Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

Bäst på CM 03/04

48 svar till detta ämne

#1   Formsvacka

Reserv

• Validating
  • PipPip
  • 81 Inlägg:

Postad 22 April 2007 - 14:02 PM

Nu kanske det inte är så många av er som fortfarande spelar CM 03/04 och har sånt här färskt i minnet, men vem vill ni hävda var bästa spelaren på det spelet? Jag hade en riktig übersäsong med Chelsea och Adrian Mutu var nästan överjordiskt bra. Jag har även en kompis som spelade 03/04 (han körde Napoli) ett tag och han skaffade in Mutu och Pazzini, vilket i slutändan blev världens bästa anfallspar. Just Pazzini var skitbra även han, speciellt med tanke på att han bara var 18 år då. Jag hade även ett par standardvärvningar, främst Lúcio, Mexès och Cissé, dom var nästan aldrig dåliga. Martins var riktigt bra även han, lite samma grej som med Pazzini även om han inte var riktigt lika vass.
Nån som vill inflika något?

#2   Severin

Manager

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3538 Inlägg:
  • Favoritlag:Djurgården
  • Tränar:Enskede

Postad 22 April 2007 - 18:02 PM

Om jag minns det rätt så var Hanno Balitsch och César Carignano kungar i mitt Man Utd.
Jag sålde för övrigt mitt 03/04 till en skolkamrat för 80 spänn :D

#3   Formsvacka

Reserv

• Validating
  • PipPip
  • 81 Inlägg:

Postad 25 April 2007 - 07:29 AM

Hmm, vad är det för några? Balitsch låter bekant, men Carignano tror jag inte att jag har hört talas om. Var spelar dom, på vilken position, hur gamla är dom när spelet börjar?

#4   Severin

Manager

• Medlem
  • 3538 Inlägg:

Postad 25 April 2007 - 18:35 PM

Citat

Hmm, vad är det för några? Balitsch låter bekant, men Carignano tror jag inte att jag har hört talas om. Var spelar dom, på vilken position, hur gamla är dom när spelet börjar?
Hanno Balitsch är högerback på CM 03/04 och är väl runt 21-22 år. Från Leverkusen.
IRL: Var lagkapten i landslaget i U21-EM 2004. Men blev aldrig någon stjärna.

César Carignano är en striker som är runt 20-21 när man startar spelet. En argentinare från Colón.

#5   dire_f

Startspelare

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 637 Inlägg:

Postad 13 June 2007 - 23:50 PM

Jag har så dåligt minne, men var det på 03/04 som den bulgariske anfallaren Anatoli Todorov var ohyggligt bra?
Emirate of Arsenal

#6   Severin

Manager

• Medlem
  • 3538 Inlägg:

Postad 14 June 2007 - 13:30 PM

Citat

Jag har så dåligt minne, men var det på 03/04 som den bulgariske anfallaren Anatoli Todorov var ohyggligt bra?
Jo det var det. Den jäveln gjorde ju mål i varenda match. "för evigt trogen" gillade honom :lol:

Det fanns en annan anfallare i Litex som inte var lika bra som Todorov, men som ändå öste in mål. Passade i mindre ligor som Allsvenskan. Någon som minns hans namn?

#7 Gäst_Anonymous_*

• Guests

Postad 14 June 2007 - 14:05 PM

Robinho, helt klart. BÄST.

#8   Formsvacka

Reserv

• Validating
  • PipPip
  • 81 Inlägg:

Postad 19 June 2007 - 20:36 PM

Just det, Robinho... Jag själv jobbade nog aldrig med honom på 03/04, hade däremot en kompis som spelade en herrans massa säsonger med United (han hade, enligt egen utsago, tillräckligt bra och brett spelarmaterial för att kunna sätta ihop tre elvor som skulle kunna vinna ligan) och han skaffade in Robinho ganska tidigt, pojken var tydligen kung över allt och alla på hela den runda planeten Tellus. Till slut hostade Juventus upp en miljard för honom, och då fick han gå. Kompisen ifråga är även ett stort fan av en viss Supat Rungamatsee.

#9   Gasbarroni

Ungdom

• Medlem
  • 4 Inlägg:

Postad 02 August 2007 - 08:02 AM

Citat

Citat

Jo det var det. Den jäveln gjorde ju mål i varenda match. "för evigt trogen" gillade honom :lol:

Det fanns en annan anfallare i Litex som inte var lika bra som Todorov, men som ändå öste in mål. Passade i mindre ligor som Allsvenskan. Någon som minns hans namn?

Tror han hette nåt i stil med Kharlakov, eller nåt sånt skumt....
CM-älskare for life

#10   rymdgubben

Ikon

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2926 Inlägg:

Postad 02 August 2007 - 11:43 AM

Jag kommer ihåg att Sanli Tuncay var överjävlig, samt någon italienare som hette Gianpiero Zecchin (eller något liknande).

#11   Weah

Lagkapten

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1166 Inlägg:

Postad 02 August 2007 - 18:15 PM

Mexicanen ISmael Iniguez var övermänsklig kmmer jag ihåg ..

#12   Zaaaap

Stjärna

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 887 Inlägg:

Postad 04 August 2007 - 11:21 AM

Steed Malbranque och Djibril Cissé var kolossala minns jag.

#13   David-39

Ungdom

• Medlem
  • 2 Inlägg:

Postad 24 September 2007 - 17:26 PM

Citat

Citat

Citat

Tror han hette nåt i stil med Kharlakov, eller nåt sånt skumt....
Georgi Kakalov tror jag han hette..

#14   Deisden

Startspelare

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 556 Inlägg:

Postad 12 November 2007 - 22:57 PM

Minns inte om Maxim Tsigalko, vitryssen som "slog igenom" på 01/02(första gången någonsin jag såg en spelare med 20 i avslut och så höga attribut. Han var ju överimba. Gjorde typ hattrick i nästan varje match i min Roma save), var kvar på 03/04? I så fall röstar jag på honom.

#15   rymdgubben

Ikon

• Medlem
  • 2926 Inlägg:

Postad 13 November 2007 - 00:45 AM

Citat

Minns inte om Maxim Tsigalko, vitryssen som "slog igenom" på 01/02(första gången någonsin jag såg en spelare med 20 i avslut och så höga attribut. Han var ju överimba. Gjorde typ hattrick i nästan varje match i min Roma save), var kvar på 03/04? I så fall röstar jag på honom.
Han var inte särskilt bra på 0304, utan det var som du säger, på 0102 han var kung.

#16   Enz

Junior

• Medlem
  • Pip
  • 17 Inlägg:

Postad 04 January 2008 - 01:58 AM

Citat

Nu kanske det inte är så många av er som fortfarande spelar CM 03/04 och har sånt här färskt i minnet, men vem vill ni hävda var bästa spelaren på det spelet? Jag hade en riktig übersäsong med Chelsea och Adrian Mutu var nästan överjordiskt bra. Jag har även en kompis som spelade 03/04 (han körde Napoli) ett tag och han skaffade in Mutu och Pazzini, vilket i slutändan blev världens bästa anfallspar. Just Pazzini var skitbra även han, speciellt med tanke på att han bara var 18 år då. Jag hade även ett par standardvärvningar, främst Lúcio, Mexès och Cissé, dom var nästan aldrig dåliga. Martins var riktigt bra även han, lite samma grej som med Pazzini även om han inte var riktigt lika vass.
Nån som vill inflika något?

Mutu var riktigt grym på det!
[img]http://img405.images...73/qvistff8.jpg[/img]
Lasse Qvist Tha Man!
18 SM-Guld säger väl allt!

#17   ottey

Junior

• Medlem
  • Pip
  • 41 Inlägg:

Postad 20 April 2008 - 00:41 AM

Mariano Gonzales (HM, Racing Club)
Leandro Pisculichi (VM, Argentinos)

Två riktigt vassa yttrar från Argentina.. Mariano är ruskigt bra redan från början medan Leandro utvecklas i takt med matchningen.

Vill passa på att hylla cm 03/04 spelmotorn.. tycker den är överlägsen både FM2007 och FM2008 i realism.

#18   Zenithal

Stjärna

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 863 Inlägg:

Postad 20 April 2008 - 09:22 AM

Nicola Dikoumeh (Anfallare) och Felix Ademola (OMV) var helt sjuka, bägga från Nigeria och klubblösa från början. De hade inga vidare stats men Dikoumeh vann skytteligan i La Liga första säsongen och Ademola toppade betygssnitt. Hade dem i IFK en gång och de ensamma tog mig till semi-final i CL.

#19   cm3

Truppspelare

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 475 Inlägg:

Postad 21 April 2008 - 01:09 AM

Mateja Kezman :shock:

#20   rymdgubben

Ikon

• Medlem
  • 2926 Inlägg:

Postad 21 April 2008 - 19:53 PM

Citat

Vill passa på att hylla cm 03/04 spelmotorn.. tycker den är överlägsen både FM2007 och FM2008 i realism.
Jo tjena! Det är jävligt realistiskt att vinna varje match med en lång pil i mitten.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar