Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

Extremt långsamt

5 svar till detta ämne

#1   miosvedlund

Ungdom

• Medlem
  • 4 Inlägg:

Postad 18 November 2019 - 16:49 PM

Hej! allesammans, jag skulle behöva lite hjälp. Jag har tidigare endast spelat FM17 men det var nu ett tag sedan. Så jag bestämde mig för att köpa FM20 nu istället. Men tyvärr nu när jag tänkte börja lira lite så är det sjukt laggigt. Datorn funkar perfekt när jag är inne på internet och så samtidigt som jag har FM igång. Men så fort jag byter till FM igen så går det knappt att flytta på musen och det har det gjort ända sedan jag öppnade upp spelet för första gången.

Någon som haft liknande problem? Finns det någon inställning att göra för att få det å gå snabbare? Datorn borde klara av spelet tycker jag då den är köpt i år. Eftersom min gamla skol dator klarade av FM17 tänker jag att den nya inte borde ha några som helst problem att klara av FM20.

Tack på förhand :)

#2   Kakidaniel

Klubbdirektör

• Administratör
  • 7388 Inlägg:
  • Yrke:Manager
  • Favoritlag:Man City & MFF
  • Tränar:Valencia C.F.

Postad 18 November 2019 - 18:48 PM

Nu är jag inte insatt i sådant men jag misstänker att det kan ha med grafiken att göra, att något inte är kompatibelt eller att det skär sig nånstans. Har du laddat ner något logopack eller liknande?

#3   miosvedlund

Ungdom

• Medlem
  • 4 Inlägg:

Postad 18 November 2019 - 19:09 PM

Visa inläggKakidaniel skrev:

Nu är jag inte insatt i sådant men jag misstänker att det kan ha med grafiken att göra, att något inte är kompatibelt eller att det skär sig nånstans. Har du laddat ner något logopack eller liknande?

Nej, jag har inte laddat ner någonting alls. Det var långsamt direkt från det att jag öppna det första gången och ingenting har ändrats nu efter att jag testat att gå in och ut på det. Har även testat att starta om datorn. Men det gör ingen skillnad.

#4   Peppe_1988

FMSU-Ansvarig

• Administratör
  • 1804 Inlägg:
  • Yrke:Trummis i Date
  • Favoritlag:Spurs & IFK Göteborg

Postad 18 November 2019 - 19:30 PM

Testa att installera om spelet!

#5   miosvedlund

Ungdom

• Medlem
  • 4 Inlägg:

Postad 18 November 2019 - 19:53 PM

Visa inläggPeppe_1988 skrev:

Testa att installera om spelet!

Det funkade tyvärr inte heller. Fortfarande samma

#6   vitasi

Junior

• Medlem
  • Pip
  • 17 Inlägg:

Postad 19 November 2019 - 09:35 AM

Visa inläggmiosvedlund skrev:

Det funkade tyvärr inte heller. Fortfarande samma

Det var också lite segt flr mig också men efter att jag uppdaterade drivrutinerna fungerar det bättre. Försök att göra det du också och lägg inställningar på lägsta grafik. Om det inte funkar då är din grafik/ram för dåligt för att klara spelet.
ASHAH HSAH

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar