Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

Helsvenskan och Cupen?

3 svar till detta ämne

#1   Epacoachen

Junior

• Medlem
  • Pip
  • 10 Inlägg:

Postad 12 May 2019 - 08:57 AM

Hej!

Har nu spelat mästerverket Helsvenskan ett antal säsonger men börjar nu bli orolig.

Jag har tagit upp ett lag (Vällingby AIK) från division 7 till division 1 men har fortfarande inte sett röken av cupspel? Jag har sett att någon skrivit något om cupen och helsvenskan att det "är som det är". Men hur är det då? I vilken division får jag spela cupen? Det känns som varje serie är en transportsträcka till en högre liga i väntan på cupen.

Just nu har jag vunnit division 2 och vill försäkra mig om att jag kommer med i cupen till nästa säsong. Om det är en bugg eller begränsning att jag aldrig kommer att få spela cupen lägger jag mig ner och gråter. Kan jag torka tårarna och ändra i någon editor i så fall?

//Epa

P.S Grymt jobb annars med helsvenskan. D.S.

Detta inlägg har redigerats av Epacoachen: 12 May 2019 - 08:57 AM

#2   Yayakolo

Klubbdirektör

• Administratör
  • 5820 Inlägg:
  • Yrke:Student
  • Tränar:Fotboll

Postad 12 May 2019 - 10:16 AM

Aldrig testat helsvenskan så har ingen aning. Men någon annan som testat bör sitta på svaret?

http://www.fmsweden.se/topic/29822-helsvenskan/page__fromsearch__1

S
varet kanske finns här

#3   Pon-TuZz

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 156 Inlägg:
  • Favoritlag:Helsingborgs IF, West Ham
  • Tränar:Helsingborgs IF, Högaborg

Postad 12 May 2019 - 10:27 AM

Visa inläggEpacoachen skrev:

Hej!

Har nu spelat mästerverket Helsvenskan ett antal säsonger men börjar nu bli orolig.

Jag har tagit upp ett lag (Vällingby AIK) från division 7 till division 1 men har fortfarande inte sett röken av cupspel? Jag har sett att någon skrivit något om cupen och helsvenskan att det "är som det är". Men hur är det då? I vilken division får jag spela cupen? Det känns som varje serie är en transportsträcka till en högre liga i väntan på cupen.

Just nu har jag vunnit division 2 och vill försäkra mig om att jag kommer med i cupen till nästa säsong. Om det är en bugg eller begränsning att jag aldrig kommer att få spela cupen lägger jag mig ner och gråter. Kan jag torka tårarna och ändra i någon editor i så fall?

//Epa

P.S Grymt jobb annars med helsvenskan. D.S.

Usch de vore sjukt synd, är de bästa sättat att få kapital i din sits, sälja hemmamatchfördelen till någon allsvensk storklubb. Och pang boom du kan plötsligt förlänga ett gäng viktiga konstrakt och levla faciliteterna något steg

#4   svempa23

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 202 Inlägg:
  • Favoritlag:IFK Göteborg, Arsenal
  • Tränar:AJ Auxerre

Postad 12 May 2019 - 20:53 PM

Tjena! Jag har spelat helsvenskan med ett lag från div 4 upp till allsvenskan, tog ett tag innan jag kom med i cupen men nu är jag det varje år

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar