Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

Vad vill ni ha?

3 svar till detta ämne

#1   MRHide

Grafikansvarig

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 603 Inlägg:
  • Yrke:ServicePersonal
  • Favoritlag:Leeds United

Postad 23 April 2020 - 17:18 PM

Hej på er alla underbara FM-Fans, hoppas ni har klarat er undan covid-19 än så länge.

Jag är då den nye Grafikansvarige på FMSweden så jag kommer hålla på mycket med grafiken allt från ad-boards till logos till facepack dvs all grafik som går att göra något åt.

Jag håller ju på med Logos i första hand, men tar mig friheten och gör allt möjligt.

Så min fråga till er alla vad vill ni ha, jätte stor fråga egentligen, men jag menar då vill ni ha fancy eller vill ni ha cleant som mycket som möjligt och för er som missat så har ju FMS en egen logo stil som heter FMS Frost Logos, är det sånt ni vill ha, vill ni ha en egen stil överhuvudtaget, skriv av er vad ni vill. För jag personligen tycker att FMS saknar Grafik överhuvudtaget just nu plockas grafiken från andra sajter så varför inte försöka sätta FMS på grafik-kartan igen

Jag kommer inte göra någon grafik ännu tills den nya sidan är uppe och rullar felfritt då det tar vääldigt lång tid att editera inlägg och lägga upp nått på sidan.

//
Tack för mig för stunden
Även Tack till alla som driver sajten
Tusen tack för att man får chansen som grafikansvarig
mvh MrHide

#2   El Payaso

Sportchef

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5015 Inlägg:

Postad 03 May 2020 - 10:11 AM

Jag gillar mest cleant.

#3   pontuswernbloom

Reserv

• Administratör
  • 57 Inlägg:
  • Yrke:Fotbollspelare
  • Favoritlag:IFK Göteborg & Man U
  • Tränar:IFK Göteborg

Postad 03 May 2020 - 14:38 PM

håller med el payaso, stilrent!

#4   El Payaso

Sportchef

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5015 Inlägg:

Postad 06 May 2020 - 00:38 AM

En annan sak som jag skulle önska fanns är möjligheten att önska bilder på spelare, jag använder mig exempelvis av DF11 men saknar ibland några ansikten som hade vart kul att ha med.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar