Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

TOTALT VÄRDELÖSA JÄVLA SPELFAN!!!

103 svar till detta ämne

#21   Kunaguero

Stjärna

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 832 Inlägg:
  • Yrke:Gröna skylten
  • Favoritlag:Tottenham

Postad 22 January 2020 - 17:48 PM

Nu har jag spelat 3 säsonger med Tottenham, och i ligan har jag på dessa säsonger gjort 214 mål och släppt in 108. Inget fantastiskt facit, men skit samma. Jag har alltså under mina matcher bara i Premier League bevittnat totalt 322 mål, ännu fler om man räknar med allt annat givetvis. Varför känns det då som om att jag bara bevittnat 3-4 mål, och ca 320 repriser? VARENDA JÄVLA MÅL SER JU FÖR I HELVETE LIKADANT UT! Det är för i helvete 2020 nu, och matchmotorn blir fan sämre för varenda jävla år som går. AVGÅ!

#22   acemanager

Reserv

• Medlem
  • PipPip
  • 84 Inlägg:
  • Favoritlag:Real Madrid

Postad 24 January 2020 - 12:09 PM

Kunaguero skrev:

Nu har jag spelat 3 säsonger med Tottenham, och i ligan har jag på dessa säsonger gjort 214 mål och släppt in 108. Inget fantastiskt facit, men skit samma. Jag har alltså under mina matcher bara i Premier League bevittnat totalt 322 mål, ännu fler om man räknar med allt annat givetvis. Varför känns det då som om att jag bara bevittnat 3-4 mål, och ca 320 repriser? VARENDA JÄVLA MÅL SER JU FÖR I HELVETE LIKADANT UT! Det är för i helvete 2020 nu, och matchmotorn blir fan sämre för varenda jävla år som går. AVGÅ!

Håller verkligen med. Man typ vet när det blir mål när bollen kommer till vissa ytor. Riktigt tråkigt!

#23   SP1

Reserv

• Medlem
  • PipPip
  • 94 Inlägg:

Postad 25 January 2020 - 03:58 AM

SP1 skrev:

Tror jag fått den sämsta styrelseövertagandet hittills. Vi (Roma) har en dålig ekonomi och måste sälja spelare med höga löner. Då får klubben en ny styrelse som, utan att prata med mig, lägger bud på två helt värdelösa spelare för totalt 1 miljard och löjligt saftiga löner.

Edit: 1,75 miljarder i övergångskostnader (lojalitetsbonus + agent ej inräknat) och 11 miljoner i lönekostnader blev det totalt. Nya styrelsen lägger alltså bud på två spelare för 273% av saldot och ökar lönekostnaderna med 22%.

SP1 skrev:

Försöker rädda upp vår nu negativa ekonomi genom att låna in ett par spelare till låg avgift från min gamla klubb. Då vill styrelsen stoppa båda låneavtal, då ingen av spelarna är från Italien. De senaste 2 säsongerna har jag köpt 6 spelare, varav 5 kommer från Italien. Båda spelarna som styrelsen köpte kommer inte från Italien. Styrelsen går från klarhet till klarhet.

[url=

Uppdatering ungefär 1.5 säsong senare;

Styrelsen försöker stoppa varenda övergång jag initierar. En av spelarna som styrelsen köpte såldes efter ett år. Kostnaden för den spelaren blev ungefär 50 miljoner kronor per spelad match (försäljning inräknad). Den andra spelaren är kvar som reserv (han har accepterat rollen) men har halverat sitt värde. Nu, 1.5 säsong efter att styrelsen tog över, försöker de sälja klubben. Det var nära att jag lämnade klubben, men motivationen att bryta Napolis 11 år långa svit i Serie A var högre.

#24   Vribo FC

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 126 Inlägg:
  • Favoritlag:Västerås SK och Leeds Utd
  • Tränar:Leeds och La Nucía

Postad 27 January 2020 - 10:14 AM

Kunaguero skrev:

Så är det när man spelar länge med samma lag. Men när man byter lag, speciellt om man även byter serie, så ser allt plötsligt annorlunda ut. Målen görs på andra sätt, situationerna är annorlunda (förutom offensiva inkast vid hörnflaggan som alltid slutar med offside...).

#25   Kakidaniel

President

• Administratör
  • 7812 Inlägg:
  • Yrke:Manager
  • Favoritlag:Man City & MFF
  • Tränar:Manchester City

Postad 28 January 2020 - 19:11 PM

Inledde en karriär med Malmö FF precis, säsong 1. Snart dags att åka på träningsläger till Turkiet på försäsongen varpå halva laget, till min stora förvåning, helt plötsligt blir missnöjda och vill ha ett privat snack med mig EFTERSOM de inte blev registrerade till träningslägret. Efter att ha gått igenom alla samtal så får jag upp, en dag senare, i inkorgen att det NU är dags att registrera spelare till träningslägret. Det slutade med att alla blev nöjda utom Erdal Rakip som, trots att han blev registrerad och fick åka med, var missnöjd över att "inte ha blivit registrerad".

#26   svennisforpresident

Startspelare

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 500 Inlägg:
  • Favoritlag:Arsenal
  • Tränar:Juve Stabia

Postad 29 January 2020 - 11:01 AM

Postad bild

När man redan år 2025 ser att man:

- Kvalat in till CL 2026

- Utmanade och nästan vann AS 2027

- Vann guldet i AS 2028

Tack SI! <3
"FMRTE är för genier"

#27   Jolle88

Junior

• Medlem
  • Pip
  • 22 Inlägg:

Postad 02 February 2020 - 16:36 PM

Haha när klubben blir uppköpt och den nya ägaren köper tammy abraham för 1,4 miljader
säsongen innan gjorde han 5 mål på 33 matcher !

Detta inlägg har redigerats av Jolle88: 02 February 2020 - 16:36 PM

#28   SP1

Reserv

• Medlem
  • PipPip
  • 94 Inlägg:

Postad 02 February 2020 - 23:39 PM

svennisforpresident skrev:

[img][url="https://i.imgur.com/N2zoPiR.jpg"]https://i.imgur.com/N2zoPiR.jpg[/url][/img]

När man redan år 2025 ser att man:

- Kvalat in till CL 2026

- Utmanade och nästan vann AS 2027

- Vann guldet i AS 2028

Tack SI! Postad bild

Målen hör ju ihop, så om målet är att vinna Allsvenskan 2028 och du gör det redan 2024 är målen för 2025-2028 uppfyllda.

#29   pontuswernbloom

Reserv

• Administratör
  • 56 Inlägg:
  • Yrke:Fotbollspelare
  • Favoritlag:IFK Göteborg & Man U
  • Tränar:IFK Göteborg

Postad 04 February 2020 - 07:52 AM

Magisk tråd!!!

#30   Argt Troll

Manager

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4145 Inlägg:

Postad 04 February 2020 - 12:06 PM

pontuswernbloom skrev:

Magisk tråd!!!
Fan vilken tid det tog för dig och komma in i värmen

OM DU TROR FÖR EN SEKUND ATT KÅKEN (BANN FRÅN FMS)
SKRÄMDE MIG? TÄNK OM. VI GÖR OM DET OM DE BEHÖVS.

#31   pontuswernbloom

Reserv

• Administratör
  • 56 Inlägg:
  • Yrke:Fotbollspelare
  • Favoritlag:IFK Göteborg & Man U
  • Tränar:IFK Göteborg

Postad 05 February 2020 - 06:30 AM

Argt Troll skrev:

Fan vilken tid det tog för dig och komma in i värmen
någon gång ska vara den första!

#32   svennisforpresident

Startspelare

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 500 Inlägg:
  • Favoritlag:Arsenal
  • Tränar:Juve Stabia

Postad 05 February 2020 - 20:15 PM

SP1 skrev:

Målen hör ju ihop, så om målet är att vinna Allsvenskan 2028 och du gör det redan 2024 är målen för 2025-2028 uppfyllda.

aaah nu förstår jag...hehe blev lite paff först!
"FMRTE är för genier"

#33   acemanager

Reserv

• Medlem
  • PipPip
  • 84 Inlägg:
  • Favoritlag:Real Madrid

Postad 06 February 2020 - 12:06 PM

Är det bara jag eller är inte sportcheferna lite väl generösa när man låter dom förnya kontrakt på ungdomsspelare?

#34   Kakidaniel

President

• Administratör
  • 7812 Inlägg:
  • Yrke:Manager
  • Favoritlag:Man City & MFF
  • Tränar:Manchester City

Postad 09 February 2020 - 20:11 PM

Jaha, nu är vi tillbaka här igen. Jävla hittepåspel.

Nu är jag i det svenska landslaget och röjer, gick över förväntan i EM där vi efter ett misstag av Robin Olsen åkte ur kvarten mot Portugal efter att ha slagit ut England i föregående runda.

Vår käre skånska lagkapten Andreas Granqvist bestämmer sig, helt planenligt, för att tacka för sig i landslaget varpå VIKTOR CLAESSON går ut i media "å sin och sina lagkamraters vägnar" och hugger mig i ryggen för "hur kort tid Granqvist hade fått på sig som lagkapten för landslaget". Är han och övriga i laget helt dumma i huvudet, ELLER?

Ska ALDRIG mer ta ut Viktor.

E: NÄ VAD I HELVETE ASSÅ. Dagen efter blir Ponne Jansson automatiskt landslagets nye capitano varpå media beskriver det i stil med "Det blir allt svårare för den breda allmänheten att ta Sveriges manager Nilsson(undertecknad) på allvar, efter att han ersatt Andreas Granqvist som lagkapten efter en löjligt kort tid.

#35   Vribo FC

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 126 Inlägg:
  • Favoritlag:Västerås SK och Leeds Utd
  • Tränar:Leeds och La Nucía

Postad 10 February 2020 - 08:25 AM

Haha, ja jag var med om något liknande med VSK, men antar att det hade att göra med att jag laddat FMSU som (mycket riktigt) tagit bort Ilir Berisha och Boris Ljevar ur klubben men utan att ta bort dem som kaptener. Så när jag utser kapten så börjar truppen mullra att jag tagit bort Ilirs kaptensbindel efter så kort tid. MEN HAN ÄR INTE KVAR I KLUBBEN, FATTA! Postad bild

(Längtar efter riktig artificiell intelligens i spelet)

#36   Oasis

Stjärna

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 785 Inlägg:
  • Favoritlag:Hammarby IF

Postad 10 February 2020 - 11:19 AM

Började en save med Real Sociedad. Efter sju omgångar ligger vi trea i tabellen vilket är högt över förväntan. Styrelsen är dock mycket missnöjd över att vi inte har kvalificerat oss för Europa League inom den förväntade tidsramen?! Sju matcher in på säsong 1. Vad är grejen?

Också otroligt humoristiskt att en spelare ville ha nytt kontrakt, jag erbjöd ett, två dagar senare kommer spelaren och är besviken över brustet löfte, varav hela truppen blir förbannad för att jag inte uppfyllt mitt löfte. Bra start i Spanien..

#37   Peppe_1988

FMSU-Ansvarig

• Administratör
  • 2167 Inlägg:
  • Yrke:Lärare
  • Favoritlag:Spurs & IFK Göteborg

Postad 10 February 2020 - 12:31 PM

Oasis skrev:

Började en save med Real Sociedad. Efter sju omgångar ligger vi trea i tabellen vilket är högt över förväntan. Styrelsen är dock mycket missnöjd över att vi inte har kvalificerat oss för Europa League inom den förväntade tidsramen?! Sju matcher in på säsong 1. Vad är grejen?

Också otroligt humoristiskt att en spelare ville ha nytt kontrakt, jag erbjöd ett, två dagar senare kommer spelaren och är besviken över brustet löfte, varav hela truppen blir förbannad för att jag inte uppfyllt mitt löfte. Bra start i Spanien..

Bugg! Förhoppningsvis löser nya patchen det om två veckor :)

#38   Kunaguero

Stjärna

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 832 Inlägg:
  • Yrke:Gröna skylten
  • Favoritlag:Tottenham

Postad 11 February 2020 - 21:33 PM

Detta är tredje jävla gången jag skriver i denna tråd på kort tid. Jag har fan aldrig varit med om liknande. Börjar på riktigt psyka ur fullständigt. Fler än en handfull gånger har jag nu kommit på mig själv sitta och skaka i hela jävla kroppen samtidigt som jag sitter och skrattar med gråten i halsen och tankarna på att skicka ut hela jävla vardagsrummet genom fönstret. Hur kan man så fullständigt misslyckas med ett spel? Jag blir så jävla provocerad. Det finns ju ingen jävla logik what so ever. Och så sitter folk på forum och diskuterar taktik? Skämtar ni!? Har hela världen gått ihop för att få mig psyka ur totalt? Ena stunden lirar man upp varenda toppklubb i världen, för att sedan helt bli utspelad av ett amatörlag med samma startelva och taktik. Absolut att man kan torska en match här och där mot sämre lag. Men att bli fullständigt utrullad av ett gäng snickare och sjuksköterskor när man i nästa match lurar brallorna av Messis sekt. Menar ni allvar? Sen vinner man mot alla på hemmaplan, men blir totalt förstörd på bortaplan. Och utan att ens byta taktik eller något så vänder det helt plötsligt. Vinner allt borta, inget hemma. Och för att avsluta detta jävla inlägg om orimlighet. Ole Gunnar Solskjaer tar alltså Manchester United genom säsong tre med 37 vinster. OKEJ!

#39   raca14

Lagkapten

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1415 Inlägg:
  • Yrke:Tränare
  • Favoritlag:Arlövs BI, Arsenal FC, Parma Calcio
  • Tränar:Fotboll

Postad 11 February 2020 - 22:02 PM

Kunaguero skrev:

Detta är tredje jävla gången jag skriver i denna tråd på kort tid. Jag har fan aldrig varit med om liknande. Börjar på riktigt psyka ur fullständigt. Fler än en handfull gånger har jag nu kommit på mig själv sitta och skaka i hela jävla kroppen samtidigt som jag sitter och skrattar med gråten i halsen och tankarna på att skicka ut hela jävla vardagsrummet genom fönstret. Hur kan man så fullständigt misslyckas med ett spel? Jag blir så jävla provocerad. Det finns ju ingen jävla logik what so ever. Och så sitter folk på forum och diskuterar taktik? Skämtar ni!? Har hela världen gått ihop för att få mig psyka ur totalt? Ena stunden lirar man upp varenda toppklubb i världen, för att sedan helt bli utspelad av ett amatörlag med samma startelva och taktik. Absolut att man kan torska en match här och där mot sämre lag. Men att bli fullständigt utrullad av ett gäng snickare och sjuksköterskor när man i nästa match lurar brallorna av Messis sekt. Menar ni allvar? Sen vinner man mot alla på hemmaplan, men blir totalt förstörd på bortaplan. Och utan att ens byta taktik eller något så vänder det helt plötsligt. Vinner allt borta, inget hemma. Och för att avsluta detta jävla inlägg om orimlighet. Ole Gunnar Solskjaer tar alltså Manchester United genom säsong tre med 37 vinster. OKEJ!

Hahaha.... Härlig rage på den!! Postad bild Postad bild Postad bild

#40   SP1

Reserv

• Medlem
  • PipPip
  • 94 Inlägg:

Postad 13 February 2020 - 01:01 AM

Men vafan, min mittfältare får 2 (tveksamma) röda kort 2 matcher i rad och blir avstängd 6 matcher. Låter honom spela i U23 för att han inte ska tappa matchskärpa. Med 2 matcher kvar av sin avstängning drar han korsbandet i en U23-match. Borta 7-8 månader.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar