Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

[FM20] Celta Vigo

Celta Vigo La Liga Football manager 2020 Spanien Berättelse Rapport
2 svar till detta ämne

#1   Jonne

FMSM -08

• Medlem
  • PipPipPip
  • 178 Inlägg:

Postad 25 March 2020 - 06:20 AM

.
Celta Vigo

Information:

Jag har spelat Football Manager och Championship Manager sedan 99/00 eller 00/01.
Jag tror inte att jag har missat någon utgåva av spelet och jag har spelat mig igenom en hel del saves utan att lägga upp någon rapport ännu.
Jag har även varit med i FMSM 2008 som jag tillslut vann det året.

Jag följer flera rapporter och besöker sidan dagligen tillsammans med FMBase och FMScout.
Är även en flitig användare av FMSU när jag spelar i Allsvenskan, oftast då med Djurgården.
Jag brukar för det mesta välja bland lag under de topp fyra rakade lagen.
De lag som jag nyligen avslutat saves med är Djurgården (Vann Ligan, cupen och Conference League på fyra säsonger), Leeds, Lazio, Fiorentina samt Udinese där jag vunnit ligan & Champions League efter fyra till åtta säsonger med lagen utan att byta klubb.
Ifall någon är intresserad kan jag skriva av mig lite om dem vid senare tillfälle.
Är i grund och botten Atletico Madrid samt Djurgårdenfan och valde i denna save mellan Valencia, Villareal och Celta Vigo. Ville tillslut ha ett lag utan någon ligaseger och då Celta Vigo slutade på 17e plats säsong 18/19 så passade de riktigt bra som utmaning denna gång.

Jag kommer mest troligt även att starta upp en multiplayer save senare i veckan i Franska ligan med Lille med en kompis från UK, kan vid intresse skriva lite om den ifall den blir av samt intresserar er. Ska försöka ta mig tid och spela igenom denna save nu när jag ändå lagt upp den som en rapport. Har länge velat skriva en rapport själv då jag läst väldigt många intressanta rapporter som alltid hjälper till att hålla motivationen uppe, tack för det!

Jag hade nu tänkt skriva en enklare rapport om Celta Vigo som jag aldrig spelat med tidigare.
Jag är inte så "high" på detta med att skriva foruminlägg och lägga upp rapporter,
så ge mig gärna tips och feedback på vad jag kan förbättra och vad ni vill se och läsa om.
Har spelat 1,5 säsong nu vid denna tidpunkt.
Har tagit en hel del screens som jag tänkte lägga upp istället för att skriva en massa nu i början.

Information om själva laget hittar ni på:
https://en.wikipedia...C_Celta_de_Vigo
http://www.rccelta.es/index.php/en/

Regler:
Max tre värvningar per säsong.
Inga värvningar över 26 år.
Får ej byta lag och spelar tills jag uppnått målen eller får sparken.

Mål:
Vinna ligan, vinna cupen, spela i Europa, ta hem EL eller CL.

Databas:
Ungefär 41 000 spelare, de större ligorna från Europa samt Sydamerika.
Enbart La liga och La Liga2 som spelbara ligor.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hur gör jag för att lägga upp bilder direkt så de syns utan länk?
Jag har sökt efter det samt testat laddat upp via Imgur och lagt in länk men det blir inte bilden direkt.

När jag får svar på detta så blir det enklare att komma igång med rapporten.
Någon som kan hjälpa mig?

Detta inlägg har redigerats av Jonne: 25 March 2020 - 06:21 AM

<3

#2   Jockonelli

Reserv

• Medlem
  • PipPip
  • 73 Inlägg:

Postad 25 March 2020 - 07:00 AM

Citat

Hur gör jag för att lägga upp bilder direkt så de syns utan länk?
Jag har sökt efter det samt testat laddat upp via Imgur och lagt in länk men det blir inte bilden direkt.

När jag får svar på detta så blir det enklare att komma igång med rapporten.
Någon som kan hjälpa mig?

Du behöver använda BBcode, och det kan du göra på två sätt från imgur:

1/ Hitta fliken "share links" på imgur, där kan du direkt kopiera bbcode med din bild och lägga in i din text där du vill ha bilden.

2/ Kopiera länken till bilden och addera själv (se bort ifrån *tecken nu) [img*] innan och sedan [/img*] efter.

#3   Jonne

FMSM -08

• Medlem
  • PipPipPip
  • 178 Inlägg:

Postad 26 March 2020 - 11:24 AM

Visa inläggJockonelli skrev:

[/i]
Du behöver använda BBcode, och det kan du göra på två sätt från imgur:

1/ Hitta fliken "share links" på imgur, där kan du direkt kopiera bbcode med din bild och lägga in i din text där du vill ha bilden.

2/ Kopiera länken till bilden och addera själv (se bort ifrån *tecken nu) [img*] innan och sedan [/img*] efter.

Tack! Ska testa det i helgen.
<3

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar