Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

Die ultimate cm0102-tråd.

733 svar till detta ämne

#1   b00bass

Truppspelare

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 274 Inlägg:

Postad 01 april 2006 - 14:06

Skriv på!

#2 Gäst_Anonymous_*

• Guests

Postad 01 april 2006 - 14:13

Oh yeah! Har inte lirat det här på sketalänge. Men det blir nog endel ikväll. Ska hem till Säret och Västerås-saven känns mycket lockande.

#3 Gäst_Anonymous_*

• Guests

Postad 01 april 2006 - 14:38

Varför går det åt helvete med alla mina saves nuförtiden. I think I have lost IT!

#4 Gäst_Anonymous_*

• Guests

Postad 01 april 2006 - 15:54

Vann Allsvenskan med mitt Malmö FF första säsongen. Vunnit Svenska Cupen 2 år i rad nu och åkte ut i kvartsfinalen mot Werder Bremen i UEFA-Cupen där jag bland annat slog ut Real Madrid i andra omgången. Ligger just nu 1 i Allsvenskan efter 13 omgångar och söker lite nya utmaningar.

Kapital : 290 miljoner och 52,5 miljoner till att köpa nya spelare.

Spelare med fet stil är i startelvan.

Målvakter :

Mart Poom
Jaroslav Drobny [Backup]
Jaime Herrera [Reservlag]
Alexander Hysén [Reservlag och talang]

Försvarare :

Mingo
Christoffer Andersson
Titus Bramble
Quique Àlvarez
Hans Mattisson [Backup]
Bobbie Friberg de la Cruz [Backup]
Olof Persson [Backup]
Christian Järdler [Skadad, ordinarie annars]
Mats Pasuwa [ Reservlag och talang]
Javier Marcos [Reservlag och talang]

Mittfältare :

Yksel Osmanovski
Anders Andersson
Daniel Andersson
Jon Jönsson
Petter Andersson
Afonso Alves [Backup]
Marcus Pode [Reservlag och talang]
Christian Van Buel [Reservlag och talang]

Anfallare :

Paulinho Guará
Marcus Allbäck [Backup]
Ola Toivonen [Backup]
Dexter Blackstock [Reservlag och talang]
Mikael Otta [Reservlag och talangt]

Taktik : Helvete 4-5-1 DDL , En supertaktik ;)

Edit ; Hamnade i samma Champions League grupp som Barcelona, Inter och Benfica. Någon som tror jag går vidare ?

Edit 2 ; Jag gick vidare, haha ;D

#5   trashbag

Sportchef

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 330 Inlägg:

Postad 01 april 2006 - 16:36

Citat

Oh yeah! Har inte lirat det här på sketalänge. Men det blir nog endel ikväll. Ska hem till Säret och Västerås-saven känns mycket lockande.

Västerås? Tell me :)

#6 Gäst_Anonymous_*

• Guests

Postad 01 april 2006 - 22:25

Går rätt så tungt för mitt Sheffield United. Två hemmaförluster mot Chelsea och Man United gjorde att jag tappade motivationen för en stund.

#7 Gäst_Anonymous_*

• Guests

Postad 02 april 2006 - 00:25

Vi började för typ 3 år sedan. Vi lirade med DIF då. Det gick bra och vi vann allsvenskan och skit. Sedan efter 4-5 säsonger även CL. Vi tog över Portugal tror jag. Vi kom tvåa i EM. Sedan bytte vi DIF till Västerås typ 2007. De låg i superettan, vi drog upp dem och hade jättekul i allsvenskan och vann efter ett par år. Vi bytte Portugal mot Frankrike. Det sket sig i något mästerskap och vi pallade inte med alla jävla 35-åringar (förutom en jävla talang som hette Le Bert, hahahahahaha) och vi tog över Sverige. Nu har det gått några säsongen och Västerås dominerar Europa och Sverige ska snart gå in i sitt första mästerskap. Skitkul. Vi körde typ 3 matcher idag för det var uppehåll.

#8   trashbag

Sportchef

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 330 Inlägg:

Postad 02 april 2006 - 10:57

Yeay, WeztahroZe fôr lè WïÑ! Jag försöker göra samma sak fast på FM 06, hoppas det går. Alltså göra Västerås till ett lag som domnierar Europa.

#9   rymdgubben

Ikon

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2 926 Inlägg:

Postad 02 april 2006 - 11:18

Någon som kan ge en länk till senaste uppdateringen? Har inte spelat på ett tag, men blev rejält sugen att starta ett spel med ett svenskt skitlag.

#10   a.k.a

Reserv

• Medlem
  • PipPip
  • 74 Inlägg:

Postad 02 april 2006 - 11:42

http://champman0102....opic.php?t=1870

Vi planerar dock att släppa en ny uppdatering i mitten av april om du har lust att vänta...
The breasts are probably fake, BUT BY GOD those tears are real.

#11 Gäst_Anonymous_*

• Guests

Postad 03 april 2006 - 20:48

http://fmsweden.se/f...topic.php?t=375

Om någon har missat det.

#12 Gäst_Anonymous_*

• Guests

Postad 08 april 2006 - 10:28

Nån som har ett tips på vilket lag jag ska vara ? Det ska inte ligga för mycket minus och det ska vara ett lag som vunnit något tidigare fast inte så nyss. Jag ska alltså ta tillbaka dom till "toppen". Ett plus är väl om dom har lite talanger. Men om ni inte kommer på nåt sådant lag så skriv något lag ni tycker är roliga :)

#13   fratacc

Ungdom

• Medlem
  • 1 Inlägg:

Postad 08 april 2006 - 16:04

Jag spelar med Umeå FC nu är på 6 är säsongen typ... Nån som har ett tips på en bra mitt mittfältare

#14   Vittorio

Reserv

• Medlem
  • PipPip
  • 75 Inlägg:

Postad 11 april 2006 - 20:02

Börkade nyss ett nytt lir på detta underbara spel...
Tog över Parma, som låg back ca 500 millar när jag startade! Tog över dom för att det är en liten utmaning att ta tbx detta klassiska lag till toppen samt att ordna ekonomin... Går la sådär, ligger typ på 15 plats och är i en djup formsvacka. Låg 1a efter typ 5-6 omgångar men sen har det gått utför!
Lirarnas Lag!!!

#15   joehelmer

Truppspelare

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 379 Inlägg:

Postad 16 april 2006 - 17:59

Citat

Nån som har ett tips på vilket lag jag ska vara ? Det ska inte ligga för mycket minus och det ska vara ett lag som vunnit något tidigare fast inte så nyss. Jag ska alltså ta tillbaka dom till "toppen". Ett plus är väl om dom har lite talanger. Men om ni inte kommer på nåt sådant lag så skriv något lag ni tycker är roliga :)

Nottingham Forest.
Moderator på EHM The Blue Line

#16   erkeherke

Reserv

• Medlem
  • PipPip
  • 86 Inlägg:

Postad 16 april 2006 - 20:32

Citat

ja nottingham forrest är ju ett sånt lag, men om lagen inte behöver vara i england så kan du alltid ta över Sampdoria eller Napoli i Serie B. skulle va skoj att följa en berättelse om laget du väljer. :D

#17   Nxau

Truppspelare

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 449 Inlägg:

Postad 16 april 2006 - 20:48

Vill man ha sitt CM 01/02 så up to date som det bara går.. tankar man då TapaniPatcher-3.04 eller CM0102_APRIL_2006_UPDATE?

Det står för övrigt också i readme-filen till den sistnämnda updaten att

"This update can be used with the official 3.9.68 patch or with the v1 and v2.x Tapani patches."

Det går alltså inte att köra april-updaten med tapanis 3.04-patch..? Om jag skulle få för mig att istället med med 3.9.68-patchen samt april-updaten, kan man då spela med svenska som språk utan att det blir några konstigheter, som det blev med Sawchuczk (..stavning?).

Jag är för bakfull och för trött för att tänka - därav att frågan kanske blev dum.
- Are you sure?
- I'm not just sure. I'm HIV positive.

#18   Meller

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 118 Inlägg:

Postad 17 april 2006 - 17:11

En månad tills 2021, spelar med Carlisle i engelska Div1 för tillfället, leder ganska stort efter att ha klättrat upp från Div2 säsongen innan. Är samtidigt manager för Mexikos landslag som jag gör för att få lite bättre rykte i världen :D. Är inne på mitt 10 jobb och har bland annat kommit 2 i VM med Nigeria, tagit upp Hull från div3 och vunnit PL med just Hull. Även Uefa-Cupen har jag vunnit med dom. Just nu är jag då alltså påväg upp i PL för att bygga upp ett nytt storlag som förhoppningsvis kan få många framgångsrika säsonger :)

EDIT. Kör bara med 3.68 patchen.

#19   a.k.a

Reserv

• Medlem
  • PipPip
  • 74 Inlägg:

Postad 17 april 2006 - 21:37

Citat

Vill man ha sitt CM 01/02 så up to date som det bara går.. tankar man då TapaniPatcher-3.04 eller CM0102_APRIL_2006_UPDATE?

Det står för övrigt också i readme-filen till den sistnämnda updaten att

"This update can be used with the official 3.9.68 patch or with the v1 and v2.x Tapani patches."

Det går alltså inte att köra april-updaten med tapanis 3.04-patch..? Om jag skulle få för mig att istället med med 3.9.68-patchen samt april-updaten, kan man då spela med svenska som språk utan att det blir några konstigheter, som det blev med Sawchuczk (..stavning?).

Jag är för bakfull och för trött för att tänka - därav att frågan kanske blev dum.

Du laddar då ner april uppdateringen och nej, den går inte att köra med tapanis 3. patcher dock fungerar den utmärkt med hans 2. patcher.
The breasts are probably fake, BUT BY GOD those tears are real.

#20 Gäst_Anonymous_*

• Guests

Postad 04 maj 2006 - 00:17

Tapanis Patch har förstört mig. Klarar nu inte av att spela utan den där skitsnabba matchmotorn.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar