Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

Macbook eller Windows

Windows MacBook fm proff
4 svar till detta ämne

#1   salle165

Ungdom

• Medlem
  • 1 Inlägg:

Postad 07 July 2019 - 19:19 PM

Hej, en frågor till er proffs där ute. De kanske har dykt upp ett x antal gånger men vi kör igen, ska köpa ny data vet ej om jag ska köra Windows eller Mac till fm, har inte kört fm sedan 2013 å nu ere dax igen. Nu till sak
Vad är skillnaden om man kör fm med Windows eller Mac ?
På vilket funkar det bäst anser ni? Sist ja körde hade jag dell data alltså Windows men är sugen på Mac nu. Är det någon annan som också gjort denna övergång innan och blev ni nöjda?
Tacksam för all svar.

#2   Peppe_1988

FMSU-Ansvarig

• Administratör
  • 1692 Inlägg:
  • Yrke:Trummis i Date
  • Favoritlag:Spurs & IFK Göteborg

Postad 07 July 2019 - 20:13 PM

Visa inläggsalle165 skrev:

Hej, en frågor till er proffs där ute. De kanske har dykt upp ett x antal gånger men vi kör igen, ska köpa ny data vet ej om jag ska köra Windows eller Mac till fm, har inte kört fm sedan 2013 å nu ere dax igen. Nu till sak
Vad är skillnaden om man kör fm med Windows eller Mac ?
På vilket funkar det bäst anser ni? Sist ja körde hade jag dell data alltså Windows men är sugen på Mac nu. Är det någon annan som också gjort denna övergång innan och blev ni nöjda?
Tacksam för all svar.

Jag är en Mac-fantast men ska du lira FM spelar det ingen roll. En PC är billigare sett till samma prestanda.

#3   julmust

Junior

• Medlem
  • Pip
  • 45 Inlägg:

Postad 08 July 2019 - 13:11 PM

Jag kör Mac också sen typ FM12 och tycker det fungerar minst lika bra som PC. Alla filer, program, editor fungerar lika bra.
Om du ska använda datorn till något annat än FM så köp en Mac. Ska du bara lira FM då hade jag köpt en PC pga billigare.
Signatur ändrad.

#4   friggan

Sportchef

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5261 Inlägg:

Postad 08 July 2019 - 13:41 PM

Visa inläggjulmust skrev:

Jag kör Mac också sen typ FM12 och tycker det fungerar minst lika bra som PC. Alla filer, program, editor fungerar lika bra.
Om du ska använda datorn till något annat än FM så köp en Mac. Ska du bara lira FM då hade jag köpt en PC pga billigare.
Så Mac är bättre än PC på allt förutom FM där det är likvärdigt? :D

#5   julmust

Junior

• Medlem
  • Pip
  • 45 Inlägg:

Postad 08 July 2019 - 15:08 PM

Visa inläggfriggan skrev:

Så Mac är bättre än PC på allt förutom FM där det är likvärdigt? Postad bild
Ja? Vad var konstigt med de? Postad bild
Signatur ändrad.

1 användare läser detta ämne