Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

Fler som opererat korsbandet?

2 svar till detta ämne

#1   ZippeN

Startspelare

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 562 Inlägg:

Postad 26 May 2019 - 13:35 PM

Hej!

Det är nu 4 dagar sedan jag opererade främre korsbandet och en liten del av menisken. Var ganska nervös för dagarna efter, då jag läst på olika forum att folk har så ont att dom inte kan röra sig osv. Jag har inga problem överhuvudtaget, känner knappt av de. Har inte tagit smärtstillande på två dagar. Det är nästan så att man undrar om dom gjort rätt med tanke på allt man läst från andra patienter. Eller så hade jag kanske en jävligt duktig läkare :)

Fler som har erfarenhet av den här operationen och vill dela med sig hur det var de första veckorna efter?

#2   Yayakolo

Sportchef

• Administratör
  • 5665 Inlägg:
  • Yrke:Student
  • Tränar:Fotboll

Postad 26 May 2019 - 13:38 PM

Visa inläggZippeN skrev:

Hej!

Det är nu 4 dagar sedan jag opererade främre korsbandet och en liten del av menisken. Var ganska nervös för dagarna efter, då jag läst på olika forum att folk har så ont att dom inte kan röra sig osv. Jag har inga problem överhuvudtaget, känner knappt av de. Har inte tagit smärtstillande på två dagar. Det är nästan så att man undrar om dom gjort rätt med tanke på allt man läst från andra patienter. Eller så hade jag kanske en jävligt duktig läkare Postad bild

Fler som har erfarenhet av den här operationen och vill dela med sig hur det var de första veckorna efter?

Hoppas du får en smidig rehab period! :)

#3   Peppe_1988

FMSU-Ansvarig

• Administratör
  • 1634 Inlägg:
  • Yrke:Trummis i Date
  • Favoritlag:Spurs & IFK Göteborg

Postad 26 May 2019 - 14:33 PM

Visa inläggZippeN skrev:

Hej!

Det är nu 4 dagar sedan jag opererade främre korsbandet och en liten del av menisken. Var ganska nervös för dagarna efter, då jag läst på olika forum att folk har så ont att dom inte kan röra sig osv. Jag har inga problem överhuvudtaget, känner knappt av de. Har inte tagit smärtstillande på två dagar. Det är nästan så att man undrar om dom gjort rätt med tanke på allt man läst från andra patienter. Eller så hade jag kanske en jävligt duktig läkare :)

Min bror har gjort samma operation och kunde gå utan smärta dagen efter. Helt fantastiskt :) Lycka till med din rehab!

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar