Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

[FM19] Hudiksvalls FF - Vägen från 2:an till bäst i världen

31 svar till detta ämne

#21   LeoFM

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 127 Inlägg:
  • Favoritlag:Man City, Hudiksvalls FF, Giffarna & BASK Belgrad.
  • Tränar:Víkingur

Postad 09 January 2020 - 21:01 PM

Säsong 11 - 2029

Efter att ha vunnit Europa League och slagit bjässar som PSG och Real Madrid på vägen siktade Hudiksvalls FF nu på att vinna Champions League.

Transfers

Postad bildPostad bild

Vi spenderar 28.5 miljoner euro men går ändå i vinst.

Bravinho: Vår nya rekordvärvning är ett underbarn från Brasilien. Dubbelfotad, snabb och har "Neymar" karisman.
Gustavo Lucas: Slutförde värvningen för 2 år sedan men han fick inte flytta till Sverige innan han fyllt 18. Brasiliansk forward med fart.
Aslak Ramstad: Norsk forward som ser ut som den bästa talangen från skandinavien för tillfället.

Felipe Mejia: Snabb ytter från Ecuador.
Markos Xanthopoulos: Ung innermitt från Grekland
Imanol Garcia: Spansk ytterback.
Kazem: Ytterback från Iran.
Pavol Pavlik: Defensiv mittfältare från Slovakien.
Aleksandar Jankovic och David Lövgren: Sveriges bästa talanger.
Alla resterande spelare: Värvas för att utvecklas i ungdomslaget för att senare säljas för vinst eller ta sig in i A-laget.

Den Bulgariske mittbacken Borisov som gjort det bra senaste säsongerna köps av Arsenal för hela 19 miljoner. Nu ordinär spelare i Juventus. Värvade honom gratis Postad bild

Mehmet Fatih Oruç går till Porto för 5 miljoner, idag spelar han i Turkiet i sin hemklubb Bursaspor.

Egna produkten Yaasmin Mahamud går till Helsingborg där han inte riktigt har lyckats så bra...

Orkar inte säga något om de andra men jag bifogar deras spelarprofiler och karriärer FYI:

Snvonja - karriär

Bartos - karriär

Bakardzhiev - karriär

Park - karriär

Marco - karriär

Celik - karriär

Camara - karriär

Taktiken

Vi fortsätter med vår "4-3-3" taktik.

Svenska cupen
Postad bild

Postad bild

Klara för final, mot AIK.

Postad bild

Vi vinner Svenska Cupen för första gången på 3 år.

Resultat i Allsvenskan April - Juli
Postad bild

Resultat i Allsvenskan Augusti - November

Postad bild

Tabellen

Postad bild

Väldigt nära en obesegrad säsong. AIK kommer dock ganska nära och verkar vara den enda klubben som kan utmana oss om titeln. 9 insläppta mål!

UEFA Super Cup

Postad bild

Supercupen som passande nog lirades på Gamla Ullevi vinner CL-vinnarna Arsenal.

Champions League

Äntligen har vi kommit till favoritturneringen och vi har siktet inställt på att ta oss vidare från gruppen.

Postad bild

En "lätt" grupp på pappret men vinsterna mot Chelsea skulle visa sig vara skillnaden när vi på något sätt lyckas vinna gruppen med endast 10 poäng.

Postad bild

Det blir Bayer Leverkusen i åttondelen vilket var en drömlottning för min del.

Postad bild

Vi har fördelen inför hemmamötet. Nu gäller det att inte släppa in mål.

Postad bild

Fan också, det blir en besvikelse i årets Europaspel och jag kände att turen började ta slut... Vi måste lära oss och komma tillbaka starkare nästa år. Tråkigt.

Spelarstatistik / bästa elvan
Postad bildPostad bild

Många bra prestationer det här året. Axel Karlsson bäst i backlinjen, Mejia gör en extremt bra säsong, Bravinho också bra på vänsterkanten, och 18-årige underbarnet Simo Tomcic får ett stort genombrott och vinner skytteligan.

Ungdomsintag - 2029

Postad bild

Tre ganska bra spelare det här året. Johan Samuelsson har största potentialen, han utvecklas bra och säljs senare för 4.8 miljoner till Brighton. Ljung går gratis till Sundsvall och Nordh köps av Blackburn för 500K.

Släppta spelare
Postad bild

Vi släpper Mårtensson-Öhman som nu befinner sig i Tyskland och Gavrilovic som nu spelar i Sundsvall.

Hudiksvalls FF bygger ny arena

Äntligen har vi byggt en ny arena efter att ha sålt ut i många matcher de senare säsongerna. Den blev färdig 8:e Augusti 2029 och första matchen spelades mot rivalerna AIK! Den matchen vann vi med 1-0 efter ett mål av Nenad.

Postad bild

Härligt med en stor jävla TV-skärm i hörnet Postad bild

Arenan får det exceptionellt fantasifulla namnet "Hudiksvalls FF Stadium" och har en kapacitet på 13 000 åskådare.

Postad bild

Postad bild

Detta inlägg har redigerats av LeoFM: 09 January 2020 - 21:23 PM

#22   LeoFM

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 127 Inlägg:

Postad 10 January 2020 - 21:43 PM

Säsong 12 - 2030

Det har hunnit bli ett nytt decennium och Hudiksvalls FF jagar nya framgångar i Europa. Blir detta deras år? Häng med så får ni se.

Transfers
Postad bildPostad bildPostad bild

Vi köper spelare för sammanlagt 56 miljoner euro och säljer för 40 miljoner. Vi gör försvaret mycket starkare genom att ta in fransmannen Montagna och brassen Carlos Eduardo. Portugisen Joao Sambú, italienaren Manglaviti och norrmannen Wehler kommer in som backuper och gör bredden i laget mycket starkare. Jag köper in Artur från Moldavien bara för att jag giller en bra talang från en obskyr nation.

Tysken Adler, tjecken Jelinek, brassarna Formiga och Renato, serberna Kocic och Ivan, argentinarna Río och Maldonado, fransmannen Kornetzky, greken Rentzas och svensken Wikman gör vårat ungdomslag bättre.

Vi tar även in två riktigt bra spelare på lån, engelsmannen North och brassen Maguila.

13 miljoner för Luka var ett bud jag inte kunde säga nej till. Idag spelar han fortfarande i Saudiarabien där han tjänar väldigt mycket pengar. Kungen av assists, Rudi Popovic säljs till Shalke och spelar nu i Fayenoord. Stepanovic drar till AIK för att potentiellt kunna bära dem till Europaspel. Han gör nu sin femte säsong där men har väl inte varit så produktiv. Den första talangen vi producerat, Johan Nilsson får lämna klubben och går till Norrby. Tyvärr avslutar han sin karriär av någon anledning efter ett otroligt bra första år i Norrby (?). Här är de andra spelarna som vi säljer det här året:

Diallo - karriär

Sundin- karriär

Pavlik- karriär

Gaviao- karriär

Vanecek- karriär

Cavos- karriär

Einarsson- karriär

Krejcik- karriär

Lundmark- karriär

Skrzynski- karriär

Edvinsson- karriär

Paraskevaidis- karriär

Lagomitzis- karriär

Taktiken

Det här året ville jag experimentera lite med taktiken, jag ville se om jag kunde göra 100 mål i Allsvenskan med en galen taktik jag tidigare använt med framgång i FM19. Jag kallar den för "Serbiske blixten", eftersom jag använde den med Serbiens landslag.

Postad bild

Taktikens spelstil: spela ut bollen till de breda yttrarna som kan utmana eller lägga bollen till de tre anfallarna. Eftersom vi har 3 anfallare blir det oftast en av dem som inte har markering, så vi har ofta en man mer i straffområdet, vilket gör det lätt att göra mål. Det är viktigt att försvara högt så motståndarna inte kan rulla bollen runt vårat eget straffområde.

Notera att denna taktik nästan bara kommer användas i Allsvenskan, men vi kommer att spela med en annan ny taktik i Europa:

Postad bild

Jag tycker att den här taktiken har lite mer defensiv stabilitet än den förra 4-3-3:an. Den går ut på att äga bollen och att kontra när det går. Jag gjorde även en defensiv version av den som kommer användas i bortamatcher mot de stora "giganterna" i Europa:

Postad bild

Största skillnaden är att DM:en blir mer sittande.

Svenska cupen

Postad bild

En mycket lätt grupp.

Postad bild

Vi är i final.

Postad bild

Vi är mästare igen.

Resultat i Allsvenskan April - Juli

Postad bild

Resultat i Allsvenskan Augusti - Oktober

Postad bild

Tabellen

Postad bild

Vi når tyvärr inte 100 mål men vi slår både målrekordet och poängrekordet!

Champions League

Förhoppningsvis kan i ta oss till kvartsfinal. Vi får se vilka resultat de nya taktikerna kan generera.

Postad bild

Vi vinner gruppen ganska komfortabelt. I första matchen spelade jag faktiskt med "Serbiske blixten" och det var både första och sista gången jag gjorde det i Champions League.

AS Monaco väntar i nästa runda, men innan vi går vidare till den vill jag visa några transfers vi gjorde i vinterfönstret, för vissa av dem kommer vara med i slutspelet.

Transfers (vinter 2031)

Postad bild

Tysken Mensah, portugisen Carlos och svensken Blomqvist kommer in till ungdomslaget.

Vi bestämde oss för att satsa stort på vänsterbackspositionen. Både argentinaren Fabián Bordón och fransmannen Zambo (heter egentligen Moucazambo) kommer in för att konkurrera om positionen, men jag väljer Zambo till en början för jag gillar namnet mer.

Vi behövde även en förstärkning på defensiva mittfältspositionen. Det fanns inte många bra spelare på marknaden, men till slut blev det 18-årige serben Filip Dosen.

Champions League (slutspel)

Postad bild

Första mötet på nybyggda Dmitry Rybolovlev Stadium slutar med en förlust men vi tar med oss ett bortamål till Sverige.

Postad bild

Två tidiga mål och en utvisning gör det lätt för oss att glida till kvartsfinal!

Målen:

Postad bild
Luvhengo 1-0

Postad bild

Tomcic 2-0

Det blir PSG i nästa runda, och de är nog världens bästa lag vid tillfället, har spelare värda 90-100 miljoner euro men ändå aldrig vunnit Champions League, så de ville nog vinna minst lika mycket som vi.

Postad bild

Vi vinner på hemmalpan men har fortfarande otoligt mycket kvar att göra i nästa möte.

Målen får ni se här Postad bild:

Postad bild
Borovec 0-1

Postad bild

Självmål 1-1

Postad bild

Versluis 2-1 BANGER!!!

Postad bild

Vi lyckas nolla PSG borta och gör en otroligt bra insats! KLARA FÖR SEMIFINAL!!!!

MÅLEN:

Postad bild

Carlos Eduardo 1-0

Postad bild

Nenad 2-0

Semifinalen ska spelas mot Real Madrid! Jag är nöjd med den lottningen för jag vet att vi kan slå dem.

Postad bild

VAD HÄNDER!!!? Real Madrid har inget att säga till om på Hudiksvalls FF Stadium och vi vinner med hela 3-0!

Målen kommer här:

Postad bildMejía 1-0

Postad bild

Självmål 2-0

Postad bildLuvhengo 3-0

Postad bild

SÅ JÄVLA FINT

Postad bild

Vi förlorar på Bernabeu MEN VEM BRYR SIG VI ÄR I CHAMPIONS LEAGUE FINAL!!!

Motståndarna blir..... DORTMUND! Vi ska möta Dortmund på Wembley den 31 maj 2031 i Champions League-finalen! Det är svårt att ta in, allt har gått så snabbt men nu är vi här. Jag kommer visa finalen i nästa rapport, så ni får gärna gissa vad ni tror att resultatet blir!

Spelarstatistik / bästa elvan

Postad bildPostad bild

Ungdomsintag - 2030

Postad bild

Det här är vårat bästa intag hittills sett till kvantiteten av spelare. Nordin och Adinalic är på lån till Kalmar, Jansson är på lån till Gävle och Berggren har sålts till Blackburn.

Släppta spelare

Postad bild

Vi ses vid Champions League-finalen!

Detta inlägg har redigerats av LeoFM: 10 January 2020 - 22:42 PM

#23   Hammurabbit

Reserv

• Medlem
  • PipPip
  • 95 Inlägg:
  • Favoritlag:Halmstad BK

Postad 11 January 2020 - 10:20 AM

Hudiksvall vinner, Nenad pangar in ett långskott 89:e och ni vinner med uddamålet. :)

Btw, hur går det för Sveriges landslag runt 2030?

#24   LeoFM

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 127 Inlägg:

Postad 11 January 2020 - 11:00 AM

Champions League-final 2031

Inför ett fullsatt Wembley skulle Hudiksvalls FF och regerande mästarna Dortmund göra upp om vilket som är Europas (världens) bästa lag. Dortmunds väg till finalen var inte lika rak som motståndarnas. De hade kommit 2:a i gruppen efter Man City som de förlorade med 0-8 sammanlagt mot. I första rundan skulle de möta Chelsea, och de förlorade första mötet med 1-2 hemma. Det såg ut som Dortmunds CL-resa var över men på Stamford Bridge blir det till slut ett vinnarmål i den 96:e minuten som tar dem vidare till kvartsfinal.

Postad bild

De skulle möta Mikel Artetas Man City i kvartfinalen, vilket såg ut som en omöjlig uppgift med tanke på deras resultat i gruppspelet. Men Dortmund lyckas vinna mötet med 4-1 för att ta sig vidare till semifinalen där de skulle möta Roma.

De förlorar mötet på Olimpico med 2-1 och är i underläge inför returen. Det är en galen match där Dortmund leder med 3-1 med endast 1 minut kvar av ordinarie speltid. Men Roma reducerar i den 92:a minuten, vilket skulle innebära att de gick vidare på bortamål. Men så blir det ju inte, för i den 94:e minuten gör Dortmund 4-2 och matchen är över. #SjukaScener

Postad bild

Dortmund ställer upp med följande elva i finalen:

(klicka på namnen för spelarprofiler)

MV: Lafont

HB: Marinov

MB: Mekic

MB: Ferreira

VB: Vázquez

CM: Mbom

CM: Martin

HY: Vidal

OM: Guilherme

VY: Zirkzee

ST: Tissot

Hudiksvalls FF ställer upp med följande elva i finalen:

(klicka på namnen för spelarprofiler)

MV: Panic

HB: Trigas

MB: Montagna

MB: Carlos Eduardo

VB: Zambo

DM: Dosen

CM: Nenad

CM: Versluis

HY: Mejía
VY: Tomcic
ST: Luvhengo

Tidigare möten:

Postad bild

Det kommer bli en svår och jämn match mot Dortmund. Jag skulle säga att de är bättre än oss på pappret men det har inte hindrat oss tidigare.

Jag visar höjdpunkterna från matchen här!

Postad bild

Minut 11: Guilherme tar sig till ett bra läge och prickar stolpen.

Postad bild

Minut 24: Guilherme ser het ut och kommer till ett till farligt skott.

Halvtid: Dortmund 0 - 0 Hudiksvalls FF

Efter Guilhermes två lägen har vi täppt till i defensiven med vi har inte riktigt fått anfallsspelet att fungera. Vi gör ingen ändring till andra halvlek.

Postad bild

Minut 46: Montagna gör en riktig tabbe vilket leder till att Tissot kommer till ett mycket farligt läge men missar mål.

Postad bild

Minut 49: Vidal skjuter och Planic gör en skakig räddning.

Postad bildMinut 57: Tissot kommer till ett till farligt läge men Carlos Eduardo gör en viktig tackling och bollen går ut till hörna för Dortmund.

Postad bildMinut 58: Dortmunds hörna leder till ett par farliga skott som vi blockar.

Postad bildMinut 59: Dortmund kommer till ännu ett farligt läge och har ett otroligt tryck på oss.

Postad bild

Minut 76: Mbom drar ett långskott som Planic har koll på.

Postad bildMinut 80: Bollen faller ner till Dosen SOM PANGAR IN EN RÖKARE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OTROLIGT!!! DET ÄR INTE SANT!!!!! GLENN STRÖMBERG BARA SKRIKER OCH NIKLAS HOMLGREN ÄR KNAPPT VID LIV!!!!

Postad bild

Minut 94: DOMAREN BLÅSER AV MATCHEN OCH HUDIKSVALLS FF VINNER CHAMPIONS LEAGUE!!!!!!!!

Postad bild

DET ÄR INTE SANT, JO DET ÄR DET!!!!

Tack för alla som har följt med på den här resan, det har varit otroligt kul för mig att få en tillbakablick på den här saven! Kommer göra en liten summering av hela saven i nästa rapport!

Detta inlägg har redigerats av LeoFM: 11 January 2020 - 12:52 PM

#25   LeoFM

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 127 Inlägg:

Postad 11 January 2020 - 12:50 PM

Summering

Jag ser Champions League-vinsten som det officiella slutet på saven, men jag har spelat ända tills 2034 efteråt. Det är för att jag ville vinna allt som går att vinna, d.v.s Supercupen och klubb-VM kvarstår. Jag har faktiskt inte lyckats vinna någon av de titlarna än. Jag kommer göra en uppdatering om jag lyckats vinna dem. Men nu kommer jag summera resan från division 2 till CL-vinsten.

Resan börjar den 18 februari 2019 och slutar den 31 maj 2031. IRL började jag saven i februari 2019 och vann CL i augusti 2019. Jag spelade lite on-and-off, så någon månad kanske jag inte spelade alls.

Mina titlar som Hudiksvalls FF-manager:

Postad bildPostad bild

Manager-profil:

Postad bild

Historik

Postad bild

Klubben

Postad bild

Postad bild

#Legend

Faciliteter

Postad bild

Historik

Postad bild

Rekord

Postad bild

Datorns bästa elva:

Postad bildPostad bild

Fattar inte hur spelare som Blosse och Nemec är med??

Personliga bästa elvan

(klicka på namnet för spelarprofil)

MV: Planic

HB: Eriksson

MB: Carlos Eduardo

MB: Karlsson

VB: Hakimyasin

HM: Popovic

CM: Nenad

CM: Versluis

VM: Tomcic

ST: Luvhengo

ST: Essaisi

Avbytare: Kasem, Albanus, Göransson, Sandström, Ehn, Lundin, Lindén

Personliga bästa spelaren i saven

Postad bildPostad bild

Sagan om Dylan Versluis är nästan lika otrolig som sagan om Hudiksvalls FF. Som en okänd 17-åring från den obskyra klubben Somhlolo Utd kom han till oss i första säsongen i Allsvenskan. Han etablerade sig snabbt som en viktig spelare i laget och slutade aldrig utvecklas. Han har spelat 222 matcher för klubben och kommer ta över rekordet om flest ligamatcher snart. Världsklass-mittfältaren har faktiskt hel tre nationaliteter. Han är holländsk och föddes i Holland, men är även sydafrikan och marockan. Han skulle till och med kunna spela i Svenska landslaget om han inte spelade i Holländska landslaget, där han har gjort 1 mål på 17 matcher.

När vi ändå är inne på Svenska landslaget kan vi ta en till på hur det har gått det senaste decenniet!

Postad bild

Man har faktiskt varit så högt som på 13:e plats, men är ny nere på en deprimerande 42:a plats.

Postad bild

Den stora stjärnan i laget heter Dimitris Atsonios. Han har spelat för klubbar som PSG, Roma och Napoli och har gjort 57 landskamper. Jag försökte faktiskt värva honom innan han gick till Örgryte men vi lyckades inte locka honom. Gissa vilken stad han är född i då? Hudiksvall! Vad är oddsen för det??!!

Sveriges bästa elvan

Postad bild

Kul att Marcus Eriksson är med!

VM - 2022-2030

Postad bild

Japan tog sig till final i VM! Mäktigt!

EM - 2020-2028

Postad bild

Kul att Sverige ska vara värd för EM 2028 - det ser man ju fram emot! Postad bild Det blir ett blågult lag som vinner också, men det är ju fel lag.

Champions League - 2019-2031

Postad bild

Hur fan kunde Arsenal vinna?? Postad bild

Europa League 2019-2031

Postad bild

Med det sagt så vill jag tacka alla som läst eller lämnat kommentarer/likes, visat intresse uppskattas verkligen! Det får mig att vilja sätta igång med en ny save, så ni får hålla utskik de närmaste veckorna då det finns en stor chans att ett nytt projekt dyker upp!

Postad bild

Postad bild

He de gött. Postad bild

Detta inlägg har redigerats av LeoFM: 11 January 2020 - 14:31 PM

#26   fk75

Junior

• Medlem
  • Pip
  • 27 Inlägg:

Postad 11 January 2020 - 13:34 PM

Måste bara säga att detta är helt orealistiskt. Jag skulle inte tycka det var roligt om detta hände på min save.

#27   LeoFM

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 127 Inlägg:

Postad 11 January 2020 - 13:47 PM

Visa inläggfk75 skrev:

Måste bara säga att detta är helt orealistiskt. Jag skulle inte tycka det var roligt om detta hände på min save.

Klart det är orealistiskt! Men fattar inte riktigt vad du menar? Det är ett spel, det finns saker i spelet som inte speglar verkligheten. Det finns även saker i spelet som inte är helt balanserat, och det går att utnyttja. Men jag tycker att man får spela hur man vill så länge man tycker der är kul.

Så hur tycker du man ska spela för att det ska bli "realistiskt" och roligt?

#28   fk75

Junior

• Medlem
  • Pip
  • 27 Inlägg:

Postad 11 January 2020 - 13:53 PM

Men något som aldrig kommer hända i verkligheten är inte roligt för mig i alla fall. Man läser om folk som tar upp lag från division 4 till att vinna SM-guld på 6 säsonger.

Var och en får såklart spela som den vill, men att Hudiksvall blir bäst i världen är orealistiskt och inte särskilt roligt för mig.

#29   LeoFM

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 127 Inlägg:

Postad 11 January 2020 - 14:03 PM

Visa inläggfk75 skrev:

Men något som aldrig kommer hända i verkligheten är inte roligt för mig i alla fall. Man läser om folk som tar upp lag från division 4 till att vinna SM-guld på 6 säsonger.

Var och en får såklart spela som den vill, men att Hudiksvall blir bäst i världen är orealistiskt och inte särskilt roligt för mig.

Här har vi motsatta åsikter, själv tycker jag att det bästa med FM är möjligheten att kunna göra ett div.2 lag till världens bästa lag.

Men som sagt man får ju spela hur man vill.

#30   Spursboy

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 152 Inlägg:

Postad 13 January 2020 - 13:50 PM

Visa inläggfk75 skrev:

Östersunds FK gick från division 2 till allsvenskan och europa league slutspel på 5-6 år så helt orealistiskt är det ju uppenbarligen inte! Postad bild

Tycker det är trist att du kommer in och är negativ när grabben har lagt så mycket tid och energi på att sammanfatta en fantastisk resa. Alla spelar på det sätt som de tycker är roligt, för mig är det tråkigt att ta över t.ex. Manchester United och vinna allt år efter år. Men bara för det går jag inte in i folks rapporter och gnäller.

Jag tycker iallafall att det var fantastiskt rolig läsning och många härliga bilder och statistik! Håller på med en liknande resa själv just nu så blev väldigt inspirerad. Ser fram emot framtida rapporter! Postad bild
I våran borg, I våran stad,
slår våra hjärtan för Sveriges största lag.
Trots alla lagar, och alla hot,
så kan ni aldrig släcka vår passion!

#31   fk75

Junior

• Medlem
  • Pip
  • 27 Inlägg:

Postad 15 January 2020 - 21:53 PM

Visa inläggSpursboy skrev:

Östersunds FK gick från division 2 till allsvenskan och europa league slutspel på 5-6 år så helt orealistiskt är det ju uppenbarligen inte! [img][url="http://cdn.fmsweden.se//public/style_emoticons/default/wink.png"]http://cdn.fmsweden....efault/wink.png[/url][/img]

Tycker det är trist att du kommer in och är negativ när grabben har lagt så mycket tid och energi på att sammanfatta en fantastisk resa. Alla spelar på det sätt som de tycker är roligt, för mig är det tråkigt att ta över t.ex. Manchester United och vinna allt år efter år. Men bara för det går jag inte in i folks rapporter och gnäller.

Jag tycker iallafall att det var fantastiskt rolig läsning och många härliga bilder och statistik! Håller på med en liknande resa själv just nu så blev väldigt inspirerad. Ser fram emot framtida rapporter! [img][url="http://cdn.fmsweden.se//public/style_emoticons/default/thumbs_up.png"]http://cdn.fmsweden....t/thumbs_up.png[/url][/img]

Det är tråkigt för mig också att spela med United och vinna allt. Det är inte det jag menar

Trist att du inte förstår min poäng.

#32   skynyrdnation

Spelare

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3083 Inlägg:
  • Snapchat:skynyrdnation
  • Yrke:Kung
  • Favoritlag:Liverpool FC
  • Tränar:FC Utrecht - 2034

Postad 15 January 2020 - 23:06 PM

Minut 80:

Bollen faller ner till Dosen SOM PANGAR IN EN RÖKARE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OTROLIGT!!! DET ÄR INTE SANT!!!!! GLENN STRÖMBERG BARA SKRIKER OCH NIKLAS HOMLGREN ÄR KNAPPT VID LIV!!!!

Tro fan att han skriker xD Gubben är 91 år gammal och vill inget annat än att krypa ner under sin varma, goa filt, med en kopp kaffe och en korsordstidning!

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar