:23 PM

Köpte spelet och hade planerat att skapa lite spelare i form av yngre släktingar eller klasskompisars barn och tänkte skapa ett lag. När jag vill använda editorn måste jag ta en existerad spelare eller existerande klubb i lägre division och ändra på allt. Finns det inget sätt att skapa ett lag i en division utan att man måste ta lag man redan har?

Har inte spelat FM sedan FM 2012(400 timmar) för övrigt

Detta inlägg har redigerats av mattep74: 14 April 2019 - 14:24 PM

#2   Miguel

Reserv

• Administratör
  • 52 Inlägg:

Postad 15 April 2019 - 09:48 AM

När du laddar editorn och databasen du använder så går du in under "Clubs" och sedan nere till höger finns det "Add" klicka där så kommer ett tomt lag komma upp som du kan skapa från scratch. Samma gäller med spelare gå in under "People" och välj sedan "Add" och "Player" fyll sedan in den informationen du vill ha kring spelaren etc. Tips är att söka på befintliga lag/spelare och se hur dessa är uppbyggda och sedan kopiera liknande för att det ska bli korrekt och du inte missar något. Glöm inte heller bort att du måste ta bort ett lag från serien du ska spela i för att inte det ska bli för många lag i ligan och då kommer inte det landet kunna laddas när du försöker spela.

Lycka till!

#3   mattep74

Junior

• Medlem
  • Pip
  • 46 Inlägg:

Postad 16 April 2019 - 19:29 PM

Har du och jag samma spel? När jag vill skapa klubb får jag först skapa manager och sen kommer jag till en lagsida. Där tvingas jag välja existerande lag för att gå in och ändra på. Om jag väljer välj lag åt mig så får jag ett lag som redan existerar. Nästa val är kapa klubb och då kommer jag till klubben jag klickat på.

Jag kan alltså inte skapa laget från ett tomt lag. Jag får skapa drömlag.

Starta editor förresten, enda editor som finns är väl den spelet?

#4   gurkburk

Manager

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4095 Inlägg:
  • Yrke:Student
  • Favoritlag:Liverpool FC

Postad 17 April 2019 - 13:48 PM

Visa inläggmattep74 skrev:

Har du och jag samma spel? När jag vill skapa klubb får jag först skapa manager och sen kommer jag till en lagsida. Där tvingas jag välja existerande lag för att gå in och ändra på. Om jag väljer välj lag åt mig så får jag ett lag som redan existerar. Nästa val är kapa klubb och då kommer jag till klubben jag klickat på.

Jag kan alltså inte skapa laget från ett tomt lag. Jag får skapa drömlag.

Starta editor förresten, enda editor som finns är väl den spelet?

Kan det vara så att du använder in-game-editorn och inte den "riktiga"?

Du hittar iaf den riktiga editorn här i biblioteket på steam.

#5   mattep74

Junior

• Medlem
  • Pip
  • 46 Inlägg:

Postad 17 April 2019 - 19:44 PM

Ahhh, tack gurkburk.

Dok när jag installerat det får jag meddelande om allvarligt fel

Detta inlägg har redigerats av mattep74: 17 April 2019 - 20:56 PM

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar