Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

Manchester United 19/20

18 svar till detta ämne

#1   Invicta

Junior

• Medlem
  • Pip
  • 21 Inlägg:
  • Favoritlag:Man Utd, Blåvitt

Postad 10 July 2019 - 16:02 PM

Postad bild

Målvakter

#1. David de Gea

#13. Lee Grant

#22. Sergio Romero

#40. Joel Pereira

Backar

#2. Victor Lindelöf

#3. Eric Bailly

#4 Phil Jones

#12. Chris Smalling

#16. Marcos Rojo

#18. Ashley Young

#20. Diogo Dalot

#23. Luke Shaw

#24. Tim Fosu-Mensah

#29. Aaron Wan-Bissaka - NY

#36. Matteo Darmian

#38. Axel Tuanzebe

Mittfältare

#6. Paul Pogba

#8. Juan Mata

#14. Jesse Lingard

#15. Andreas Pereira

#17. Fred

#21. Daniel James - NY

#31. Nemanja Matic

#39. Scott McTominay

Forwards

#7. Alexis Sanches

#9. Romelu Lukaku

#10. Marcus Rashford

#11. Anthony Martial

Spelare in

Aaron Wan-Bissaka 50 Miljoner £ <--- Crystal Palace

Daniel James 15-18 Miljoner £ <--- Swansea

Spelare ut

Ander Herrera ---> PSG free

Antonio Valencia ---> LDU Quito free

#2   Argt Challa

Ikon

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2383 Inlägg:
  • Favoritlag:Juventus

Postad 11 July 2019 - 13:49 PM

Vilka är de hetaste ryktena förutom Pogba ut?
När spökena glufsar mot jaget, då lufsar hon till oss, mig & dig, med all sin kärlek. Jag mötte Lassie!

#3   Kakidaniel

Klubbdirektör

• Administratör
  • 7135 Inlägg:
  • Yrke:Manager
  • Favoritlag:Man City & MFF
  • Tränar:Klubblös

Postad 11 July 2019 - 14:35 PM

Kommer Lukaku att säljas till Inter?

#4   Invicta

Junior

• Medlem
  • Pip
  • 21 Inlägg:

Postad 11 July 2019 - 15:43 PM

Visa inläggArgt Challa skrev:

Vilka är de hetaste ryktena förutom Pogba ut?

Utåt så är det väl mest snack om Lukaku tillsammans med Pogba ut, såg något rykte att man även försökte sälja Rojo men att man hade satt en alldeles för hög prislapp så fanns väl inget just intresse just nu alla fall. Matic har intresse från några klubbar bl a AC Milan. Jag väntar fortfarande på den där storstädningen man skulle göra, och de ända som har lämnat är de som inte valde att förlänga.

Innåt är det väl mest snack om Bruno Fernandes och på senare tid Sergej Milinkovic-Savic. Säljer man Pogba tror jag båda kommer, annars blir det nog bara en tror jag. Annars borde man ha sett till att ha spelarna Solskjaer vill ha klara för försösongsturnén.

Visa inläggKakidaniel skrev:

Kommer Lukaku att säljas till Inter?

Jag tror väl tillslut att man kommer att komma överens, som det ser ut nu vill ju Inter lägga 10€ direkt medan 30€ 2020 och 2021 i en del av ett lån, medans United enbart vill ha cash

Om man ska tro de flesta har ju Icardi varit i en del av betalningen plus cash. Visst chansar man om man skulle ta han, men som jag ser det finns det inte många bättre anfallare till ett rimligare pris, plus den kvalitén han besitter på fotbollsplan att värva när man spelar i EL.

#5   Invicta

Junior

• Medlem
  • Pip
  • 21 Inlägg:

Postad 11 July 2019 - 15:51 PM

Hade gärna sett Nicoló Barella i United, känns som en variant av Paul Scholes som har bra teknik som kan vända spelet och slå långa cross likt Scholes. Det lilla jag sett har jag blivit imponerad av, men ryktas väl mest till Inter, Roma och PSG.

#6   Kakidaniel

Klubbdirektör

• Administratör
  • 7135 Inlägg:

Postad 11 July 2019 - 16:18 PM

Vad anser du är "dödkött" då? Jag har mina aningar i stora drag men intressant ur ditt perspektiv. Tycker vissa kontraktsförlängningar under vårkanten är diskutabla också men jag låter det stå osagt tills jag får höra dina tankegångar.

#7   Invicta

Junior

• Medlem
  • Pip
  • 21 Inlägg:

Postad 11 July 2019 - 17:17 PM

Lee Grant, Rojo Darmian, Jones eller Smalling och Young. Mitten så är det väl Matic, Mata, Lukaku och Alexis. Det är väl spelare som jag tycker inte gör någon nytta i United, sett både till ålder och till kvalité just nu. Mata i all ära men tycker han är för osnabb, Matic är också långsam när de möter de allra bästa lagen.

De skulle behöva bygga om och skrota lönekarusellen som de har nu, för nu sitter alldeles för många spelare på för höga löner sett till vad de presterar, men är väl svårt med tanke på den situationen som råder i klubben nu.

#8   Peppe_1988

FMSU-Ansvarig

• Administratör
  • 1635 Inlägg:
  • Yrke:Trummis i Date
  • Favoritlag:Spurs & IFK Göteborg

Postad 11 July 2019 - 18:33 PM

Icardi + cash för Lukaku?! Har Inter slagit I huvudet rejält?

#9   Kakidaniel

Klubbdirektör

• Administratör
  • 7135 Inlägg:

Postad 11 July 2019 - 18:42 PM

Visa inläggPeppe_1988 skrev:

Icardi + cash för Lukaku?! Har Inter slagit I huvudet rejält?
Ungefär vad jag ansåg om Eto'o + cash för Zlatan en gång i tiden när undertecknad följde Barca..

#10   Invicta

Junior

• Medlem
  • Pip
  • 21 Inlägg:

Postad 11 July 2019 - 19:16 PM

Ungefär vad jag ansåg om Eto'o + cash för Zlatan en gång i tiden när undertecknad följde Barca..

Ja, där gjorde de en riktigt förlustaffär, plus att när de sålde han så gick han väl för ca 200-300 miljoner. Det där är ju så dåligt av ledningen egentligen. Finns fler exempel där man ser att han inte passar in i sättet som de kanske ska spela på. Sen tyckte jag ju att Zlatan gjorde de helt okey, sen vet man ju aldrig vad som hände med Pep Messi och Zlatan.

Är ju likadant som med Sanchez och nu ev Maguire, känns ju lite som att City jävlas lite ;) vi dumma nog och inte inse detta, vi borde både kunna hitta en bättre och billigare mittback än vad Maguire kommer bli.

#11   Invicta

Junior

• Medlem
  • Pip
  • 21 Inlägg:

Postad 14 July 2019 - 14:54 PM

Enligt rykte så har United fått budet på Maguire accepterat, £60 + £20 i bonusar.
Kluven på denna spelare, har inte följt han noggrant men tycker det är alldeles för mycket cash för han.

#12   Kakidaniel

Klubbdirektör

• Administratör
  • 7135 Inlägg:

Postad 14 July 2019 - 14:57 PM

View PostInvicta, on 14 July 2019 - 14:54 PM, said:

Enligt rykte så har United fått budet på Maguire accepterat, £60 + £20 i bonusar.
Kluven på denna spelare, har inte följt han noggrant men tycker det är alldeles för mycket cash för han.
Engelsman + landslagsspelare = dyr som fan

Men jag förstår och håller med dig. Väldigt robust spelare, kanske passar bra ihop med Lindeloff?

#13   Invicta

Junior

• Medlem
  • Pip
  • 21 Inlägg:

Postad 14 July 2019 - 17:26 PM

Engelsman + landslagsspelare = dyr som fan

Men jag förstår och håller med dig. Väldigt robust spelare, kanske passar bra ihop med Lindeloff?

Hade hellre sett någon mer snabb mittback likt Varane, men visst det kanske är en Maguire som behövs. Det är ju smickrande att ha en svensk i United, men om man ska slåss bland de allra bästa så tror jag nivån måste upp en bit till.

Nu är väl inte Ruben Dias en världsback och lika prövad, men både hans fysik och spel med fötterna imponerar ju och med tanke på hans ålder så skulle nog inte han kräva en lön i Maguire nivå och skulle också bli ett betydligt billigare alternativ.

Detta inlägg har redigerats av Invicta: 14 July 2019 - 17:27 PM

#14   Invicta

Junior

• Medlem
  • Pip
  • 21 Inlägg:

Postad 16 July 2019 - 10:40 AM

Enligt OGS så kommer David de Gea snart signera ett nytt långtidskontrakt, den nya lönen väntas bli £375,000 i veckan.

#15   Augustine16

Truppspelare

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 435 Inlägg:
  • Favoritlag:Manchester United

Postad 16 July 2019 - 12:33 PM

Inter ser ut att komma med ett bud på £60m plus bonusar inom kort på Lukaku - Ta pengarna!!

Det rapporteras om att Maguire kommer göra sin läkarundersökning inom 48 timmar - Mindre pålitliga källor.

Ett första bud på Sportings Bruno Fernandes uppges ligga på £50m - Sista spelaren det ryktas om att Ole vill ha in.

Detta inlägg har redigerats av Augustine16: 16 July 2019 - 12:33 PM

"Take me Home, United Road, To the place, I belong, To Old Trafford, to see United,Take me Home, United Road."

#16   svennisforpresident

Truppspelare

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 413 Inlägg:
  • Favoritlag:Arsenal
  • Tränar:Salford City

Postad 16 July 2019 - 12:56 PM

Visa inläggInvicta skrev:

Är ju likadant som med Sanchez och nu ev Maguire, känns ju lite som att City jävlas lite Postad bild vi dumma nog och inte inse detta, vi borde både kunna hitta en bättre och billigare mittback än vad Maguire kommer bli.

Ja utåt sett så känns det som majoriteten av United's senaste spelare in är panikvärvningar för att de inte ska hamna i City.
(Fred, Sanchez med mera, och nu Maguire)
Jag skulle bli överraskad om OGS sitter kvar till nästa sommar, om ens när Januari är slut

#17   Invicta

Junior

• Medlem
  • Pip
  • 21 Inlägg:

Postad 16 July 2019 - 19:34 PM

Visa inläggAugustine16 skrev:

Inter ser ut att komma med ett bud på £60m plus bonusar inom kort på Lukaku - Ta pengarna!!

Det rapporteras om att Maguire kommer göra sin läkarundersökning inom 48 timmar - Mindre pålitliga källor.

Ett första bud på Sportings Bruno Fernandes uppges ligga på £50m - Sista spelaren det ryktas om att Ole vill ha in.

Är det Ben Yedder som blir den som kommer in istället för Lukaku, nu har ju det ryktet lagt sig. Vi ska väl behöva ha in en forward till i så fall, känns inte som Greenwood är redo att ta platsen som andra forward redan nu?

Visa inläggsvennisforpresident skrev:

Ja utåt sett så känns det som majoriteten av United's senaste spelare in är panikvärvningar för att de inte ska hamna i City.
(Fred, Sanchez med mera, och nu Maguire)
Jag skulle bli överraskad om OGS sitter kvar till nästa sommar, om ens när Januari är slut

Skillnad nu är väl att det är mer planerade värvningar, Solskjear vill ju ha in Bruno, AWB och nu Maguire om det stämmer. Sen kan man väl i ifrågasätta om OGS är rätt man att skuta United, men varken Mourinho, van Gaal eller Moys har ju varit det. Sen vet ja inte vem som skulle kunna vara den som skulle klara av att ta United, de 2 som jag tror skulle kunnat det är ju Pep och Klopp. Men med tanke på deras klubbar nu kommer det ju aldrig hända. Tror den som tar över United verkligen måste tro på sin filosofi och verkligen få med alla i båten, vilket dessa 2 herrar gör.

#18   Augustine16

Truppspelare

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 435 Inlägg:
  • Favoritlag:Manchester United

Postad 17 July 2019 - 13:02 PM

Är det Ben Yedder som blir den som kommer in istället för Lukaku, nu har ju det ryktet lagt sig. Vi ska väl behöva ha in en forward till i så fall, känns inte som Greenwood är redo att ta platsen som andra forward redan nu?

Vad jag tror så kommer vi inte få se någon ersättare alls. Greenwood kommer få sina chanser absolut men inte redan än att verkligen kliva in som nummer två. Gillar skarpt det jag sett so far både mot Perth tidigare veckan och första halvlek idag mot Leeds.
Dock tror jag istället man kommer ge Sanchez en chans oavsett vad man tycker om det. Läser man mellan raderna av det OGS säger kring Alexis så kommer nog ingen ersättare värvas.
"Take me Home, United Road, To the place, I belong, To Old Trafford, to see United,Take me Home, United Road."

#19   svennisforpresident

Truppspelare

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 413 Inlägg:
  • Favoritlag:Arsenal
  • Tränar:Salford City

Postad 17 July 2019 - 23:52 PM

Skillnad nu är väl att det är mer planerade värvningar, Solskjear vill ju ha in Bruno, AWB och nu Maguire om det stämmer. Sen kan man väl i ifrågasätta om OGS är rätt man att skuta United, men varken Mourinho, van Gaal eller Moys har ju varit det. Sen vet ja inte vem som skulle kunna vara den som skulle klara av att ta United, de 2 som jag tror skulle kunnat det är ju Pep och Klopp. Men med tanke på deras klubbar nu kommer det ju aldrig hända. Tror den som tar över United verkligen måste tro på sin filosofi och verkligen få med alla i båten, vilket dessa 2 herrar gör.

Ja de måste ju lära sig hur och vad de ska plocka in för spelare.
Känns som de skruvat bra på den biten nu iaf.

Jag tror Tuchel/Nagelsmann hade varit rätt om de fick tid att jobba.
Att förlänga med OGS där och då var det sämsta man kunde gjort.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar