Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

[FM19] The Lions Roar

Guiseley AFC
24 svar till detta ämne

#1   Forza Rossoneri

Ikon

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2457 Inlägg:
  • Yrke:Arkivarbetare
  • Favoritlag:SSK (Hockey) Trapani Calcio, Guiseley AFC
  • Tränar:Guiseley AFC(FM19)

Postad 15 December 2019 - 14:10 PM

[FM19] The Lions Roar

Postad bild

Tack Marre023 för den fina bannern

Hej allihop på FMSweden. Jag har sedan FM19 kom för mer än ett år sedan spelat med mitt favoritlag i England. Inte för inte som jag har bytt mellannamn till Guiseley. Saven har varit min youtubesave, men på grund av FM20 kom ut så ville jag börja med en llm-youtube på FM20. Dock är det så att jag vill fortsätta med min Guiseley, främst för att jag endast tagit dem till League 1. Stora målet är förstås att nå Premier League samt vinna Champions League.
Om du vill uppdatera dig för hur tagit mig till League 1 kan du kolla in denna spellista: https://www.youtube....ODux8FKYJsTaq8g

Troligtvis kommer nämna en del historik och spelare som spelat in sig i klubbens historia. Som vanligt kör jag halvårsuppdatering. Så det kan ta ett tag tills uppdateringarna kommer. Dels på grund att jag är sluttampen på min C-uppsats i Arkivvetenskap, dels eventuella framtida jobb och dels Youtube kanalen. Jag har skrivit denna inledningsinfo väldigt långt i förtid, och denna tillsammans med första uppdateringar kommer efter att jag spelat en säsong, så att jag kan ligga lite i förberett.

Detta inlägg har redigerats av Forza Rossoneri: 15 December 2019 - 14:10 PM

#2   Peppe_1988

FMSU-Ansvarig

• Administratör
  • 1941 Inlägg:
  • Yrke:Lärare
  • Favoritlag:Spurs & IFK Göteborg

Postad 15 December 2019 - 14:17 PM

Så nice! :)

#3   Forza Rossoneri

Ikon

• Medlem
  • 2457 Inlägg:

Postad 15 December 2019 - 15:43 PM

Postad bild

Klubbhistorik och klubbrekord sedan savens början

Flest ligamål: Regan Bayes – 97 mål
Mest mål på en säsong: Adam Hoyte – 27 mål – 2032–2033
Flest ligamatcher: Liam Morris – 366 ligamatcher
Snabbaste målet: Joe Lincoln, 11sec York B, Vanarama National – 21 april 2035
Äldsta spelaren: Kayode Odejavy, 37 år och 65 dagar
Yngsta spelaren: Kenneth Udoh, 15 år och 333 dagar
Största förlusten: 1–6, Blyth, Borta, Vanarama North – 19 april 2019
Största seger:7–2, Spennymoor, Hemma, Vanarama North – 24 augusti 2019
Flest mål i en match: 5–5, Spennymoor, Hemma, Vanarama North – 29 januari 2028
Mest matcher utan att vinna: 13, 26 januari 2019–19 april 2019
Mest matcher utan att förlora:15, 5 augusti 2028–7 oktober 2028
Flest segermatcher i rad: 8, 17 oktober 2028–12 december 2028
Flest förlustmatcher i rad: 8, 9 oktober 2038–20 november 2038
Bästa publikrekord för en säsong: 5599, 2039–2040
Högsta övergångssumma spenderad: 182 K euro för Andy Higginson från Southend, 2041, 1 januari
Högsta mottagna övergångssumma: 650K euro för Luke Quigley till Cardiff, 2042, 10 januari

Detta inlägg har redigerats av Forza Rossoneri: 15 December 2019 - 20:50 PM

#4   Forza Rossoneri

Ikon

• Medlem
  • 2457 Inlägg:

Postad 15 December 2019 - 15:55 PM

Visa inläggPeppe_1988 skrev:

Så nice! Postad bild

tack hoppas du följer
https://www.youtube....pressoCat/about Min youtubekanal där jag främst ligger upp Pokemon videor.
https://www.youtube....hcCzAFjITx8j9Aw - Min andra kannal som är mer FM-relaterad
Mer intresserad av min funderingar kring Serie B och uppstickarna Trapani Calcio - Se här: http://www.svenskafa...talien/trapani/

#5   Kakidaniel

President

• Administratör
  • 7520 Inlägg:
  • Yrke:Manager
  • Favoritlag:Man City & MFF
  • Tränar:Man United

Postad 15 December 2019 - 19:54 PM

Trevligt :)

#6   Forza Rossoneri

Ikon

• Medlem
  • 2457 Inlägg:

Postad 15 December 2019 - 20:51 PM

Postad bild

Transfers 2042 Guiseley

In:
Charlie Taylor – Watford – Lån
Nick Adam – Derby – Gratis
Elliot Silk – Watford – Gratis
Tom Cole-Facey – Derby – Lån
Federico Valente – Free Transfer
Luke Thorpe – Telford – 120 K euro
Cillian Kenneally – Brighton – Lån
Kieran Douglas – Free Transfer
Michael Warnock – Leeds – Lån
Lawrence Burton – Leeds – Lån
Graeme Woodman – Norwich – Lån
Totalt: 120 K euro

Out:
Joshua Hooper – Charlton – 400 K euro
James Lynch – Southend – 550 K euro
Totalt: 950K euro

Kommentar:
Den stora förlusten är James Lynch. Vi tjärnar gott om cash för Lynch. Nick Adam och Elliot Silk har varit inlånad i 5 säsonger, äntligen fullt ut Guiseley spelare. Klubben valde att förstärka anfallspositionerna, de flesta är dock endast inlånade. Thorpe är främst tänkt som 4:e reserv. Tom Cole-Facey är en spännande defensiv mittfältare som har stor potential. Valente och Douglas är två chansningar

Detta inlägg har redigerats av Forza Rossoneri: 17 December 2019 - 14:46 PM

#7   Forza Rossoneri

Ikon

• Medlem
  • 2457 Inlägg:

Postad 15 December 2019 - 21:06 PM

Visa inläggKakidaniel skrev:

Trevligt Postad bild

Tack
https://www.youtube....pressoCat/about Min youtubekanal där jag främst ligger upp Pokemon videor.
https://www.youtube....hcCzAFjITx8j9Aw - Min andra kannal som är mer FM-relaterad
Mer intresserad av min funderingar kring Serie B och uppstickarna Trapani Calcio - Se här: http://www.svenskafa...talien/trapani/

#8   Forza Rossoneri

Ikon

• Medlem
  • 2457 Inlägg:

Postad 17 December 2019 - 14:45 PM

Postad bild

TRUPPRESENTATION Guiseley 2042/2043

Position – Ålder – Egen produktstatus – antal säsonger i A-laget – matcher/mål

Målvakter:
William Woodman – 22 år – Ja – 4 – 91/0
Kieran Douglas – 23 år – Nej – 0. – 0/0
Kommentar:
William Woodman är ett ungdomslöfte som kom från Tottenham. Jamicansk-engelsmannen är riktigt bra League 1 målvakt. Douglas är en bra reservkeeper.

Backar:
Stephan Sheridan – 22 år – Nej – 1 – 28/0
Chay Bentley– 23 år – Nej – 1 – 10/0
Andy Higginson – 29 år – Nej – 2 st. – 43/1
Nick Adam – 22 år – Ja – 4 st. – 63/2
Elliot Silk – 23 år – Ja – 5 st. – 125/4
Luke Thorpe – 26 år – Nej – 0 – 0/0
Liam Morris – 30 år – Ja – 12 st. – 366/4
Granwald Moon – 19 år – Nej –1 st. – 18/0
Kommentar:
Stephan Sheridan kom in förra säsongen från Manchester United. Sheridan är bra högerback i League 1, och Stephan är väldigt mycket potential i sig. Bentley är en nödlösning. Granwald Moon är inlånad återigen från skotska Aberdeen. Han är mycket spännande offensiv ytterback. Liam Morris är vår stora klubbikon med flest ligamatcher någonsin. Hans stats är knappast tillräckligt bra för League 1, men Morris är stabil säsong efter säsong i defensiven.

Nick Adam och Elliot Silk är ett fint radarpar, ett mittbacklås som fungerar väl i League 1. Higginson är en stark utmanare, inte minst på grund av att han är Guiseley dyraste nyförvärv någonsin. Thorpe är en bra bit efter, men håller som 4:e val

Innermittfältare:
Tom Cole-Facey – 19 år – Nej – 0 – 0/0
Joel Walker-Murphy– 21 år – Ja – 3 st. – 122/8
Russell Gulley – 23 år – Nej – 4 st. – 141/6
Tim Worner – 22 år – Nej – 0 – 0/0
Andrew Horgan – 19 år – Ja – 1st. – 53/5
Daniel Chettle – 21 år – Ja – 2 st. – 33/1
Kommentar:
Walker-Murphy är riktigt lovade innermittfältare som troligen lär får starta i en ganska svag lagdel. Worner var sen värvning som stärker upp innermittfältet. Gulley är en riktigt bra defensiv mittfältare. Tom Cole-Facey är en lovande defensiv mittfältare, som är även inlånad förra säsongen. Båda Guiseley-produkterna Horgan och Chettle är inga fantastiska stats, men ger allt för klubben

Yttrar:
Cillian Kenneally – 18 år – Nej – 0 – 0/0
Adam Kavanagh – 24 år – Nej – 4 st. – 136/18
Craig Pope – 18 år – Nej – 1 st. – 19/1
Lawrence Burton – 19 år – Nej – 0 – 0/0
Kommentar:
Craig Pope återvänder på lån, Pope är en lovande ytter. Han utmanas av Burton, en Leeds lad. Burton är dock naturligt offensiv mittfältare, men han kan spela bra på vänsterkanten också. På andra kanten har vi tidigare Chelsea produkten Adam Kavanagh som är poängspelare. Kenneally är ett löfte, men helt klar enbart reserv för nu.

Anfallare:
Charlie Taylor – 18 år – Nej – 0 – 0/0
Michael Warnock – 18 år – Nej – 0 – 0/0
Graeme Woodman – 22 år – Nej – 0 – 0/0
Federico Valente – 23 år – Nej – 0 – 0/0
Jim Cain – 27 år – Nej – 8 st. – 279/63
Kommentar:
Här har vi verkligen förstärkt lagdelen. Taylor är väldigt spännande och lovande talang. Michael Warnock är en Leeds lad som förra säsongen var utlånad till Hereford i L2 där han gjorde 9 ligamål på 16 ligamatcher. Warnock håller league 1 klass, men Warnock harpotential för att bli en hyffsad Premier League spelare. Graeme öste in mål i nordirländska högsta ligan, i år står han för en större utmaning. Valente är något av chansning. Jim Cain är vårt rutinerade äss, bra pressforward, han får dock gärna göra fler ligamål

Detta inlägg har redigerats av Forza Rossoneri: 17 December 2019 - 15:20 PM

#9   Forza Rossoneri

Ikon

• Medlem
  • 2457 Inlägg:

Postad 19 December 2019 - 17:32 PM

Postad bild

Guiseley 2042/2043 Höst

League 1: 9/24–26–12–7 – 7 – 37–19 – +18 – 43
Matcher del 1 - del 2
Säsongen startade som vanligt. Guiseleys adelsmärke under mig som manager, starkt försvar, svårt att göra mål. 1-0, 1-1, 1-0, 1-1 är raden innan vi torskade mot Hull. Förlusten blev ett sätt att för oss att tagga till. För därefter stod vi för två raka 4-0 segrar, vi vann bort mot vedervärdiga MK Dons. Fyra raka ligamatcher utan seger. Positivt är icke-vinstsviten var kort denna höst. Det verkar som vi hade en annan stabilitet i ligan. Resten av hösten förlorade vi väldigt få matcher i ligan. Förlusterna kom mot topplagen Portsmouth, Charlton och Cheltenham. Inför nya året ligger vi topp 10, jag är mycket glad att vi gör framsteg

Klubben stod för väldigt fina cupinsatser. I Carao-cup stod vi upp relativt bra mot Premier League klubben QPR. Checkatrade Trophy prioritera vi definitivt inte. I FA-cupen har vi gått vidare till 3:e omgången. I nästa omgång ställs vi mot Chelsea, vår största match någonsin

FA-Cupen –Vidare till 3:e omgången, 1–0 Barnet
Carao-cup – Ut i 2.e omgången, 2–3 QPR
Checkatrade Trophy – Vidare till 4.e omgången, efter 3-3, straffar 6-5 Everton U23

Detta inlägg har redigerats av Forza Rossoneri: 19 December 2019 - 17:42 PM

#10   Peppe_1988

FMSU-Ansvarig

• Administratör
  • 1941 Inlägg:
  • Yrke:Lärare
  • Favoritlag:Spurs & IFK Göteborg

Postad 20 December 2019 - 18:51 PM

Visa inläggForza Rossoneri skrev:

[img][url="https://i.imgur.com/EtGmLBP.png"]https://i.imgur.com/EtGmLBP.png[/url][/img]

Guiseley 2042/2043 Höst

League 1: 9/24–26–12–7 – 7 – 37–19 – +18 – 43
Matcher del 1 - del 2
Säsongen startade som vanligt. Guiseleys adelsmärke under mig som manager, starkt försvar, svårt att göra mål. 1-0, 1-1, 1-0, 1-1 är raden innan vi torskade mot Hull. Förlusten blev ett sätt att för oss att tagga till. För därefter stod vi för två raka 4-0 segrar, vi vann bort mot vedervärdiga MK Dons. Fyra raka ligamatcher utan seger. Positivt är icke-vinstsviten var kort denna höst. Det verkar som vi hade en annan stabilitet i ligan. Resten av hösten förlorade vi väldigt få matcher i ligan. Förlusterna kom mot topplagen Portsmouth, Charlton och Cheltenham. Inför nya året ligger vi topp 10, jag är mycket glad att vi gör framsteg

Klubben stod för väldigt fina cupinsatser. I Carao-cup stod vi upp relativt bra mot Premier League klubben QPR. Checkatrade Trophy prioritera vi definitivt inte. I FA-cupen har vi gått vidare till 3:e omgången. I nästa omgång ställs vi mot Chelsea, vår största match någonsin

FA-Cupen –Vidare till 3:e omgången, 1–0 Barnet
Carao-cup – Ut i 2.e omgången, 2–3 QPR
Checkatrade Trophy – Vidare till 4.e omgången, efter 3-3, straffar 6-5 Everton U23

Fasen vad kul att få möta Chelsea! Lottades du på hemmaplan?

#11   Forza Rossoneri

Ikon

• Medlem
  • 2457 Inlägg:

Postad 20 December 2019 - 20:37 PM

Visa inläggPeppe_1988 skrev:

Fasen vad kul att få möta Chelsea! Lottades du på hemmaplan?
Yep hemma, vi lotttade mot dem borta säsongen efter i carao cup och gjorde faktisk en bättre match

#12   Forza Rossoneri

Ikon

• Medlem
  • 2457 Inlägg:

Postad 22 December 2019 - 10:21 AM

Postad bild

Guiseley 2042/2043 Vår

League 1: 7/24–46–22–9 – 15 – 61–42 – +19 – 75
Alla vårens matcher
Våren började med FA-cupens tredje omgång mot Premier League laget Chelsea. En match där vi stod upp ganska bra, men tyvärr förlorade vi på grund av två straffmål. I den andra kvarstående cupen, som relativt meningslös, Checkatrade Trophy åkte vi ut kvartsfinalen mot Preston. I januari började vi ligan på blandat sätt, Guiseley vann två raka ligamatcher, för att sedan förlora tre ligamatcher i rad. Därefter var vi i riktigt fin form, innan vi ställdes mot alla topplagen. Märktes att vi räckte till mot någon av Bristol City, Portsmouth, Millwall eller Wigan. Dock endast uddamålsförluster förutom Portsmouth där vi förlorade 0–2.

En fullt godkänd avlutningen av ligan, gjorde att The Lions placerade sig precis utanför playoff. Jag är väldigt nöjd då vara tidigare bästa placering i League 1 var 12: a. förhoppningsvis kan vi även nästa säsong utmana om playoff-platserna.

FA-Cupen –Ut ur 3:e omgången, 0–2 Chelsea
Checkatrade Trophy – Ut ut Norra kvartsfinalen 2-3 Preston

Detta inlägg har redigerats av Forza Rossoneri: 22 December 2019 - 10:29 AM

#13   Kakidaniel

President

• Administratör
  • 7520 Inlägg:
  • Yrke:Manager
  • Favoritlag:Man City & MFF
  • Tränar:Man United

Postad 22 December 2019 - 18:34 PM

Hur flyter spelet så många säsonger in?

#14   Forza Rossoneri

Ikon

• Medlem
  • 2457 Inlägg:

Postad 22 December 2019 - 19:38 PM

Visa inläggKakidaniel skrev:

Hur flyter spelet så många säsonger in?

det är väl inte supersnabbt direkt, men jag tycker funkar ganska bra. Någon gång har det blivit en crash dumb men inget mer än det. Tar mest tid när man ska ladda och sparar spelet.. har enbart 7 naitoner också hjälper troligen, England, skottland, Wales, Tyskland, Italien, norirland och spanien

Detta inlägg har redigerats av Forza Rossoneri: 22 December 2019 - 19:40 PM

#15   Forza Rossoneri

Ikon

• Medlem
  • 2457 Inlägg:

Postad 23 December 2019 - 17:16 PM

Postad bild

Transfers 2043 Guiseley

In:
Sam Welch – Leeds – Free Transfer
Luke Quigley – Lån – Cardiff
Panikos Ioannou – Free Transfer
Brad Baines – 500 K euro – Blackburn
Totalt: 500 K euro

Out:
Daniel Chettle – lån – Barrow
Mike Clarke – lån – Hyde
Chay Bentley – 70 K euro – Torquay
Panikos Ioannou – lån – Rochdale
Luke Thorpe – Free transfer
Andrew Horgan– Free transfer
Kevin Powell– Free transfer
Totalt: 70 K euro
Kommentar:
Det blev ovanligt få nyförvärv denna säsong. Vi hittade helt enkelt inga spelare som var tillräckligt billig eller bra nog. Welch förstärker ett ganska tunt innermittfält som en välbehövd backup. Panikos får stå på tillväxt på lån, men grek-engelsmannen ser mycket lovande ut. Quigley har spelat tidigare i klubben, innan vi sålde honom till Cardiff för650 K euro. Cardiff ser Quigley som ett framtidslöfte, men är i dagsläget inte redo att ge honom speltid. Därför lånar vi in honom som en välbehövd backup som högerback. Sista transferdagen fann jag att mina scouter hade hittat en mycket intressant ung högerytter. Baines kostade en del men är helt klart den bäst högeryttern i klubben.

Inga direkta förluster, vi lånar ut de egna produkterna Clarke och Chettle. Andrew Horgan har gjort fullt godkänt i Guiseley, men har inte tagit tillräckligt många steg i sin utvecklingskurva

Detta inlägg har redigerats av Forza Rossoneri: 23 December 2019 - 17:26 PM

#16   Forza Rossoneri

Ikon

• Medlem
  • 2457 Inlägg:

Postad 25 December 2019 - 16:59 PM

TRUPPRESENTATION Guiseley 2042/2043*

Postad bild

Position – Ålder – Egen produktstatus – antal säsonger i A-laget – matcher/mål –
Målvakter:

William Woodman– 23 år – Ja –5 – 113/0
Kieran Douglas– 24 år – Nej – 1 – 24/0
Kommentar:
Samma målvaktsuppställning. Douglas var stundtals bättre än Woodman trots den senare har bättre stats. Så blir en tuff fight mellan två bra målvakter

Backar:
Stephan Sheridan – 23 år – Nej – 2 – 70/0
Luke Quigley – 21 år – Ja – 2 – 47/0
Andy Higginson – 30 år – Nej – 3 – 71/1
Nick Adam – 23 år – Ja – 5 – 88/2
Elliot Silk– 24 år – Ja – 6 – 157/4
Lee Austin – 21 år – Nej – 1 – 13/0
Liam Morris – 31 år – Ja – 13. – 400/4
Granwald Moon– 19 år – Nej –2 – 42/0
Kommentar:
Väldigt nöjd med vår högerbackssituationen nu, när vi fick in Quigley på lån. Lee Austin var vårt enda nyförvärv i vårfönstret. I övrigt inga förändringar här.

Innermittfältare:
Tom Cole-Facey – 20 år – Nej – 1 – 20/0
Joel Walker-Murphy– 22 år – Ja – 4 – 157/9
Russell Gulley – 24 år – Nej – 5 – 178/8
Tim Worner – 23 år – Nej – 1 – 23/3
Sam Welch – 23 år – Nej – 0 – 0/0
Kommentar:
Vi skulle behöva 6 innermittfältare har, men får nöja som med fem än så länge. Cole-Facey med Gulley om den defensiva mittfältsrollen. Joel Walker-Murphy är vår bästa och mest lovande mittfältare och därför lär irländaren starta nästa varje match. Worner och Welch är fullt duggliga ersättare vid skador

Yttrar:
Brad Baines– 21 år – Nej – 0 – 0/0
Adam Kavanagh – 25 år – Nej – 5 – 171/24
Craig Pope – 19 år – Nej – 2– 55/5
Lawrence Burton – 20 år – Nej – 1 – 32/5
Kommentar:
Braines är så mycket bättre än Kavanagh, helt klart mer komplett spelare. Kavanagh är en bra poängspelare däremot. Pope riktigt lovade, men Craig har utmanar i Leeds offensiva mittfältaren Burton

Anfallare:
Charlie Taylor – 19 år – Nej – 1–18/5
Michael Warnock – 19 år – Nej – 1 – 27/10
Jim Cain – 28 år – Nej – 9 – 314/78
Federico Valente– 24 år – Nej – 1 – 30/3
Kommentar:
Valente flyttas upp som anfallare. Federico är en okej pressforward, som dock har sin specialitet i frisparkar. Cain är riktigt duktig press anfallare även han. Warnock och Taylor är väldigt talangfulla leeds anfallare vi hoppas vi kan värva senare.

* Kommer inte ge screenshot, då de är iprincip samma spelare förutom de som värvades in

Detta inlägg har redigerats av Forza Rossoneri: 25 December 2019 - 17:53 PM

#17   Forza Rossoneri

Ikon

• Medlem
  • 2457 Inlägg:

Postad 29 December 2019 - 20:46 PM

Postad bild

Guiseley 2043/2044 Höst

League 1: 2/24–26–15–7 – 4 – 20–19 – +1 – 52
Alla matcher del 1 Alla matcher del två
Höstsäsongen började bedrövligt med att vi förlorade mot nykomlingen Wrexham. Därefter två raka kryss innan Guiseley kom in i form. Samtidigt stod vi för en fin insats i ligacupen och tog oss enda till 3:e omgången. En riktigt fin insats mot Premier League-klubben Chelsea. Dessvärre hade Premier League-klubben bättre straffläggare. Vi förlorade fyra ligamatcher totalt under hösten, i princip en förlust per månad. December var dock månaden vi gick igenom obesegrade i ligan.

Däremot i Checkatrade Trophy var vår enda förlust i december. Vi åkte ur i 2: a omgången mot Manchester Uniteds U23-lag. Checkatrade är dock aldrig prioriterad. Jag oerhörd förvånad att vi är tvåa i League 1 efter halva säsongen. Som ni kan se så har vi inte direkt öst in mål. Vi hade därmed väldigt många uddamålssegrar, typ 1–0 och 2–1. Det är tveksamt om turen kommer hålla sig hela säsongen. Hoppas bara vi når playoffet i alla fall

FA-Cupen – vidare till 3:e omgången efter 1–1, omspel: 1–0 Bury
Carao-cup – ut ur 3:e omgången efter 0–0, 3-4 str. Chelsea
Checkatrade Trophy – Ut ur 2: a omgången 0-1 Man U U23

Detta inlägg har redigerats av Forza Rossoneri: 29 December 2019 - 20:56 PM

#18   Forza Rossoneri

Ikon

• Medlem
  • 2457 Inlägg:

Postad 31 December 2019 - 22:45 PM

Postad bild

Transfers januari 2044 Guiseley

In:
Tom Sherlock – Leicester – 200 K euro
Steve Keeling – Bristol City – Lån
Patrick Mubayiwa – West Brom – Lån
Totalt: 200 K euro

Out:
Lee Austin – Ross County – 475 K euro
William Woodman – Hearts – 725 K euro
Stephan Sheridan – Swansea – 650 K euro

Totalt: 1,85 Miljoner euro
+ x antal utlåningar – Se här för alla utlånarna av ynglingarna
Kommentar:
Ett rejält manfall. Både Sheridan som är i princip vår bästa spelare och Lee Austin ville lämna för en större klubb. Vi fick väldigt bra bud från skotska Hearts på Woodman. Jag anser det bara är tidsfrågan innan även Woodman vill gå till en större klubb.
Nyförvärv är mest för täcka upp ingen av dem är bättre de vi sålde. Tom Sherlock är den som är närmast en startplats.

Detta inlägg har redigerats av Forza Rossoneri: 31 December 2019 - 22:53 PM

#19   Forza Rossoneri

Ikon

• Medlem
  • 2457 Inlägg:

Postad 07 January 2020 - 13:46 PM

Ber om ursäkt att jag inte lagt upp någon uppdatering. Har varit upptagen att läsa C-uppsatser i Arkivvetenskap för att förbereda mig för mitt uppsatsseminarium.uppdatering kommer dock ikväll

#20   Forza Rossoneri

Ikon

• Medlem
  • 2457 Inlägg:

Postad 07 January 2020 - 21:20 PM

Postad bild

Guiseley 2043/2044 Vår

League 1: 5/24–46–22–11 – 13 – 68–45 – +23 – 77
Matcher Januari - Övriga matcher
Vi startade våren med att gå vidare i FA-cup efter 3–0 mot Bristol Rovers i 3:e omgången. I nästa omgång stod The lions för två riktigt fina matcher mot Championshipklubben Watford. Förlorade i återspelet med 0–1 på bortaplan. I ligan tog vi två raka segrar innan vi gick in i rejäl formdipp. Fem raka matcher utan seger. Slutet av februari och hela mars var riktigt bra form för oss med 4 segrar, 2 oavgjorda och endast en förlust mot Portsmouth på bortaplan 1–2.

Återigen åkte vi på en formsvacka, denna gång under april månad. Vi lyckades enbart vinna en match trots att spelschema var enkel. Därför förväntade jag mig inte särskilt mycket i playoffet. Väldigt överraskande vann vi första matchen mot Cheltenham med 5–2. I returen bevakade vi ledningen väl genom ett 3–3 resultat. Därmed fick för första gången spela på Wembley mot Charlton i playoff-finalen. Vi gjorde en fullt godkänd match, men Charlton var snäppet starkare. Förhoppningsvis kan vi nå även playoff-plats nästa år, tror att de är några stora klubbar som vi inte kommer rå på för att komma topp 2.

Spelarstats

Playoff: Semifinal, 5–2, 3-3 totalt 8-5 mot Cheltenham, Och finalen, 1-3 mot Charlton
FA-Cupen –Ut ur 4:e omgången, 1–1, omspel: 0-1 Watford

Detta inlägg har redigerats av Forza Rossoneri: 07 January 2020 - 21:30 PM

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar