Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

[FM2008] En Spelares Dagbok

237 svar till detta ämne

#21   rockystar

Manager

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3058 Inlägg:

Postad 03 May 2008 - 18:51 PM

20 April 2008

Eskilstuna visade sig vara jobbiga att möta. Allt för jobbiga. Mycket riktigt blev det 4-4-2 som jag anade och jag fick starta matchen på topp bredvid Robin Kacaniklic. De tog ledningen efter en halvtimmes spel, och därefter var det mycket mycket händelsefattigt. Inga byten gjordes, så jag antar att Frljuckic som satt på bänken inte har varit övertygande de senaste veckorna i tränarnas ögon. Matchen slutade med 1-0 förlust. Trots förlust och inga mål gjorda framåt, så är jag nöjd med min egen insats. Jag var mer eller mindre det enda hotet framåt och känner mig ganska säker på att få starta även nästa match, oavsett om det blir 4-4-2 eller någon annan uppställning.

På träningen idag hände det en ganska obehaglig sak. Det var i en närkamp när vi spelade tvåmål som Jonathan Guggenheim föll och vred knät. Han fick åka till sjukhuset och är kvar där än. Det finns en risk att han blir borta mycket länge. Alltid tråkigt när sådant händer.

Försöker leta biljetter till sommarens EM-slutspel också. Vilken som helst av Sveriges gruppspelsmatcher skulle vara häftigt att se. De möter, i tur och ordning, Italien, Turkiet och Holland. Men det verkar svårt att få tag på...

#22   rockystar

Manager

• Medlem
  • 3058 Inlägg:

Postad 04 May 2008 - 12:28 PM

26 April 2008

Steve bytte taktik inför matchen hemma mot Spårvägen. Dags för en ensam toppforward igen (jag!!) och två yttrar, eller släpande anfallare... Tyvärr gick det inget vidare i den här matchen heller. Vi tog visserligen ledningen, ganska lyckosamt, men sedan kom både kvittering och segermål för spårvägen. Själv byttes jag ut efter en timmes spel ungefär. Riktigt arg och irriterad, men jag börjar lugna ner mig nu.

I förmiddags fick vi veta att det var korsbandet som gått sönder på Jonathan och att han inte skulle kunna spela mer den här säsongen. Jag ryser bara jag tänker på det. Det var så läskigt att se, och nu är han borta i minst ett halvår från all fotboll. Usch, jag hoppas verkligen jag kan hålla mig undan från allvarligare skador.

Såg i tidningen att det går ganska illa för Blackburn i Premier League också. Nedflyttningsplats med ynka tre omgångar kvar. usch...

Inget uppmuntrande inlägg det här inte.

Det enda upplyftande som hänt är väl att jag fått bra kontakt med en söt tjej som jobbar på Café Deed. Kanske ingen slump att jag gillar det stället så mycket.

Postad bild
      Café Deed, blir bara mer och mer intressant

#23   Ragnar

Ikon

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2732 Inlägg:

Postad 04 May 2008 - 12:34 PM

Klockren story, och hoppas du kommer igång med målproducerandet snart :)

#24   rockystar

Manager

• Medlem
  • 3058 Inlägg:

Postad 04 May 2008 - 12:58 PM

4 Maj 2008

Efter förlust i såväl cupen som de två inledande ligamatcherna var det häromdagen dags för bortamatch mot Nyköping. Jag har nu förstått att det är en hemmataktik och en bortataktik som gäller i vårt spel. 4-4-2 är det på bortaplan, medan den lite mer offensiva spelglada taktiken används hemma på Grenadjärsvallen. Jag tycker det är lite underligt att inte Steve pratat med oss mer om hur han tänkt med de två olika taktikerna. Eller så har han gjort det, och jag har lyssnat dåligt. Hmm.... Måste tänka på att vara mer uppmärksam. Eller... eller så har han gått igenom det här noga dagarna innan jag anslöt till truppen. Och inte tänkt på att upprepa det. Nåja... får höra lite med de andra killarna hur det ligger till med den saken. Det skulle ju säkerligen hjälpa mig att hitta mina positioner och leda till att mina djupledslöpningar görs vid rätt tillfälle. Som det är nu känns det som om jag springer och springer med aldrig får någon boll att jobba på.

Jag startade tillsammans med Stellan på topp och jag hade bestämt mig för att verkligen slita den här matchen! Jag sökte mig ut på kanterna, och ner i banan, allt för att försöka komma med mer i spelet. Det fungerade inte speciellt bra. Och när jag vid ett tillfälle verkligen var på väg förbi min ouppmärksamme försvarare mot ett vackert inlägg så sparkade den grisen undan benen på mig och kastade sig själv så snabbt mot marken att han kom undan med det. Jag försökte förklara för domaren hur det gått till, men naturligtvis till ingen nytta. Vi pressades tillbaka hela matchen och skottstatistiken slutade med 19-2. Att vi trots det lyckades plocka hem vår första poäng för säsongen efter 1-1 får vi vara mycket nöjda med, och är ett mycket gott betyg åt vårt hårt slitande försvar. Återigen kom dock vårt mål mycket tursamt, ett inlägg som med vindens hjälp seglade in i bortre delen av målet. Vi måste verkligen börja producera "riktiga" mål. Och jag antar att den uppgiften ligger på mig...

Vi blir allt färre anfallare. Idag fick Magrin halta av träningen. Tydligen blir han borta minst en månad med en stukad ankel. Kvar är nu, förutom jag, bara Stellan (Carlsson) och Robin (Kacaniklic). Kanske finns det möjlighet att flytta upp någon yngre förmåga, jag vet inte.

#25   rockystar

Manager

• Medlem
  • 3058 Inlägg:

Postad 04 May 2008 - 13:43 PM

8 Maj 2008

Klockan är mycket nu, men jag måste skriva lite.

Idag lossnade det äntligen!! Spelet stämde, och jag gjorde mål!!

Vi hade hemmamatch mot Värmbol, och redan när jag tänkte på det motståndet kändes det bra. Värmbol. Det namnet hade jag aldrig hört talas om. Eftersom vår hemmataktik kräver tre anfallare, och vår skadesituation på anfallssidan gjorde att vi hade tre anfallare hade Steve ett enkelt val. Jag spelade på topp, med Stellan och Robin på kanterna. Det var efter en snabb spelvändning som Robin lyckades få lite yta att avancera ohotad längs högerkanten. Jag positionerade mig centralt och försökte rycka mig loss från min bevakare. Robin sog ett underbart inlägg, och min nick var inte dum den heller. 1-0 och mitt första mål i Rynninge var äntligen gjort! Jag kände det som om en stor sten lyfts från mina axlar, och från mitt bröst. Min målbrist hade nog oroat mig mer än jag själv varit medveten om. Vi fortsatte att spela strålande fotboll matchen igenom och det var utan tvekan de bästa 90 minuter vårt lag presterat sedan jag kom till klubben. Innan jag byttes ut i den 78:e minuten, fullständigt slutkörd, hade jag dessutom hunnit med att göra 2-0!! på en svepande fin långboll från vår högerback Jimmy. Matchen slutade så småningom 3-0 och vi hade tagit vår första seger, jag hade gjort mina första mål och stämningen i laget var fantastisk!

Innan matchen pratade jag lite med Steve, och han förklarade upplägget med de två taktikerna för mig. Han blev lite förvånad när jag sade att jag inte hört honom diskutera det, och han tyckte nog att jag slarvat med uppmärksamheten på genomgångarna. Det kändes i alla fall bra att få allt klart för sig, nu känner jag i alla fall till själva grundtankarna i spelet, och lite mer om vad som förväntas av mig. Jag tror dock inte att det var därför det gick bra just idag. Men det är klart, någon nackdel var det ju säkert inte.

Nu hoppas jag verkligen jag kan ta med den här underbara känslan till nästa match, borta mot KB Karlskoga.

#26   BoLarsson

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 120 Inlägg:

Postad 04 May 2008 - 13:48 PM

Grattis till målen :D
Leyton Orient Established: 1881

#27   rockystar

Manager

• Medlem
  • 3058 Inlägg:

Postad 05 May 2008 - 20:55 PM

16 Maj 2008

I gårdagens match mot Karlskoga fick jag bara spela en halvlek. Jag och Robin tog plats i anfallet, och Stellan var vänstermittfältare, men i pausvilan byttes jag ut. Förstår inte varför. Jag var nöjd med mitt spel och allt såg bra ut. Men, men... I träningsoverallen satt jag på bänken och såg hur vi fortsatte att pressa tillbaka Karlskoga, och till slut lyckades vinna med 2-0. Tre poäng till samlingen. Gott! Men jag undrar ännu varför jag byttes ut. Jaja... Vi vann skotten med 26-4 och det visar lite av vår överlägsenhet. 2-0 och 3-0 i de två senaste matcherna lovar gott för fortsättningen.

Vi har nu spelat fem omgångar, av 22, och ligger på femte plats i tabellen. En helt ok position som det verkar på snacket bland tränare och spelare. Svårt att veta vad som förväntas av klubben. Någon sade att siktet var just topp 5. Det är tydligen bara det bäst placerade laget som flyttas upp till division 1, och riktigt så högt verkar ingen sikta i år.

Såg att det inte gick att rädda kontraktet för Blackburn heller. De slutade näst sist i Premier League och trillade ur. Frågan är om man lyckas hålla kvar Roque Santa Cruz eller tvingas sälja honom. Han är allt för bra för att spela i Coca-Cola Championship. Men förhoppningsvis handlar det ju bara om ett enda år.

#28   rockystar

Manager

• Medlem
  • 3058 Inlägg:

Postad 05 May 2008 - 21:56 PM

24 Maj 2008

Kikade på Champions League finalen häromdagen. Det var en häftig match. Milan vann till slut över Inter med 2-1. Ronaldo gjorde Milans båda mål.

Matchen hemma mot Tyresö blev en njutning för de som tagit sig till Grenadjärsvallen för att heja fram oss till tredje raka segern. Under den första halvtimmen hade först Stellan ordnat en straff och därefter jag. Stellan var säkerheten själv och missade inte någon av dem. Två måls ledning. Men då vinkade Steve från bänken, och han ville byta ut mig. I 33:e minuten!! Varför?? Det förstår jag inte. Och någon förklaring gav han inte heller. I halvtid ledde vid med 4-0, och ytterligare en strut sattes bakom Tyresö-målvakten innan matchen var över. Stellan lyckades göra ett hat-trick och gick därmed upp i skytteligaledning. Men det jag tänker mest på i nuläget är varför jag byts ut så tidigt i match efter match. Straffar han mig för att jag varit ouppmärksam på taktikgenomgångarna?? Han verkade ju minst sagt irriterad när han tvingades upprepa taktikerna för mig. Om jag blir utbytt tidigt i nästa match också, som är mot Arameiska-Syrianska, så måste jag ta upp det med honom.

Nu har vi en målskillnad på 10-0 sett till de tre senaste ligamatcherna. Inte illa!!

29 Maj 2008

Kom just hem från bortamatchen. Jag ska försöka varva ner genom att skriva lite. Arg, snopen och lycklig, allt på en gång. För ovanlighetens skull valde Steve att ställa upp med den lite mer offensiva hemmataktiken, trots att vi hade bortamatch. Som vanligt, och som börjar bli något av ett vinnande koncept, så startade vi med Stellan, mig och Robin i anfallet. Desvärre låg vi redan efter tre minuters spel under med 1-0 efter att de bjudits på en straff i ett tveksamt läge. Men sedan ordnade det sig. Först jobbar Robin till sig en yta på högerkanten, som han gjort flera gånger tidigare, och slår in bollen mot mig. Jag möter med huvudet och kvitteringen är ordnad. Bara en liten stund senare vänder vi spelet mycket snabbt efter en hörna och Robin kan återigen trixa sig förbi sin försvarare för att denna gång rulla bollen snett bakåt i straffområdet där jag kommer löpande perfekt. Det krävdes dock en studs på försvararen och en rejäl dos tur, men till slut var bollen över linjen och vi hade tagit ledningen. Jag tänkte, nu kan han knappast byta ut mig. Men jag känner uppenbarligen inte Steve. Det första han sade till oss i pausvilan var nämligen "Richard, jag tar ut dig nu". Och det gjorde han.

Nu är jag besviken, och känner mig lite... jag vet inte... vilsen, ledsen... Men då var jag mest arg. Jag satte mig på bänken och svarade knappt på tilltal under andra halvlek eller bussresan hem. Det undgick knappast någon hur irriterad jag var. Matchen vanns med 3-1. Men imorgon måste jag prata med Steve om det här. Han bestämmer, och han har gjort det framgångsrikt såhär långt. Med fyra raka segrar borde man kanske inte ifrågasätta sin tränare, men en förklaring borde jag kunna få åtminstone.

#29   BoLarsson

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 120 Inlägg:

Postad 05 May 2008 - 23:14 PM

Underbart inlägg :D

#30   Viigge

Truppspelare

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 453 Inlägg:

Postad 06 May 2008 - 15:06 PM

Väldigt nice. KUTGW!
[img]http://i48.tinypic.com/23jl4c6.gif[/img]
Whats the only ship never to have docked in Liverpool? The Premiership.

#31   chrillinho

Truppspelare

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 346 Inlägg:

Postad 06 May 2008 - 16:21 PM

Men alltså, hur följer du honom? Är du en arbetslös manager bara eller?

Väldigt bra story btw =D

#32 Gäst_Anonymous_*

• Guests

Postad 06 May 2008 - 16:26 PM

Hur kommer du göra om han blir såld till en liga som inte är spelbar? :P

#33   rockystar

Manager

• Medlem
  • 3058 Inlägg:

Postad 06 May 2008 - 23:09 PM

Tack än en gång för alla kommentarer!

Jag har valt att vara en arbetslös manager som råååkar följa Rynninges matcher ganska ofta. ;)

Jag har gjort alla ligor som går spelbara, så förhoppningsvis ska det inte bli något problem.

#34   BoLarsson

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 120 Inlägg:

Postad 07 May 2008 - 00:32 AM

Har du inte fått några skoj erbjudanden då? ;)

#35 Gäst_Anonymous_*

• Guests

Postad 07 May 2008 - 06:36 AM

Alla spelbara ligor? :shock: Vad fan har du för NASA-dator?

Bra berättelse!

#36   rockystar

Manager

• Medlem
  • 3058 Inlägg:

Postad 08 May 2008 - 11:00 AM

11 Juni 2008

Jag har pratat med Steve nu också, jag gjorde det på träningen dagen efter matchen mot Arameiska-Syrianska. Det var lika bra att få det ur luften, tänkte jag. Jag förklarade min syn på det hela och hur förbryllad jag var över att ständigt bli utbytt trots att jag ansåg att jag gjorde bra matcher. Han mumlade och sade sedan något i stil med "Jo... men det har sina anledningar. Du får vara tålmodig." Sedan sade vi inte så mycket mer om det. Trots att jag inte fått några svar eller förklaringar så känns det skönt att ha sagt vad jag tycker. Nu vet han det, och nu kan jag försöka lägga det bakom mig.

Jaha, det verkar inte gå att få tag på några EM-biljetter. Så jag får helt enkelt nöja mig med att se matcherna på tv.

Vi mötte det tuffaste motståndet hittills häromdagen, Hammarby TFF. De ställde bland annat upp med Toni Nhleko i anfallet (8 landskamper) och Yksel Osmanovski (13 landskamper) på mittfältet. Eftersom Robin dragit på sig en ljumskskada så blev det 4-4-2 med mig och Stellan på topp. Vi var mer eller mindre chanslösa matchen igenom, och det slutade med klara 0-4. Det som dock är anmärkningsvärt är att jag fick spela hela matchen!! Steve gjorde tre byten, men lät mig spela. Kanske hade mitt samtal med honom trots allt lite verkan, även om det inte hade verkat så. Eller så var det bara en slump, det återstår att se.

Postad bild

Nu har EM startat också.
      I matchen mot Italien var Sverige chanslösa. Italien dominerade under 90 minuter och kunde säkert vinna med 2-0. Nu gäller det för Sverige att vinna mot Turkiet i nästa match. Det är antagligen ett måste om man vill gå vidare från gruppen. För i tredje matchen väntar Holland, och där får svenskarna vara nöjda om de skulle rädda en poäng (vilket också lär vara ett minimum om man vill avancera).

Grupp D
      Italien - Sverige: 2-0
      Turkiet - Holland: 1-3

Igår hettade det till ordentligt på träningen.
      Vi samlades som vanligt i mittcirkeln efter egen uppvärmning, Steve hade med sig en tidning, som visade sig vara Nerikes Allehanda. Han såg behärskad ut, som om han kämpade för att hålla sitt humör under kontroll. Det klarade han... i ungefär 20 sekunder. Sedan brast det. Han höll upp tidningen och frågade i nästan skrikande tonläge om vi visste vad det var för något. Någon svarade att det var Nerikes Allehanda, men fick till svar att det trodde han också, men så verkade inte vara fallet. Uppenbarligen var det en klagomur som var en del av klubben, trots att inte han visste om det. Han stod där tyst en stund... Vi visste inte vad vi skulle göra, eller säga. Så vi stod också där, tysta och osäkra. Betraktade vår tränare och väntade på fortsättningen. Så fortsatte han och förklarade att vissa verkade tro att man kunde springa till Allehandan och diskutera sina åsikter kring laget och laguttagningen, men då trodde man fel. Så kastade han tidningen mot Ola Sandqvist, högerytter i laget. Steve vände sig om och gick därifrån. Allt vi hörde var att han skrek att träningen var inställd.

Det visade sig att Ola hade gnällt inför journalister att han hade blivit utbytt i senaste matchen. Och det hade tidningen gjort en stor grej av, "Missnöje, dispyter och konflikter - vardagslivet i Rynninge?". Visst förstår jag Olas frustration angående att bli utbytt, men att gå till pressen.... nej, det var inte smart.

#37   rockystar

Manager

• Medlem
  • 3058 Inlägg:

Postad 08 May 2008 - 11:45 AM

18 Juni 2008

Dagen innan matchen mot IFK Eskilstuna så ramlade Stellan i marken efter en nickduell på träning och fick en hjärnskakning. Därmed saknade vi både honom och Robin. Dock var nu Magrin tillbaka och tog plats på bänken. Från start spelade jag på topp med Sohlberg på vänsterkanten och Sandqvist på högerkanten. Tydligen var Steves temperament av ett hetsigt men inte långvarigt slag.

Vi lyckades vinna med 3-1 och jag är väldigt nöjd med min insats!
      Bland annat gjorde jag mitt vackraste mål (hittills) när jag fick en passning från Sohlberg och tog emot bollen i straffområdet. Höll i den, vände bort en försvarare, vände bort en till, och sköt 1-0. Nästa mål var inte illa det heller, Sohlberg slog ett inlägg och jag chansade och slog till på volley. Bollen studsade i ryggen på en försvarare och förbi målvakten, vi hade en tvåmålsledning. Det visade sig dock efter matchen att det skulle räknas som självmål i den officiella statistiken. Men nåja, målet var mitt. Egentligen. Jag byttes ut, trött och nöjd i den 83.e minuten. In kom Magrin, som lyckades göra vårt 3-1 mål och nu är tillbaka på riktigt igen. Sohlberg imponerade på mig. Där får Stellan någon att slåss om vänsterytterpositionen med när han kommer tillbaka.

I fredags fyllde min mor år. Jag höll på att glömma det helt, eftersom det var samma dag som Sverige mötte Turkiet. men som tur var fick jag iväg ett sms (klockan hade blivit för mycket för att ringa).

Postad bild

I mötet med Turkiet föll alla tre mål inom den första halvtimmen. 1-0 av Elmander efter fem minuter, därefter en ganska snabb kvittering av turkarna. Det vinnande 2-1 målet kom redan i den 22:a minuten av Marcus Rosenberg. Därmed hade Sverige klarat att besegra vad som på förhand såg ut som den enklaste motståndaren i gruppen.

Grupp D
      Sverige - Turkiet: 2-1
      Holland - Italien: 1-2

Ikväll är det matchen mot Holland. En måste-vinna-match om Sverige ska gå till kvartsfinal. Vi ska mötas upp några stycken från laget inne i sta'n och gå på Sportbaren och kika på matchen. Bord är reservat. Ska bli riktigt spännande!!

Förutsättningarna inför sista gruppspelsomgången är följande:

Grupp D
      Italien - 6p
      Holland - 3p
      Sverige - 3p
      Turkiet - 3p

Eftersom Holland och Sverige möts så kommer minst ett av lagen att ta poäng, vilket innebär att Turkiet inte har möjlighet att avancera. Italien är redan klara då endast ett av lagen Holland och Sverige kan ta tre poäng. Det är med andra ord en helt avgörande match ikväll om den andra platsen till kvartsfinal mellan Holland och Sverige. Desvärre har Holland en bättre målskillnad vilket gör att de klarar sig vidare på oavgjort resultat. Sverige har alltså ett enda mål, seger!

#38   Starsky

Truppspelare

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 422 Inlägg:

Postad 08 May 2008 - 12:26 PM

Bra berättelse. Lagom långa update och lätt läst text :)

#39   rockystar

Manager

• Medlem
  • 3058 Inlägg:

Postad 08 May 2008 - 13:45 PM

20 Juni 2008

Postad bild

Matchen mot Holland visade sig bli en riktig toppmatch!
      Hollande chockstartade genom att ta ledningen efter bara 2 minuters spel. Sverige tog sedan över allt mer och Zlatan lyckades kvittera i den 20:e minuten. Spelet böljade fram och tillbaka och när de flesta, såväl på planen som avbytarbänken och läktarna, väntade på att domaren skulle blåsa av för pausvila så kom Elmander igenom på en djupledslöpning och lyckades sätta ledningsmålet 2-1. Mycket psykologiskt viktigt! Andra halvlek blev en febril kamp för holländarna att jaga en kvittering, en kvittering som i så fall skulle räcka för avancemang. Men Sverige lyckades hålla undan och tog den andra platsen i gruppen. I kvartsfinalen väntar nu Frankrike.

Grupp D
      Holland - Sverige: 1-2
      Turkiet - Italien: 0-4

Luca Toni gjorde hat-trick för sitt Italien och han leder nu skytteligan. Fem mål på tre EM-matcher, mycket imponerande!!

Italien vann alltså gruppen, och är kanske nu en favorit till EM-guldet hos många. Turkiet slutade på sista plats vilket var mycket väntat. Att Sverige orkade besegra Holland och ta sig vidare var kanske lite oväntat men mycket glädjande.

Grupp D
      Italien - 9p
      Sverige - 6p
      Holland - 3p
      Turkiet - 0p

24 Juni 2008

Postad bild

Inför matchen mot Frankrike hade Lagerbäck hela truppen tillgänglig. Inga avstängningar eller skador bland spelarna. Rosenberg och Zlatan i anfallet med Elmander som släpande forward skulle ställas mot den franska trebackslinjen.

Tyvärr började det mycket olyckligt då Karl Svensson gjorde självmål och Jérémy Toulalan ökade på till 2-0 redan innan tio minuter hunnit spelas. De svenska spelarna såg chockade ut, men reste sig så sakteliga och började bjuda på bättre motstånd. Precis innan pausvilan lyckades Elmander göra en reducering och det var med lite bättre mod som de blå-gula kunde gå av planen efter den första halvlek.

Ett byte i halvlek genomfördes, Rosenberg ut och Rade Prica in. Det visade sig lyckosamt och efter tjugo minuters spel gjorde Prica 2-2. Sverige var med i matchen igen.... i knappt tio minuter. Då gjorde Pedretti 3-2 målet för Frankrike och trots en utvisning på Willy Sagnol och en riktigt bra press mot det franska målet lyckades svenskarna inte få ytterligare en boll bakom Frey i det franska målet.

Sverige var utslaget men hade ändå stått för en bra insats och visat på offensiv härlig fotboll. Härnäst väntar VM-kval.

Kvartsfinaler
      England - Tyskland: 1-2
      Portugal - Spanien: 0-1
      Sverige - Frankrike: 2-3
      Italien - Grekland: 1-2

Kvartsfinalernas stora "snackis" var utan tvekan Antonio Cassano. Han var olycklig nog att göra ett självmål på övertid vid ställningen 1-1 i mötet mot Grekland, och därmed var Italien utslaget.

Dessutom meddelade man från Manchester United att legendaren sir Alex Ferguson skulle sluta som tränare för klubben. Ferguson tog över United 1986 och avgick alltså i år, 2008. En imponerande karriär har han bakom sig och spekulationerna är vilda i media om vem som blir ny tränare.

Postad bild
      Avgående Man United-tränaren Alex Ferguson

#40   BoLarsson

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 120 Inlägg:

Postad 08 May 2008 - 23:12 PM

Är det möjöigt att Steve får jobbet för Man Utd eller? ;)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar