Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

[FM20] Blackburn --> Schalke 04

20 svar till detta ämne

#1   Jenkki

Favorit

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1625 Inlägg:

Postad 25 January 2020 - 22:01 PM

Postad bild

Dags att dra igång en rapport igen för min del. Det var ett tag sedan och jag har verkligen ett sug på att spela FM igen. Laget som denna rapport kommer att handla om är Blackburn som är en anrik klubb med en fin historia bakom sig. Jag kommer att agera som en GM och låta min assisterande sköta varje match. Detta kanske inte är något som faller alla i smaken men jag väljer att göra såhär mest pga tidsbristen som annars uppstår när man spelar varje match själv. Det kan hända att jag senare i saven väljer att coacha laget själv men återkommer om det senare.

Saker som jag kommer att tänka på:

• Försöka att utveckla spelare från det egna ledet
  • Försöka att värva inhemskt så mycket som möjligt
  • Inom 5 år spela ute i Europa

Säsong 1 - Tabell

Vi var inför säsongen tippade på en 14e plats men det var inte något som jag skulle satsa på. Jag ville att vi skulle knipa en play-off plats och med lite tur vinna slutspelet och få en plats i Premier League. Det gick lite bättre än så då vi lyckades vinna ligan med god marginal. Årets hjälte blev Adam Armstrong som med sina 28 mål och 5 assist var en nyckelfaktor till att vi lyckades vinna ligan. En annan viktig spelare var målvakten Walton som var inlånad från Brighton som stod för 23 hållna nollor. Tillsammans med Nyambe och Lenihan bildade dessa tre spelare en perfekt trio längst bak. Inför uppkomsten till högsta ligan så var det dags att ge sig ut på marknaden för att främst bredda truppen som var lite tunn.

Säsong 2 - Tabell

Inför säsongen så hämtar vi in två klasspelare i vårt lags mått, Butland och Dembélé från Celtic. Butland gör en strålande säsong och håller nollan i 14 matcher. Trots att Dembélé vid denna tidpunkt enbart var 17 år så står han för 7 mål och 5 assist vilket får ses som klart godkänt. Armstrong gör också en bra säsong och vinner den interna skytteligan med sina 16 mål i ligaspelet. Vi var tippade att komma sist men kniper en 11e plats och var inledningsvis utav säsongen på en europaplats men verkligheten hann tyvärr ikapp oss.

Säsong 3 - Tabell

En lugn försäsong där vi enbart hämtar in två spelare. Första att komma in var Nelson från Arsenal som var transferlistad och kostade oss endast 70 Mkr, reapris för en sådan spelare. Den andra var Rinomhota från Reading för 90 Mkr och var tänkt som defensiv mittfältare. Målet för säsongen var en plats på den övre halvan och det såg bra ut hela säsongen måste jag medge. Vi tappar många poäng mot storklubbarna vilket i sig inte är så konstigt. Vi har en bra trupp nuförtiden och detta visade sig på slutet av säsongen då vi hamnar på en 5e plats, 5 poäng från Champions League spel. Vi tar förhoppningsvis med oss detta till nästa säsong men målet är fortfarande en plats på övre halvan. Vi får inte springa iväg nu, detta är ett maraton inte en sprint.

Detta inlägg har redigerats av Jenkki: 31 January 2020 - 22:11 PM

#2   Jenkki

Favorit

• Medlem
  • 1625 Inlägg:

Postad 25 January 2020 - 22:08 PM

Varför får jag upp denna:
"Du får inte använda det bildformatet i detta forum. Ett giltigt format är: http://www.domän.se/bild.gif, ett ogiltigt format är: http://www.domän.se/bild.ett.gif"

När jag försöker ha loggan längst uppe i posten? Postad bild
....Chuck Norris doesn't actually write books, the words assemble themselves out of fear.

#3   Jenkki

Favorit

• Medlem
  • 1625 Inlägg:

Postad 26 January 2020 - 00:25 AM

Postad bild

Försäsong 2022/23

Övergångar

En lite mer händelserik försäsong än vad vi är vana vid här i Blackburn. Vi säljer spelare för hela 1,7 miljarder kronor och köper in spelare för 640 miljoner kronor. Största försäljningen blir Lewis Travis som blir en Totteham spelare för hela 600 Mkr. Det är pengar som jag kan utnyttja på ett bättre sätt då han absolut inte är värd pengarna och inte kommer att utvecklas mer. Joe Rankin-Costello åker till Liverpool för 550 Mkr och det är också ett överpris. Dock är ju dessa två fostrade här så det svider lite men pengarna vi får tackar vi inte nej till. Butland som varit bra här säljs för 350 Mkr, även det ett överpris.

In kommer spelare som Jentzsch, McTominay och Henderson. Den förstnämnda blir i och med köpet den dyraste spelare i vår historia men kommer förmodligen också bli en spelare som kommer att gå till historien i klubben. McTominay var transferlistad och jag har följt honom sedan jag startade saven då han är ett riktigt kraftpaket. Henderson bidrar med rutin och kommer att agera som backup på högerbacksplatsen men även på mittfältet. Ramsdale tar över förstaspaden och var även han transferlistad och kommer in för rena kaffepengar.

Målvakter

Postad bild 01. Aaron RAMSDALE | 22/23 Bournemouth

Postad bild 13. Kieran O'HARA | 20/21 Manchester United

Försvarare

Postad bild 02. Ryan NYAMBE | Egen produkt

Postad bild 03. Amari'i BELL | 17/18 Fleetwood Town

Postad bild 04. Mason HOLGATE | 22/23 Everton

Postad bild 05. Tyler MAGLIORE | Egen produkt

Postad bild 14. Jordan HENDERSON | 22/23 Liverpool

Postad bild 15. Ainsley MAITLAND-NILES | 21/22 Arsenal

Postad bild 26. Darragh LENIHAN | Egen produkt

Postad bild 27. Liam GREGORY | Egen produkt

Mittfältare

Postad bild 06. Scott MCTOMINAY | 22/23 Manchester United

Postad bild 08. Joe ROTHWELL | 18/19 Oxford United

Postad bild 10. Karamoko DEMBÉLÉ | 20/21 Celtic

Postad bild 16. Andy RINOMHOTA | 21/22 Reading

Postad bild 20. Reiss NELSON | 21/22 Arsenal

Postad bild 28. Jack EVANS | Egen produkt

Postad bild 29. Manuel BERTINI | 22/23 Tigre

Postad bild 39. John BUCKLEY | Egen produkt

Anfallare

Postad bild 07. Adam ARMSTRONG | 17/18 Newcastle United

Postad bild 09. Felix JENTZSCH | 22/23 Austria Wien

Postad bild 11. Euan DEVLIN | Egen produkt

Postad bild 24. Jacob DAVIES | Egen produkt

A-LAG | B-LAG

#4   Hanai

Reserv

• Medlem
  • PipPip
  • 71 Inlägg:

Postad 26 January 2020 - 11:17 AM

Trevlig rapport! Hoppas det går bra! Tycker dina unga anfaller ser ruggigt intressanta ut!

#5   Kakidaniel

President

• Administratör
  • 7530 Inlägg:
  • Yrke:Manager
  • Favoritlag:Man City & MFF
  • Tränar:Man United

Postad 26 January 2020 - 18:01 PM

Wow, snyggt och spännande!

#6   Jenkki

Favorit

• Medlem
  • 1625 Inlägg:

Postad 30 January 2020 - 19:46 PM

Visa inläggHanai skrev:

Trevlig rapport! Hoppas det går bra! Tycker dina unga anfaller ser ruggigt intressanta ut!

Visa inläggKakidaniel skrev:

Wow, snyggt och spännande!

Tack så mycket båda två!
....Chuck Norris doesn't actually write books, the words assemble themselves out of fear.

#7   Jenkki

Favorit

• Medlem
  • 1625 Inlägg:

Postad 30 January 2020 - 20:17 PM

Postad bild

Säsongen 2022/23

Premier League - Tabell | Statistik | Intern Statistik 1 - 2

Vi slutar två placeringar sämre än förra året, en 7e plats. Det är godkänt tycker jag men känner att truppen inte är riktigt redo för att kämpa om CL platserna. Vi har en för tunn trupp men förstaelvan är riktigt bra i mina ögon och jag har redan gjort klart med en engelsk mittfältare som ser riktigt lovande ut. Devlin och Jentzsch fick starta tillsammans men Devlin stod för en alldeles för snål målskörd och lånades ut under januari till Bristol för att få erfarenhet. Armstrong fick tillbaka sin plats i elvan och gjorde tillsammans med Felix 50 mål under säsongen och utan dessa två herrar hade vi nog hamnat under mitten i tabellen. Ramsdale känns också osäker mellan stolparna och det kan hända att jag ger mig ut på marknaden för en bättre målvakt till nästa säsong.

Europa League - Matcher

I mina ögon var med för att se och lära men vi lyckades knipa en andraplats i gruppen efter Bilbao. Vi hann även med att slå ut Milan i 1a utslagsrundan men Schalke blev för starka därefter. Stora höjdpunkten var 9-1 vinsten mot Moskva som visar att vi kan spela bra när vi väl vill spela.

Januari övergångar

Vi tog in en brasse och en argentinare under januari. Båda 18 år och stora framtidslöften. Mário César har redan tagit en plats i elvan bredvid Nyambe medan Landriel inte fått något arbetstillstånd, precis som argentinska kollega Taborda. Två talanger som jag tagit trots att det kan vara svårt att få tillstånd för dem att spela en enda match. När det gäller värvningar av spelare som är max 18 år så blir dem "egna produkter" efter tre år i klubben före 21 års ålder. Det är något jag strävar efter när jag värvar unga spelare.

Talangkollen

Dylan Atherton

Slavoljub Veljkovic

Chris Fulton

Eetu Hyyrynen

Fulton ser riktigt lovande och kommer garanterat spela i a-laget en vacker dag. De andra kan väl på sin höjd få en plats i a-truppen men har svårt att se att någon av dem kommer konkurrera ut befintliga spelare.

#8   Jenkki

Favorit

• Medlem
  • 1625 Inlägg:

Postad 31 January 2020 - 19:38 PM

Postad bild

Försäsong 2023/24

Övergångar

Största köpet och den mest spännande spelaren jag sett på länge är Barclay som köps in relativt billigt. Kommer ta en plats direkt och förhoppningsvis har han ett stort år framför sig. Ampadu som var listad hos Chelsea både breddar och spetsar i backlinjen och ser framemot att se honom spela här. En gammal bekanting anländer gratis, Phil Jones. På senare år har han mest blivit en meme inom fotbollen men på FM är han riktigt bra trots att han börjar bli till åren. Jag letade och letade efter en målvakt som uppfyllde mina kriterier. Jag fick in en gammal Berisha och han kommer att vara förstavalet detta år då vi inte än kan få in en världsmålvakt. Williams lånas in från United och kommer att starta som vänsterack och det ligger i mina planer att försöka köpa loss honom.

Målvakter

Postad bild 01. Aaron RAMSDALE | 22/23 Bournemouth

Postad bild 12. Etrit BERISHA | NY!

Försvarare

Postad bild 02. Ryan NYAMBE | Egen produkt

Postad bild 03. Amari'i BELL | 17/18 Fleetwood Town

Postad bild 04. Ethan AMPADU | 22/23 Everton

Postad bild 05. Tyler MAGLIORE | Egen produkt

Postad bild 14. Jordan HENDERSON | 22/23 Liverpool

Postad bild 15. Ainsley MAITLAND-NILES | 21/22 Arsenal

Postad bild 18. Phil JONES | NY!

Postad bild 19. Brandon WILLIAMS | LÅN!

Postad bild 23. MÁRIO CÉSAR | 22/23 Santos

Postad bild 26. Darragh LENIHAN | Egen produkt

Postad bild 27. Liam GREGORY | Egen produkt

Mittfältare

Postad bild 06. Scott MCTOMINAY | 22/23 Manchester United

Postad bild 08. Joe ROTHWELL | 18/19 Oxford United

Postad bild 10. Karamoko DEMBÉLÉ | 20/21 Celtic

Postad bild 20. Reiss NELSON | 21/22 Arsenal

Postad bild 21. Jamie BARCLAY | NY!

Postad bild 28. Jack EVANS | Egen produkt

Postad bild 29. Manuel BERTINI | 22/23 Tigre

Postad bild 39. John BUCKLEY | Egen produkt

Anfallare

Postad bild 07. Adam ARMSTRONG | 17/18 Newcastle United

Postad bild 09. Felix JENTZSCH | 22/23 Austria Wien

Postad bild 11. Euan DEVLIN | Egen produkt

Postad bild 24. Jacob DAVIES | Egen produkt

Detta inlägg har redigerats av Jenkki: 31 January 2020 - 19:38 PM

#9   Jenkki

Favorit

• Medlem
  • 1625 Inlägg:

Postad 31 January 2020 - 20:21 PM

Postad bild

SPARKAD...

Jag fick ett ultimatum av styrelsen i slutet på förra säsongen att jag var tvungen att ta 8 poäng under de 5 inledande matcherna på den nya säsongen. Varför vet jag inte och tycker detta är så jäkla orimligt.. Jag tog upp laget första säsongen och har tagit klubben ut i Europa. Jag kände att jag hade något på gång och detta svider oerhört. Nu är det dags för nya tag och förhoppningsvis är jag inte arbetslös alltför länge.

Väl mött!

#10   Jenkki

Favorit

• Medlem
  • 1625 Inlägg:

Postad 31 January 2020 - 22:11 PM

Postad bild

Ny klubb!

Äntligen en ny klubb att träna. Jag tillträder 15 feb 2024. Så en lång tid utan att få träna ett lag. Schalke befinner sig just nu på 9e plats i tabellen och har en ganska bra trupp med några lovande talanger på uppgång vilket jag kommer att satsa på. Målsättningen för slutet av säsongen blir att hamna i mitten, något som styrelsen också vill. Sedan börjar utmaningen igen och som med Blackburn så kommer jag att satsa på att utveckla unga spelare då det gör spelandet mycket roligare i min mening.

Återkommer med mer info när säsongen är färdigspelad.

#11   Kakidaniel

President

• Administratör
  • 7530 Inlägg:
  • Yrke:Manager
  • Favoritlag:Man City & MFF
  • Tränar:Man United

Postad 31 January 2020 - 22:54 PM

Spännande lagval!

#12   Jenkki

Favorit

• Medlem
  • 1625 Inlägg:

Postad 01 February 2020 - 16:07 PM

Postad bild

Bundesliga - Tabell

Det blir en 12e plats tillslut så vi tappar 3 placeringar i tabellen vilket inte är bra. Hittade inte någon bra taktik till en början men nu på slutet verkar jag ha prickat rätt förutom att vi släpper in på tok för många mål, samt billiga mål. Den typen av mål vi släpper in mest är ett inlägg från kanten som går över hela backlinjen som yttern i motståndarlaget drar in direkt på volley i mål, en bugg i spelet? Det kommer att bli en rejäl utrensning förhoppningsvis i truppen då vi har för många spelare som inte håller måttet i mina ögon. Mer om det senare så ses vi senare gott folk!

#13   Jenkki

Favorit

• Medlem
  • 1625 Inlägg:

Postad 01 February 2020 - 20:21 PM

Postad bild

Försäsong 2024/25

Spelare in

Davide CRISAFULLI - Lazio, 215 Mkr

CAIO - Palmeiras, 200 Mkr

DAIVID - Santos, 200 Mkr

Rodrigo TOLENTINO, Sport Recife, 150 Mkr

Jonathan GONZÁLEZ - Brighton, 127 Mkr

Ignacio TROYANO - Lanús, 100 Mkr

Kevin LAURSEN - FC Midtjylland, 92,5 Mkr

Ivan SUNJIC - Norwich, 75 Mkr

Marcos MARTÍN - Gimnasia La Plata, 70 Mkr

Matías ROSALES - Atlético Tucumán, 52,5 Mkr

Horst HECKING - VfL Osnabrück, 50 Mkr

Hernán LÓPEZ MUNÔZ - River Plate, 50 Mkr

Willy TA BI - Hamburger SV, 35 Mkr

Christian MEDINA - Libertad, 20 Mkr

Marian BENES - Slovan Liberec, 13 Mkr

Gergely HUTVÁGNER - Debreceni VSC, 8,5 Mkr

Robert LEWANDOWSKI - Klubblös

Simon TURNER - Manchester United, Lån

Spelare ut

Nabil BENTALEB - West Ham, 500 Mkr

Bukayo SAKA - AC Milan, 420 Mkr

Julian Chabot - Lazio, 400 Mkr

Amine HARIT - Lyon, 250 Mkr

Jonas OMLIN - Brighton, 180 Mkr

Gonzalo MONTIEL - Watford, 180 Mkr

Evan N'DICKA - Atalanta, 170 Mkr

Ivan MUJAGIC -RasenBallsport Leipzig, 115 Mkr

Munas DABBUR - AFC Ajax, 92,5 Mkr

Francisco ORTEGA - Shakhtar Donetsk, 77,5 Mkr

Phakamani MAHLAMBI - Nürnberg, 75 Mkr

Suat SERDAR - Hamburger SV, 75 Mkr

Stefan LAINER - Shakhtar Donetsk, 70 Mkr

Ramy BENSEBAÏNI - Hoffenheim, 60 Mkr

Wuilker FARIÑEZ - Southampton, 55 Mkr

Pascal GROB - Besiktas, 50 Mkr

Bernard TEKPETEY - Augsburg, 50 Mkr

Bruno AMIONE - Lanús, 45 Mkr

Steven SKRZYBSKI - Augsburg, 20 Mkr

Jonas MEFFERT - Werder Bremen, 12 Mkr

Ardy MFUNDU - KV Oostende, 10 Mkr

Om vi börjar med försäljningarna så blev den dyraste att lämna Bentaleb som drar till Premier League för att söka lyckan. Hade inga planer på att sälja honom men när West Ham la upp så mycket pengar som dom gjorde så kunde jag inte tacka nej till det för en 29 åring. Saka sälja pga att han inte tar en plats i den nuvarande taktiken som saknar yttrar. Chabot svider då han hade en klausul och inte ville skriva ett nytt kontrakt för att säkra hans framtid, surt. Harit var under min korta tid här en spelare som inte stack ut och var ofta osynlig under matcherna och vi fick in bra pengar för honom.

Vi plockar in många unga spelare och en del rutinerade som Sunjic som är en riktig arbetshäst på det defensiva mittfältet. Lewandowski är en cool värvning och plockas in för ett år och förhoppningsvis kan han fortfarande göra mål samt som han innehar en viktig rutin för dessa unga spelare. Crisafulli tar Bentalebs plats på mitten och ser riktigt intressant ut och kan fortfarande utvecklas.

Det är inte optimalt att sälja och köpa i den mängd jag har gjort men kände att det var en nödvändig förändring för en klubb som kämpat under de senaste åren. Nu har vi framtiden säkrad för ett antal år framöver.

Truppen 2024/25

Målvakter

Postad bild 01. Christian MEDINA

Postad bild 30. Gergely HUTVÁGNER

Försvarare

Postad bild 02. Robert BORNKESSEL | Egen produkt

Postad bild 03. DAIVID

Postad bild 04. Maik SCHREIBER | Egen produkt

Postad bild 05. Ignacio TROYANO

Postad bild 12. Willy TA BI

Postad bild 15. Jannick DASCHNER | Egen produkt

Postad bild 18. Marcos MARTÍN

Postad bild 29. Marc FLORSCHÜTZ | Egen produkt

Mittfältare

Postad bild 06. Jonathan GONZÁLEZ

Postad bild 07. Rodrigo TOLENTINO

Postad bild 08. Davide CRISAFULLI

Postad bild 10. Simon EILFELD | Egen produkt

Postad bild 13. Ivan SUNJIC

Postad bild 14. Simon TURNER

Postad bild 17. Matías ROSALES

Postad bild 22. Hernán LÓPEZ MUNÕZ

Postad bild 36. CAIO

Anfallare

Postad bild 09. Robert LEWANDOWSKI

Postad bild 11. Kevin LAURSEN

Postad bild 19. Ahmed KUTUCU | Egen produkt

Postad bild 20. Ikoma Lois OPENDA

Postad bild 27. Marian BENES

Detta inlägg har redigerats av Jenkki: 01 February 2020 - 20:38 PM

#14   Hammurabbit

Reserv

• Medlem
  • PipPip
  • 54 Inlägg:
  • Favoritlag:Halmstad BK

Postad 03 February 2020 - 17:49 PM

Grymma rapporter! Spännande att se om du får rätt på Schalke redan i år.
Hur går det för Blackburn förresten? Brukar alltid bli lite glad inombords om laget går sämre efter man har fått sparken Postad bild

Detta inlägg har redigerats av Hammurabbit: 03 February 2020 - 17:49 PM

#15   Jenkki

Favorit

• Medlem
  • 1625 Inlägg:

Postad 03 February 2020 - 18:04 PM

Postad bild

Säsongen 2024/25

Bundesliga - Tabell | Statistik BL | Statistik 1 | Statistik 2

Vi inleder säsongen med 3 inspelade poäng på 6 matcher och redan då anade jag att detta skulle bli en lång säsong för oss. I mitten på säsongen så låg vi i mitten av tabellen och jag var inställd på att landa ungefär där då inget verkade fungera för oss framåt. Ingen gjorde mål och det såg allmänt lojt ut på planen vilket kändes tungt. I slutet på januari så började det dock vända och vi avslutar de sista 9 matcherna med 8 vinster och en oavgjord vilket gör att vi efter mycket om och men lyckas knipa en 3e plats i ligan vilket innebär CL spel nästa säsong. Lyckan är total och jag ska erkänna att motivationen varit si och så efter att jag fick sparken från Blackburn. Men nu är den påväg tillbaka vilket känns skönt.

Årets spelare är lagkaptenen Kutucu som gör 20 mål och 6 assist och har fått en ny roll som han anpassat sig till, vänsterytter i en 4-3-3 formation som sett riktigt bra ut och passar oss bra. En annan som visat framfötterna är Eilfeld som gör 8 mål och 7 assist och har en plats i startelvan i många år framöver. Det kommer ske en del övergångar inför nästa säsong då vi börjat spela med yttrar och det har vi ont om just nu. Två spelare kommer att bli upplockade från U-19 truppen och dessa spelare ser intressanta ut.

Visa inläggHammurabbit skrev:

Grymma rapporter! Spännande att se om du får rätt på Schalke redan i år.
Hur går det för Blackburn förresten? Brukar alltid bli lite glad inombords om laget går sämre efter man har fått sparken [img][url="http://cdn.fmsweden.se//public/style_emoticons/default/smile.png"]http://cdn.fmsweden....fault/smile.png[/url][/img]

Tack så mycket! Det gick bra detta år trots en del problem under inledningen.

Samma säsong som jag fick sparken så slutade dem på 14e plats vilket kändes bra. Denna säsong landade dem på en 6e plats vilket får ses som bra. Klubben sålde både Jentzsch och Dembélé för 2 miljader totalt men om jag styrde klubben hade jag aldrig sålt dessa spelare då dem var riktigt bra och var unga.

Detta inlägg har redigerats av Jenkki: 03 February 2020 - 18:04 PM

#16   Jenkki

Favorit

• Medlem
  • 1625 Inlägg:

Postad 04 February 2020 - 18:16 PM

Postad bild

Återigen en ny klubb för mig att träna. Säsongen hade precis avslutats i Tyskland och jag kollade igenom lediga poster hos olika klubbar. Där dök Arsenal upp och på skoj så ansökte jag för jag känner väl någonstans att jag aldrig var klar i England. Jag fick komma på intervju och tydligen så svarade jag rätt på frågorna och blev erbjuden jobb. Tvekade faktiskt inte en enda sekund utan valde att röra på mig efter enbart 1 år i Tyskland. Klubben vann Premier League under första säsongen under den här saven men sedan har Manchester klubbarna dominerat. Det vill jag ändra på men först måste grundstrukturen sättas och jag valde att anställa en ny assisterande och ett antal hjälptränare för att få ut maximalt av träningen.

Ligaplaceringar genom åren

2019/20 | 20/21 | 21/22 | 22/23 | 23/24 | 24/25

Övergångar 25/26

Det blev endast två värvningar som jag gjorde. Herrera och Kalaitzidis där den sistnämnda är en spelare som jag följde under mina år i Blackburn. Herrera är en spelare för framtiden och vi aktiverade hans klausul för att knyta till oss honom. De två andra värvades in innan jag anlände och helt ärligt ser jag ingen större framtid för dem i klubben. Desto fler spelare lämnade klubben vilket var bra för ekonomin och framöver kommer jag försöka värva unga spelare då det bara blir dyrare och dyrare att köpa klasspelare. För att få in en bra spelare i dessa tider så måste man punga upp drygt 1 miljard vilket jag inte är villig att göra i dagsläget.

Målvakter

Postad bild 01. Bernd LENO | 8e säsongen i klubben

Postad bild 13. Pau LÓPEZ | 2a säsongen i klubben

Försvarare

Postad bild 02. Héctor BELLERIN | Vice Kapten | 12e säsongen i klubben

Postad bild 03. Paul DREDGE | 5e säsongen i klubben

Postad bild 04. Aymeric LAPORTE | 5e säsongen i klubben

Postad bild 05. Thomas BASILA | 4e säsongen i klubben

Postad bild 15. Marco KANA | 4e säsongen i klubben

Postad bild 18. Moussa WAGUÉ | 3e säsongen i klubben

Postad bild 29. William SALIBA | 6e säsongen i klubben

Postad bild 63. Kieran TIERNEY | 7e säsongen i klubben

Mittfältare

Postad bild 06. Lucas TORREIRA | 8e säsongen i klubben

Postad bild 07. David BROOKS | 3e säsongen i klubben

Postad bild 08. Bruno FERNANDES | 6e säsongen i klubben

Postad bild 10. Leigh CHAPMAN | 5e säsongen i klubben

Postad bild 12. Romário BARÓ | 5e säsongen i klubben

Postad bild 14. Eddie NKETIAH | Egen produkt

Postad bild 24. Lee KANG-IN | 2a säsongen i klubben

Postad bild 28. Rafael BEDOYA | 2a säsongen i klubben

Postad bild 33. Stefanos KALAITZIDIS | NY!

Postad bild 78. Joel HERRERA | NY!

Anfallare

Postad bild 09. Tyreece JOHN-JULES | Egen produkt

Postad bild 11. Memphis DEPAY | 7e säsongen i klubben

Detta inlägg har redigerats av Jenkki: 04 February 2020 - 18:26 PM

#17   Jenkki

Favorit

• Medlem
  • 1625 Inlägg:

Postad 10 February 2020 - 19:57 PM

Postad bild

Ny ägare!

Vi får in en ny ägare som tar över Kroenkes roll i klubben. Han valde att inte investera något nu men förhoppningsvis så får vi i framtiden mer pengar.

#18   raca14

Lagkapten

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1374 Inlägg:
  • Yrke:Tränare
  • Favoritlag:Arlövs BI, Arsenal FC, Parma Calcio
  • Tränar:Fotboll

Postad 10 February 2020 - 21:51 PM

Visa inläggJenkki skrev:

[img][url="https://imgur.com/WdpsItN.png"]https://imgur.com/WdpsItN.png[/url][/img]

Ny ägare!

Vi får in en ny ägare som tar över Kroenkes roll i klubben. Han valde att inte investera något nu men förhoppningsvis så får vi i framtiden mer pengar.

Bort med amerikanen på riktigt också!! Postad bild Postad bild

Detta inlägg har redigerats av raca14: 10 February 2020 - 21:51 PM

#19   kiiimpa

Reserv

• Medlem
  • PipPip
  • 69 Inlägg:

Postad 10 February 2020 - 22:00 PM

Grymt bra rapport! Vad kör du för taktik? Samma oberoende klubb?

#20   Peppe_1988

FMSU-Ansvarig

• Administratör
  • 1948 Inlägg:
  • Yrke:Lärare
  • Favoritlag:Spurs & IFK Göteborg

Postad 11 February 2020 - 08:45 AM

Kul läsning, ofattbart att du fick sparken från Blackburn efter allt du åstadkommit där! Lycka till i Schalke :)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar